20 juli 2025, 12:35:33

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Sally

Njaa..
Nu weet ik dus nog niks.

Van de papegaaienkooi heb ik ook nog niks gehoord.. Ngmaar effe afwachten dan zeker.

Dierenfreackske

Hoi Sally , ik hoop dat je snel ies hoort he over de kooi!  :D :D :DGrtjs Ann

*Manon*

Dat is een gave kooi Sally, daarin heb je volgens mij toch alle ruimte om te kweken... hopelijk hoor je snel meer.

Liefs Manon

Sally

Hoi Ann,
Ik heb een smsje gestuurd naar die persoon die achter die papegaaienkooi zou horen, maar ze stuurt niet terug.
Ik hoop dat ik er snel iets van hoor zene!!

Hoi Manon,
De kooi van op de foto is idd wel ruim genoeg enzow, maar eerst even afwachten wat het met de papegaaienkooi gaat worden.
En die Kweekkooi van die site daar zit dus ook niks bij, geen voerbakjes, geen stokken... Die is gewoon leeg. Maar ik wacht nog wel even af.
Ik wil ook alleen maar het beste voor mn lieve koppeltje he.

Groetjes!

Sally

Whaha,

Net zijn mijn  leukerds weer uit de kooi geweest, en Demi heeft het toetsenbord ontdekt :s. Kenji ging er als eerste op die gaat dan altijd onder het stukje bureau zingen, Pietje volgt dan en toen kwam Demi erop gesprongen. Wat gezellig allemaal zeg, ze gingen vanalles tegen Lynette zeggen, en ik mocht niet weten wat ze typten. :P Wat een warretaal zeg.
Demi was lekker toetsen aan het slopen, maar goed krijg je die dr niet goed uit, en Pietje was ook lekker aan het slopen,en die pikt dan soms het draadje van het toetsenbord mee he. Wat een sloperts toch. :P

Demi heeft natuurlijk weer een lekkere kroel gekregen van me, tis echt zo'n knuffelkontje. En Lynette heeft Demi nogeens mogen bewonderen op de cam :D

groetjes Sally!

danielle

Hoi Sally,
Dat wachten is maar niet he  :-\ .
Ik hoop dat het snel gaat lukken met de kooi. Als je niets hoort ga je dan toch voor die kweekkooi?
Wat een deugnieten heb je. Mocht jij niet meer typen, af en toe willen zij ook even hun verhaal kwijt he  ;D .

Groetjes van Danielle

Sally

Haaa! Daniele,

Werkt msn niet? :D
Wist jij dat je maar een half uur van me af woont? :D

Ja, ik heb deugenieten :P. Demi wou gewoon even dr verhaal kwijt bij Lynette hoe slecht ze het wel niet heeft hier, en Pietje en Kenji hielpen haar gewoon mee. :D :D :D

Groetjes Sally

Gerdy

wat balen dat je nog niets van die kooi hebt gehoord..die kweek kooi vind ik een mooie ruime kooi maar 50 euro lijkt mij wel iets te veel eerlijk gezegt..

ik hoop dat je snel iets kan vinden.

gr gerdy

Sally

Hoi Gerdy,

Jah de kooi is wel mooi en ruim, maar dacht er ook wel aan dat 55euro teveel zou zijn, er zit ook niks bij die kooi, geen eet- of drinkbakjes, geen stokken... Niks...

Ik hoop dat ik snel iets van de papegaaienkooi hoor zene, want ze zou er vandaag achter horen maar heb dr nog niks van gehoord.. Word daar behoorlijk zenuwachtig van. :P

groetjes!

Gerdy

misschien een rare vraag..maar je gebruikt het woord zene geregeld.. ;D wat betekend dit  :-[

Sally

hmm.. Dan kan ik misschien voortaan beter ze zeggen. :P
Heeft niet echt een betekening.. Ik ben gewoon nen Belg en daar komt wel wat rare taal uit soms :D :D :D

Dierenfreackske

Hoi Zene wil zeggen , vb   ik ga hier weg hoor, in plaats van in ga hier weg zene  ( hoor = zene )
  of
Nee, dat niet zene   =  Nee dat niet ze!   of =  hoor!

Goed uitgelegd Sally?   Ik gebruik dat ook soms hier, typisch Belgisch he!   

Grtjs Ann

Sally

Hoi Ann,

Da hebde gij goed uitgelegd zene ;).

Hoihoi,
Deze morgend heb ik pas een sms terug gehad over de papegaaienkooi, en ze heeft nog steeds geen contact gehad met die mensen dus weet ik nu nog niks...
Ik ga gewoon stiekem verder opzoek op het internet, maar het kweken gaat nu toch weer iets moeten uigesteld worden, want Pietje komt in de rui. Als ze schud verliest ze van die ieniemienie donsveertjes, en er lag ook al een iets grotere veer van haar in de kooi.

Geen nood... Volgende maand ofzo zal ik mijn blok wel op kunnen hangen. :P

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,

balen dat je maar niks hoort over die kooi. ik zou ook in jouw geval lekker verder gaan snuffelen hoor.
succes meid!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

danielle

Hoi Sally,
Misschien gaan we dan toch nog tegelijk het blok ophangen. Kunnen we elkaar mooi helpen he, omdat het voor ons beide de eerste keer is. En aangezien ik maar een half uurtje van je vandaan woon, ga ik zeker eens langs komen om die mooie donsjes te bekijken  :D .
Veel succes met je zoektocht naar een goeie kooi.

Groetjes Danielle