20 juli 2025, 08:27:57

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Sally

Hoi hoi,

Hier zijn de foto's dan!

Misschien niet allemaal even goede kwaliteit, maar ik hoop dat jullie ervan genieten!

Groetjes Sally

Anja

En of we dat doen. Ikke wel hoor. Geweldig je foto's vooral de kroelfoto's.

Liefs Anja

Kimm

hoi sally,

natuurlijk genieten wij van jouw mooie foto's!
ik vind ze wel mooi en ontzettend leuk dat je weer wat foto's hebt geplaatst!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Sally

wat heb je toch weer prachtige foto's geplaatst zeg! Ik heb er heel erg van genoten hoor! Wat heb je toch twee ontzettend mooie en lieve valkjes  :-* En die kroelfoto's zijn echt om bij weg te smelten  :-*

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anke

Hoi,
Mooie foto's hoor van je schatjes.
Wat heerlijk dat kroelen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Super lieve foto's heb je weer geplaatst!!!  :D

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Sally,  wat een lieve en mooie foto's heb je weer van je Pietje en Kenji gemaakt ! En wat heerlijk om te kroelen he ! Grtjs Ann

sandy

hoe gaat het met jou en de valkjes ik ben al een tijdje niet meer in je boekje geweest  sorry

Kaatje

Hoi Sally,

Wat heeft Pietje toch ook een lekker koppie, zo ontzettend lief als gezicht als je aan het kroelen bent met het koppie zo lekker schuin  :D

Paco doet dit ook en draait dan alle kanten op, precies waar hij gekroeld wilt worden, owhhh wat kan ik hier van genieten  :-*

Geef je 2 kanjers maar een dikke knuffel van me  :-*

Sterkte met je knie, het lijkt wel alsog hij soms op slot slaat !!

Liefs, Karin

Sally

Hallo,

Dankjulliewel voor jullie lieve reactie's.

Pff mijn knie... tenacht ben ik denk ik wakker geworden? Of in mn slaap dat ik even niet met mn been kon bewegen omdat het zo pijn deed... Maar temorgend ben ik weer wakker geworden alsof dit niet gebeurt is. Maar heb er vandaag weer wel een beetje last van gehad, ik ging naar huis met de veronderstelling dat ik nu wel eens naar de dokter toe zou gaan maar het is er weer niet van gekomen...

Ik ben voor mijn (nu al 7.5maand oude) pup Hylke een oogzalf gaan halen, want ze heeft een klein ontstekingkje op haar bijde ogen.

Die vogels hier zijn echt wel super gezellig, ik dacht ik geef de honden eten laat ze even buiten en zet ze dan binnen bij mn ouders, deur toe en zet de vogelkooi open, pak een appeltje erbij en dacht die zullen lekker komen smullen samen met mij...
Mooi niet! Ze klimmen leuk de kooi uit gaan bovenop de kooi zitten, vliegen wat in het rond, hup terug op de kooi (pietje die niet zo goed land viel erachter en bleef tussen de muur en de kooi steken dus de kooi even opzij gedaan) En wat deed Pietje toen, die klom lekker "gezellig" de kooi weer in en ging terug op stok, en Kenji ging nog wat op de kooi zitten te slapen en te huppelen. Daar ging mijn gezellig avondje met de vogeltjes! Gezellig zijn ze hier toch he? Niet?
Nu heb ik Kenji maar weer de kooi ingedaan en ga ik sebiet gezellig op de zetel liggen wat tv kijken. :P

Groetjes Sally

Anja

Sally,

Mag ik je een raad geven. Ga aub naar de dokter met je knie. Hoe langer je wacht hoe meer schade je toericht en hoe moeilijker het te behandelen is.

Liefs Anja

Kimm

hoi sally,

luisteren naar goede raad he!!!

wat een gezellige avond heb je gehad met je valkjes.
ik moet zeggen, nu het eerder donker wordt mijn valkjes ook eerder nu slapen hoor. ze zitten ook wat suffig op de kooi ;D  ;D

liefs kim

Sally

Hallo,

Misschien (als ik eraan denk) :P Ga ik maandag is naar de dokter toe met mijn knie, maar ik moet zeggen dat ik er de laatste dagen weer weinig tot geen last van gehad heb... Dus ik zie wel.

Heb nog enkele foto's genomen van Kenji en Pietje.

En hier, voor wie ze nog kent..
Mijn "kleine" Hylke, die ondertussen al 7.5 maand oud is...

Wat wordt ze toch groot he. Foto's gisteren gemaakt op een super mooie wandeling in een prachtig natuurgebied, met vijvers en al...

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,

mooie foto's hoor en dat natuur gebied ziet er ook erg mooi uit!
kenji heeft nog steeds de mooie parels he?

liefs kim

Sally

Hallo Kim

Dankjewel hoor.
Je bedoelt Pietje zeker?
:D
groetjes Sally