28 april 2024, 20:53:52

Ik denk dat Pippie ziek is

Gestart door PeterVaart, 13 februari 2008, 06:50:18

« vorige - volgende »

PeterVaart

13 februari 2008, 06:50:18 Last Edit: 13 februari 2008, 19:18:41 by Lin
Beste mensen.

Ik ben binnenschipper en zit momenteel in duitsland. Nu kwam ik er gister ochtend achter dat Pippie (mannetje) veel op zijn stok bol zit. Nu hebben hij en zijn meissie net een nest gehad van 4 eitjes waarvan eentje er ar al anderhalve week leeft. eentje overleden is na 2 dagen en eentje niet wil uitkomen en eentje niet bevrucht. Hij mag volgens mij ook niet meer in het broedblok van Chico (pop). Hij eet en drinkt nog wel en bijt ook nog van zich af. En hij is volgens mij ook niet zwak ofzo. Maar normaal gesproken is hij wel actiever. Zijn ontlasting is ook goed. Geen bloed ofzo. Misschien stel ik mij aan maar ik ben al eens te laat geweest bij een zieke parkiet en vond dat toen niet echt grappig om mee te maken. Is er iemand die dit al eens heeft meegemaakt of weet wat er aan de hand is. Ik hoop liever niet. Ik kan evt. wel aan medicijnen komen maar ik kan tot zoiezo einde van de week niet naar een dierenarts. (anders had ik dat allang gedaan) Ik hoop snel reactie te krijgen. Weet dat het wat riskant is maar als iemand dnekt dat het ernstig is kan die mij bellen,smsen of mmsen op ***. Als het geen spoed is dan kan je reageren op mailen ***. Want ik check vannavond weer in hier om te kijken naar reacties.

En weet iemand het email adres van Karin en Gerrit Dorsten. Ik ben dit kwijt geraakt en wil ze graag laten weten dat pippie vader is geworden en dat ie denk ik ziek is.

Groetjes PeterVaart

Dit bericht is aangepast. Telefoonnummer en emailadres is eruit gehaald.

Als iemand hier en bericht plaatst krijg je dat automatisch in je mail te zien.

Groeten, Linda moderator Ziek/gewond

Lin

Ik denk dat het toch verzwakking is. Let er wel goed op dat hij wel genoeg drinkt en eet en niet afvalt. Als hij bol blijft zitten en vooral niet meer actief is dan moet zeker even naar de Dierenarts als dat kan.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)