21 juli 2025, 12:59:11

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Sally

Hoi Yvon,

ja super! Ze doet het echt geweldig.
Wat is ze toch actief als ik bij de kooi sta, heel de tijd op en neer tegen de tralie's aan, en op mn vinger gaan zitten als ik die erdoor steek.
Heb een filmpje gemaakt! Pietje is op bezoek geweest bij Demi in de kooi, en Kenji zat erop of er tegen.
Kenji is aan het zingen, Pietje trostgierst aan het eten en Demi, lekker op en neer tegen de tralie's aan.
En ze heeft in de kooi ook op mn vinger gezeten!
Kijk maar mee!

*~Jeanine~*

Hoi Sally,

Wat een geweldig leuk filmpje.
Heb wel het geluid moeten afzetten hier gingen de heren kompleet uit hun dak. Moesten zeker laten horen dat ze net zo goed kunnen fluiten als Kenji ;D

Demi is echt prachtig en ik vind de naam ook mooi bij haar passen.
Heerlijk dat je ze nu thuis hebt.
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Liefs Jeanine

Sally

Hoi Jeanine,
Ja leuk filmpje he! Die kenji kan er wat van ook hoor.
Grappig dat je heren ook uit hun dak gingen.

Ja Demi is mooi he! Dat plezier gaat zeker en vast lukken! Tis echt een schatje!

Hoi hoi,
Gister avond is Demi voor het eerst even uit de kooi geweest, met wat vliegen en noodlandingen (op de grond) is alles verder goed gegaan. Opstappen zat er niet in, maar het is bijna geen probleem om haar rustig met de volle hand te pakken, dus heb ik haar na een noodlanding even bij me gepakt, ze heeft dan even op mn schouder gezeten (wat met mijn haar gespeelt) en dan is ze op de leuning van de stoel gaan dutten.

Kenji en Pietje waren natuurlijk ook los, en dat ging wonder bij wonder best goed, alleen durft Kenji er wel eens naar uit te halen, maar ja ze is vreemd voor hun he, en andersom ook!
Vandaag komt de "nieuwe" kooi van mn zus waar Pietje in heeft gewoont, dus ga Demi daar morgen in overzetten, gaat vele makkelijker (deurtje is vanvoor, en van deze kooi zijn er 2 deurtjes opzij)

Waarom ik haar morgen ga overzetten? Ik ben over een klein uurtje weg, ga shoppen in Turnhout, lekker eten en dan doorrijden naar het sportpaleis, helpen op de parking en dan genieten van een  Clouseau concert!

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sally , leuk filmpje hoor , o wat zalig dat Demi ook al op je vinger zat in haar kooi . Fijn dat het ook zo goed gaat met Kenji en Pietje hoor! Grtjs Ann :D :D

Sally

7 december 2008, 21:57:52 #829 Last Edit: 7 december 2008, 22:00:31 by Sally
Dankje Ann!

hallo,
Vandaag heb ik Demi overgezet naar de andere kooi. Echt vele handiger! Kan langst boven open, en langst de voorkant.

Ze blijft boven op de stok zitten, heb daar dan maar een bakje water gehangen, en had daar een bakje eten gehangen, maar die sodemietert ze constant naar beneden. :P
Ga die echt niet 100x opnieuw ophangen ze. :P Dat ze die andere eetbak maar gaat opzoeken.

Nu, dus ik zei dat de kooi vanboven open kan, kent ze al goed hoor. Deed de kooi open vanboven voor het drinkbakje daar te hangen, en madam zat opeens op de kooi. :P
Snel haar terug gezet, want de honden liepen hier rond.

