20 juli 2025, 11:29:29

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Kimm

hoi sally,

nou dat is mooi geworden zeg! goed van je hoor.

en de foto's zijn super mooi :D het gaat erg goed zo te zien en dat vind ik heel erg fijn voor je.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Marlies , jaaaaaaa ; hele mooie foto's hoor , wat een dotje he , ik ben er al verliefd op ......help ......ik smelt !
Mooi mooi mooi ! Grtjs Ann
;D ;D ;D

Sally

13 december 2008, 16:48:46 #842 Last Edit: 22 december 2008, 19:04:39 by Sally
Hallo,

Ann, Caroline en Kim dankjewel voor de reacties! Het is de bedoeling dat ik die kaarsen houder ga ophangen, maar weet niet hoe en waar.
Mn vader wil namelijk geen kotjes in het plafond :s...

Ann.. Zit je niet in het verkeerde boekje? ;D

Ik vond dat het tijd werd voor een nieuwe handtekening omdat Demi er natuurlijk bij hoort dus heb ik het zo maar snel gedaan. :P

Ik heb ook weer nieuwe foto's van gistere en vandaag, wat gaat het hier toch goed tussen de 3. Lekker rustig in de kooi, geen gejaag. Demi en Kenji zitten zelfs soms samen op een stok te slapen (die over de breedte van de kooi gaat) een stuk uit elkaar maar toch... :P

Foto's!!!
Gisteren

En vandaag, het zonnetje heeft wat geschenen (al was het buiten wel aan het vriezen. :P)

Zo, dit was het weer. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben!

Dierenfreackske

Hoi Sally , wat een knappe foto's heb je weer gemaakt , en wat een lieve valkjes heb je ook , die kroelfoto's zijn heel lief en super he !
Wat is het toch zalig om tamme valkjes te hebben he ! Grtjs Ann ;D :D :D :D :D :D :D :D :D

*Yvon

Hoi hoi

Ik vind het ook heel leuk voor je dat het tussen je 3 valkjes ook zo lekker soepeltjes gaat.  ;D
Gelukkig waren ze al snel aan elkaar gewend.  :D
Hele leuke foto's weer hoor !!  :D
Pietjes ruggetje blijft mooi gepareld.  :-*  :D

Groetjes Yvon

Oja,me bontje is al gereserveerd.  ;)

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

BaUkJe

Prettige kerstdagen en alvast een heel GOED EN GEZOND 2009!!!

Groetjes van Baukje en Arie

danielle

Hoi Sally,
Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat met z'n drietjes.
En wat een leuke foto's heb je geplaatst, ze zijn alledrie zo lief.
De kaarsenhouder heb je echt mooi gemaakt.

Groetjes Danielle

Little Cockatoo

Wow wat een mooie valkjes.

Gr. Hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Kimm

hoi sally,

mooie foto;s en een hele leuke handtekening :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Sally ? Alles kids daar met de valkjes ? Grtjs Ann

Sally

Hoi Hoi

Dankjewel voor jullie reacties!

Hier gaat alles lekker. Met zijn 3 in de kooi is echt geen probleem, ze laten elkaar gewoon metrust. Demi heeft ok al overal de eetbakjes en het drinkbakje gevonden, slaapt lekker op 1 pootje, knarssnavelt wat.
Maar... Nu is het alweer de 2de dag dat Kenji en Pietje liggen te wipwappen, en dat gewoon onder ogen van Demi.. Die zat ernaast en keek ernaar 8-).
Wat moet Demi nu wel niet denken? :P
Ocharm dat meisie! Ze laten haar gewoon links liggen en zit altijd alleen.
Maarja, Misschien toch eens beginnen te zagen voor een ventje of een vriendinnetje voor Demi, zodat ze toch niet alleen hoeft te zitten..
Ik weet niet dat het gaat lukken maar het is altijd het proberen waard he?

Groetjes Sally

Sally

Oja...

Mijn goede voornemens voor volgend jaar...
Eindelijk aan de 100Pagina's komen. :P. Maar daarmee moeten jullie me helpen he. ;D ;D ;D

En hopen dat er een ventje bij mag voor Demi, want is echt zielig dat ze er zomaar bij hangt als het 5e wiel aan de wagen..

Als ik een ventje bij pak (en mag) voor Demi, dan gaat het zeker en vast een witmasker worden, een bontje, of een gewoontje.. Maakt niet uit. Vind ze allemaal even mooi!!

Groetjes Sally!!!

Dierenfreackske

HoiSally ,  het is inderdaad zielig als je een valkje zo alleen ziet he , maar hopelijk krijg je er nog eentje voor als gezelschap voor Demi !  :D :D grtjs Ann

Sally

Hoi Hoi Ann,

Ja tis te hopen he. ;)
Maar hoeft nog niet snel hoor, zie wel volgend jaar ofzo...
Of misschien gaan ze toch spelen met Demi, Want.........

terstraks toen ze samen los waren zaten ze op de kooi en...
Pietje ging richting Demi, en deed haar kopje naar beneden om gekroeld te worden!
Maar die Demi liep van Pietje weg. ;D
Gekke kippen!!!

Groetjez!!!

Sally

Nieuwe handtekening, ter ere van mijn lieve Kuifje die dit jaar op 5 februari gestorven is...
Het is alweer bijna een jaar geleden, de tijd vliegt echt vooruit...
Ik mis mijn lieve meisje nog heel erg veel!