20 juli 2025, 23:55:42

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Sally,

Vind het echt super dat er een nieuwe veer door is gekomen met pareltjes, heel leuk hoor !! Hier zijn de valkjes er nog lekker uit maar ik ga de kooi klaar maken voor de nacht, het waait hier heel erg en de valkjes doen erg druk !!

Leuk zeg om te kijken wat Kenji en Pietje doen als ze een blok krijgen, ik ben heel erg benieuwd maar het zou heel erg goed kunnen dat Pietje een popje is hoor  :D

Nou Yvon, hier ook mijn complimenten voor de prachtige handtekening die je voor Sally hebt gemaakt !!

Groetjes Karin

Sally

hallo Anja,
Dankjewel.
Voor mij maakt het niet uit of Pietje een pop of een man is hoor. Als ze het maar met elkaar kunnen vinden is het goed. Zou natuurlijk wel leuk zijn moest het een pop zijn, dan kan ik mss is een keer kweken met die 2, en blijven de mooie parels er, maar als het een man moest zijn zal ik Pietje dr niet minder graag om gaan zien hoor. :)
Ik wacht het nog wel even af, over een jaar of 2 zal ik het toch wel weten zeker? :P
Het is niet dat ik Persé wil kweken :), dus een test van gendika hoeft echt niet. Ben al lang blij dat ze best goed met elkaar opschieten. :)
Leuk dat je mn handtekening mooi vind, de complimenten zal ik doorgeven aan Yvon want zij heeft deze gemaakt voor mij :)

Hallo Karin,
Hihi, ja vind dat ook wel leuk, maarja bij bonte valkjes duurt het wel iets langer dat de parels verdwijnen dus zoveel zegt het nog niet... Toch is mn vermoeden groot dat Pietje een Pop is, maar zal Pietje even graag blijven zien als het toch een man moest zijn. :)
Ja als Pietje binnen het jaar nog zoveel pareltjes heeft, en mss al eitjes heeft gelegd ofzo. Of ze wipwappen... :o. Dan krijgen ze een blok, en wil ik wel eens zien wat ze ermee gaan doen. Maar dat zit er nu nog niet in hoor, hoewel ze wel bijna oud genoeg zijn. Maar het zou wel stom zijn moest Pietje een man zijn en ik geef ze een blok hé. Denk niet dat er veel in komt te liggen ;D ;D ;D
Ik wacht het nog wel even af. :)

Groetjes Sally

Sally

Dag allemaal,
Heb nog een paar foto's getrokken van mijn 2 deugenieten.

Voila, dit waren ze dan. Nu kunnen jullie er weer een paar weken tegenaan he. ;D ;D ;D

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sally ...wat een mooie en lieve foto's heb je gemaakt van je Kenji en Pietje ! En wat een kroelkonten he ! Heel leuke foto's ook !  Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Sally,

Wat een super mooie en lieve foto's van Pietje en Kenji.
Mijn favoriete zijn toch echt wel de kroelfoto's.
En nee nu zijn we niet voor een paar weken zoet hoor.
Dit smaakt naar meer ;D ;)

Kimm

vind ik ook hoor wij gaan niet voor een paar weken wachten hoor ;D

mooie foto's sally ik heb genoten weer van je 2 lieverds :-*

liefs kim0

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

BaUkJe

Leuke foto's van je 2 deugnietjes ;)
Dat vraagt om meer natuurlijk hihi
gr Baukje

Anja

Een paar weken :o :o :o :o :o Heb je wel gezien wat je hebt geschreven.
Sally toch........een paar dagen mss........zelfs dan hebben we het moeilijk.

Het zijn weer super foto's en zag ik op 1 van de foto's een klein stukje Sally :D :D :D :D

Groetjes Anja

Sally

Hallo Ann,

Dankjewel hoor, Ja Pietje is een kroelkont. Heerlijk is dat.
Kenji kroelt alleen als ie in de kooi zit, buiten de kooi moet ie dr niet zo veel van hebben.

hallo Jeaninne,
Hihi, dankjewel. Kroelfoto's zijn altijd heel lief eh. :D.
Och, nu dacht ik echt dat jullie hier wel even mee zoet zouden zijn... Niet dus?
Goh ja dan komen er één van deze dagen nog wel wat foto's ;).

Hallo Kim,
Hoeft ook niet hoor... Was jullie maar aan het plagen. ;D
Dankjewel. Leuk dat je genoten hebt.

hallo Baukje,
dankjewel, Vandaag komen er geen meer hoor. :P

Hallo Anja,
Haha,... Tja ik dacht... Misschien is dit wel voor even goed?:P
Maar heb begrepen dat het niet zo'n goed idee is. :P

Dankjewel hoor.
Een stukje Sally? Heb ik niet gezien ?? :P
maar goed dat het maar een stukje was, of jullie kwamen nooit meer mn boekje in ;D

*~Jeanine~*

Hoi Sally,

Goed dat de boodschap is over gekomen hihihihi.
En we komen ook zeker terug als we de hele Sally hebben gezien ;D ;)

Romy

Hoi Sally

Het is een erg mooi filmpje wat je geplaatst hebt, en mij lijkt het ook eerder popjesgefluit. Maar wie weet... Je zal het pas zeker weten na enkele ruien, of door DNA bepaling...

Het zijn ook heel mooie foto's van Kenji en Pietje! Ze zijn echt twee mooie valkjes  :-*

Groetjes
Romy

Kaatje

Hoi Sally,

Owhhh wat een heerlijke foto's weer !!! Maaruhhh je maakt toch hoop ik wel een grapje hè, want zolang kunnen we niet zonder foto's van jouw moppies hoor  :D

Pietje is trouwens ook een lieverdje om te zien en heeft prachtige pareltjes zeg !!

Kenji heeft zo'n heerlijk snuitje,... nee ik ben het met de anderen eens, 2 weken wachten is echt te lang hoor  :P

Groetjes Karin

danielle

Hoi Sally,
Ik ha weer heel wat pagina's te lezen. Je dagboekje loopt erg goed.
Ik vind ook dat je erg leuk verteld over Kenji en Pietje, het is erg interessant om te lezen. Ik kan ook merken dat je echt super gek op ze bent.
Ik had echt lekker veel foto's te bekijken, echt gewelig, ze zijn echt mooi. Bij Izzie zag ik trouwens ook roze hulseltjes toen ze in de rui zat. Is lekker stekelig als je ze nu een kroel buurt geeft, he?

Ik vind het fijn om te lezen dat het zo goed met je valkjes gaat.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi ...alles kids vandaag ? Even een vraagje want zo goed in mutaties ben ik niet maar is Pietje een lutino gepareld ? Grtjs Ann

Anja

Hoi Sally,

Hoe is het hier? Alles goed?

Groetjes Anja