Net is ze er even uitgeweest samen met Kenji en pietje, dus gewoon de kooi opgezet vanboven en ze was er in een mum van tijd uit. Dan heb ik ze bij me gepakt en is ze lekker op mn schouder komen zitten, en nieuwsgierig als ze is ging ze ook van mn arm af naar mn hand toe.
Toen effe later dat Kenji en Pietje ook bij me aangevlogen kwamen, heb ik snel een eetbakje hier op de bureau gezet. Pietje had die als eerste gevonden, en al snel volgde Kenji.
Demi vond het allemaal nog een beetje eng (ze had nog niet op de bureau gezeten), maar toen ik met het eetbakje rammelde kwam ze er snel opaf en ging ze lekker gezellig met Pietje eten uit hetzelfste bakje.
Gaat lekker tussen die 3! Alleen Kenji durft nog af en toe uit te halen naar Demi, maar dat valt al bij al ook wel mee.
Dit ging een half uurtje goed, tot er effe paniek was (ze schrokken van iets dat viel), maar Demi was al aan het dutten op de leuning van de stoel en Kenji ook, en Pietje was ik lekker aan het kroelen.
Pietje was op de grond terrecht gekomen en liep effe met dr vleugel naar boven, ik dacht ojee, dit zit niet goed :s dus ik liet ze opstappen om beter te kijken, maar al snel deed ze haar vleugel terug goed.
Kenji en Demi waren netjes op de kooi geland, wel wat schrikachtig.
Heb ze terug in de kooi gedaan, en nu zijn ze lekker aan het knarssnavelen.
Ik moet zeggen, het is hier echt gezellig zo met zn 3tjes, zo ga ik dit een paar keer doen samen loslaten, nog aankijken, en als ik denk dat ze er klaar voor zijn samen de kooi in. Natuurlijk wel eerst onder mijn toezicht.

Dit was een kleine update. :)

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi , Sally , ja zo'n kooi die open gaat langs boven ook is heel handig he ! Ik heb hier ook zo een. Wat gelzellig is het daar zo met z'n drietjes en wat gaaf dat het zo goed gaat samen he ! Fijn dat Demi al bij je op de schouder en arm en hand kwam he en ze lekker bleef zitten , heerlijk he !
Het gaat nog helemaal goed komen denk ik , grtjs Ann ;D ;D

Kimm

hoi sally,

ik vind het erg fijn voor je dat het zo goed gaat met zijn allen. heerlijk hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi Sally,

Wat een geweldig mooi filmpje zeg en wat is Demi mooi  :D
heerlijk dat het zo goed lijkt te gaan met die drie, hopelijk kunnen ze snel bij elkaar in de kooi.

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Anke

Hoi Sally,
Fijn dat het zo goed gaat met Demi erbij :)
Geniet maar lekker van je drietal!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Super dat het zo goed gaat met Demi!
En ze is meteen al zo lekker tam, echt geweldig hoor.
Je kunt merken aan je update's dat je er echt van geniet. Je schrijft zo enthousiast.
Geniet lekker van ze!
Leuk filmpje ook. Die Kenji is ook echt een uitslover. En nu heeft hij twee vrouwtjes, dat wordt nog wat  :D .

Groetjes Danielle

*~Jeanine~*

Hoi Sally,

Super dat het zo goed gaat met je trio.
Heb van je update genoten.

Liefs Jeanine

Sally

11 december 2008, 17:00:48 #837 Last Edit: 22 december 2008, 19:08:23 by Sally
Hallo allemaal,

Dankjewel voor jullie leuke reactie's!

Ik heb weer een leuke update voor jullie klaar.
(Iets minder leuk nieuws, ben sinds gisteren terug werkloos...)
Maar heb dus vandaag heel de tijd met de vogeltjes bezig kunnen zijn.
Aangezien ze enkele keren met zijn 3 zijn losgeweest en dat toch best goed ging, besloot ik vandaag de grote kooi waar Kenji en Pietje inzitten goed uit te kuisen, heb de speeltjes (een beetje, niet alles) een ander plekje gegeven, of toch iets anders gehangen...
Wat extra bakjes in de kooi, 2 snoepstaven, 2 vitamine blokjes, nog een extra waterbakkie in de kooi..
En toen heb ik Demi het eerste in de kooi gezet..
Toen Kenji en Pietje..
Dus jaja, jullie verstaan het goed.. Demi is verhuist naar de grote kooi bij Kenji en Pietje.
Ben het nu heel de dag aan het aanzien, en eigenlijk gaat het best goed. Soms durft Kenji wel eens naar Demi te pikken, maar hij gaat er niet achteraan ofzo, ze hebben ook al ieders op een appart stokje een lekker dutje gedaan.

Voor alle zekerheid heb ik de kooi van Demi natuurlijk nog op post staan, maar ik denk niet dat het nodig gaat zijn...

Heb ook nog enkele foto's voor jullie, van door de week en vandaag.
Niet allemaal even duidelijk, of even scherp maarja..

Zo dit waren de update en de foto's dan.

Dierenfreackske

Hoi Sally , wat een heerlijk en mooie foto's heb je weer gemaakt , ik heb er van genoten hoor , super super super !!
Mooi mooi  !! Grtjs Ann

Caroline

Gaaf gemaakt, je kaarsenhouder!!  :D

Leuke foto's en updeet.  ;)

Fijn weekend!!  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.