20 juli 2025, 12:30:00

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi hoi , ik hoop zo voor je dat Sky een poppetje is dan kan ze naar jou he ! Ik duim in ieder- geval he !! Grtjs Ann

danielle

Hoi Sally,
Ik heb de foto's bekeken in Lynette's dagboekje. Wat een knapperd is het zeg! Kan me voorstellen dat je daar een oogje op hebt laten vallen. Ik hoop echt voor je dat het een popje is.

Groetjes Danielle

Sally

Hoi Daniele,

Ja ik zit best in spanning, maar eerlijk gezegd denk ik er nu niet veel aan.
Ik voel me dus nog steeds niet goed, heb deze nacht heel weinig geslapen, ben wel 4x uit mijn bed geweest om Gal over te gaan geven, heb gisteren dan ook maar een klein potje yoghurt op en een fruitsapje, en dat is dr ook uitgekomen.
Ik heb woensdag 4 verstandskiezen laten trekken en nog een andere kies onder narcose, misschien ligt het daar wel aan...
Maar ik heb geen koorts, dus das dan wel goed...

Fijn dat je de foto's in Lynette's dagboekje bent gaan opzoeken, tis echt een knapperdje eh! Ben opslag verliefd geworden.

Hallo Lynette,
dankjewel
Leuk dat je de update's van Sky hier neer gaat zetten.
Hehe! tis u geraaie da ge nu postzegels op de enveloppe hebt gekleefd. :P
tis echt spannend zeg!

Zo te horen is Sky echt een schatje, leuk dat ze zo lief is met haar broertje.
Ja jullie zien het, ik zeg Haar... Maar natuurlijk weten we het nog niet. Achja denk dat ik het gewoon heel erg hard hoop dat het een meisje is! :)

Hoi Ann,
Da is lief van u ze da ge duimt voor mij. :)

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sally , ach wat vervelend van je getrokken tanden , dat is zeker niet gezellig he ! Ik begrijp heel goed dat je er ziek van bent en veel pijn hebt ! Doe maar rustig aan !

Grtjs Ann

lynette

Hoi Sally

Speciaal wat foto's van Sky voor jou.

Beterschap meid  :-* pff ik moet er binnenkort ook aan geloven Dan moeten me verstandskiezen er ook uit. Ik heb er zo veel last van  :-X :-\ Als het goed is is het daarna opgelost.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dierenfreackske

Hoi hoi , wat een schatjes is Sky en de anderen ook hoor !
Grtjs Ann

Sally

Hoi Lynette,

Dankjewel voor de foto's ! Tis een echt schatje !
Ach aan de tanden trekken is opzich niks aan, maar ik denk gewoon dat ik er een buikgriepje bij gekregen heb.. Denk niet dat het aan de tanden ligt.

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,

even oftopic ik denk wel dat het komt door je tanden. je weerstand is verminderd door het gedoe in je mond.

trouwens wat een super lief valkje! ik duim voor je dat het een popje is hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo Kim,

Maar waarom heb ik er de eerste 2 dagen gene last van gehad dan?

Leuk dat je mee duimt :)

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoe is het met je , en voel je je al wat beter nu ? Grtjs Ann

Sally

Hoi Ann,
(ff off topic)
Ik voel me al ietsie beter ja, en ik heb van zondag op maandag goed geslapen, dus ik dacht ik ga gewoon werken.
Maar heb het maar 1.45min uitgehouden,en dan ben ik naar huis gegaan,en naar de dokter toe.
Waarschijnlijk ligt het aan de zware pijnstillers, die mag ik dus ook niet meer nemen!
En heb altijd zo'n vieze smaak in mijn mond,en moet constant speken. Echt vervelend!!

Ik ben zoooo benieuwt naar de uitslag van Sky.
T is echt wel super spannend!!!
Kenji en Pietje kijken mij ook zo aan, precies of er iets gaat gebeuren, en Kenji fluit zo lekker zijn deuntjes dan, precies of ie aant oefenen is voor een nieuw popje ofzo. :P haha!
Ik hoop echt zoooo hard dat het een Popje is. Ik ben nu al super verliefd  ;D
Maar ik heb mijn schatjes de laatste dagen wel weer niet zoveel aandacht gegeven, omdat ik altijd plat lag op de bank. Vind ik wel sneu! Maar natuurlijk ga ik dat dubbel en dik goed maken!!!
Ga direkt nog even op de bank liggen, en tegen deze middag kom ik nog eens piepen of Lynette toevallig nog niet langst geweest is hier. :P

Groetjes Sally

Kimm

spannend meis, ik ben benieuwd wanneer lynette de uitslag heeft! :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Hii Sally

Ik heb net gebeld en ze hadden hem binnen gekregen maar nog geen uitslag. Deze zal als het goed is morgen na 12uur bekend zijn. Ik ga duimen voor een pop voor jou  ;D ze/hij is zo mooi......... :-* echt een lekkerbekkie  ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sally

Hallo Lynette,

Fijn dat ze hem binnengekregen hebben. Nu nogmaar afwachten tot morgen middag.
Nog een dagje langer spannend! Ik hoop ook erg hard op een Popje! Dan spring ik een gat in de lucht. :D
Heb je nog nieuwe foto's van Skytje? :$

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Meiss , ik ben ook heel benieuwd hoor ! Ik hoop zo voor jou dat het een popje is hoor ! Grtjs Ann