20 juli 2025, 08:20:23

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Sally,

Duim ook voor je dat Sky een poppetje is.

Hij/zij is supermooi.

Morgen naar 12 uur weet je het. Dus nog 23 uur duimen draaien.

Liefs Jeanine

danielle

Hoi Sally,
Wat is ze mooie zeg  :-* . Ik ben eigenlijk ook verliefd op witmaskertjes  ::) .

Beterschap he! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt.
Je denkt snel dat je weer kan werken he. ik wou me gister ook weer beter melden, mijn vriend zij dat ik het niet moest doen. En ben maar blij want ben nog steeds ziek  :( . En morgen moest ik ook nog thuis blijven van mijn werk. Had gezegd dat ik in de middag wel weer kon werken, maar het mocht niet  ::) .

Wat spannend zeg, nog een dagje wachten en dan weet je of dit mooie valkje een popje is  :D

Groetjes Danielle

Sally

Hallo Ann,
Lief dat je ook hoopt dat Sky een Poppetje is!
Nog even afwachten tot morgen middag he...

Hallo Jeaninne,
Ja mooi is ze he!
Nu nog 20 uurtjes duimdraaien. :P

Hallo Danielle,
Ja ze is prachtig! Ik heb ook een klein zwakje voor witmaskertjes, daarbij...
Nu in de loop van volgend jaar dan nog een ventje voor Sky zoeken(als het een popje is)
en dan ben ik voltallig :P.
Haha! nee nee we zien wel hoe het draait of keert :).

Nuja, ik wou dus ook te snel gaan werken. Eigenlijk kan ik best wel gaan werken (denk ik), maar het vervelende is dat ik dus heel dikwijls (zeg maar heel de dag door) moet Spugen.. En dat is ZO vervelend :s

Hallow allemaal.
Nu ik was terstraks tegen Yvon op msn aan het zeggen dat het best lang geleden was dat Kenji en Pietje gewipwapt hadden, was ik terstraks rustig tv aan het kijken, en hoorde ik Kenji lekker fluiten, Heel erg leuk om die te horen fluiten.
En toen hoorde ik een ander appart geluidje, wat dus lang geleden was dat ik gehoord had, ik ging stiekem kijken.. En jaja hoor Kenji en Pietje waren nogeens aan het wipwappen, als dit tafereeltje voorbij is dan hoor je Kenji weer lekker fluiten, zo precies van: Hehe dat heb ik ook weer gehad :D :D :D.

Wat een lekker stel toch!

Maar of ik ze een echt koppeltje kan noemen kan ik ook niet echt zeggen.
Kenji wil wel naast Pietje zitten, of Pietje kroelen, maar Pietje laat het niet echt toe eigenlijk, als Kenji haar kroelt dan laat ze dit welgeteld 5sec toe, maar dan is het ook over en dan pikt ze van haar af en gaat ze op een ander plaatsje zitten.
Achja, laat ze maar lekker doen, zolang er maar geen ruzie komt is het allemaal goed vind ik wel ;)

Groetjes Sally

Kimm

wat heb je een mooie handtekening sally!  :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hoi Kim,

Dankjewel.
Ik was me aan het afvragen, of de tekst niet te flashy was?

graag jullie mening hierover :)

groetjes!

Kimm

nee juist niet! lekker opvallend hoor, hou ik wel van!

Sally

Sally

Owja.
Ik heb trouwens al een naam in gedachte voor als Sky een popje is..
maarja, dat maak ik pas bekent als Sky wel degelijk een poppetje is ;)

Dierenfreackske

Hey Sally , heb ik al gezegd dat je een hele mooie en leuke handtekening hebt ? Grtjs Ann

Sally

Hihi,

Nee Ann dat had je nog niet gezegd. Maar zo lang staat ie er nog niet ;).
Dankjewel he!

Dierenfreackske

Graag gedaan Sally !!   Morgen is het zover he , dan weet je of Sky  een popje is ?? Duimen draaien hier hard hoor !
Grtjs Ann

Kimm

hoi sally,

ik hoop zo dat je zometeen de uitslag zal krijgen, dan hoef je niet verder in spanning te zitten!

liefs kim

Sally

Ja nog ff doorduimen. :)
Nog wel ff spannend hoor, nog een DIK uurtje ;D

Sally

Nog een half uurtje  ???
;D ;D ;D ;D ;D ;D

*~Jeanine~*

Ennnnnnnnnnn Sally weet je al iets ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Liefs Jeanine