20 juli 2025, 00:38:08

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi Sally,

Wat een knapperd is jouw Pietje  :o!
Zo'n mooie parels, echt gaaf!!
Mooie foto's, lief hoor, 2 kroelende valkjes.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Yvon

Hoi hoi

Ooooohw,wat vind ik Pietje toch een mooi valkje !!  :-* :-*
Sorry ik val nou eenmaal op bontjes.  :-[ ;) ;D ;D
Je foto's waren leuk om naar te kijken.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sally

hallo Christine,

Wat leuk dat Ricky al een 2de eitje heeft! Spannend zeg.

Dankjewel voor je complimentje, Ja Kenji en Pietje kunnen het inderdaad al beter met elkaar vinden.

Hallo Petra,
Dankjewel, ja Pietje is echt een knapperd he! Vind ik ook hoor, maar vind Kenji ook een knapperd met zn gele snoetje.

Hallo Yvon,
Hihi, ja vind Pietje ook wel super mooi! Ik persoonlijk vind Bont ook heel heel mooi! Maar vind wildkleur ook wel iets hebben, en zeker als het een man is met die super mooie gele kop.
Dankjewel ;-)

Groetjes Sally

Romy

Hoi Sally

Ik ontdek nu pas je boekje, alhoewel ik er wel al eens naar gezocht had  ::)

Maar je hebt erg mooie valkjes hoor! Zowel Kenji als Pietje vind ik héél lief  :-*!

Groetjes
Romy

Sally

Hallo Romy,

Leuk dat je mn boekje dan toch gevonden hebt. :D
Ik had er hiervoor ook 1 maar dat stond bij "verhalen" en dat heb ik door omstandigheden laten sluiten...

Dankjewel voor je complimentjes.

Groetjes Sally

Sally

Hallo Iedereen,

Ik heb vandaag weer een paar foto's gemaakt van de 2 deugenieten hier.
Heb ook een filmpje gemaakt van Pietje, want Kenji had een filmpje, dus vond ik dat ik er ook 1 van Pietje moest maken. Maar die is nog aan het uploaden...

Een niet zo duidelijke foto, maar moest laten zien dat ze soms ook samen op de schommel zitten. :P

Kenji:

Pietje:

Ze zijn niet allemaal even duidelijk, maar ze blijven dan ook niet altijd heel goed stilzitten hier ;D

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,

wat een leuke foto's zeg :D vind ze erg mooi en lief. wat een mooie schommel hebben ze  :o  :o
ik ben blij dat alles goed gaat met ze, maar dat kan ook niet anders want je bent een heel lief baasje!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Hoi Sally, wat een mooie foto's zeg.. en het lijkt, op de foto's tenminste, nu wel beter te gaan tussen Kenji en Pietje..

Ik vind Pietje echt Schitterrend mooi!! wat een beauty!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Little Cockatoo

Wat een prachtige foto's. En wat een mooi valkje is die Pietje. Prachtig ;D ;D ;D ;D
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Sally

Hallo Kim,
Dankjewel voor je complimentjes! Ik heb zelfs nog zo een schommel hier liggen. :P. Dat was voor in die andere kooi, dus als er nog 1 valkje bij komt, heeft die ook zo'n schommel he als ie appart zit. :D

Hallo Debby,
Dankjewel voor je complimentjes! Het gaat inderdaad al vele beter tussen Kenji en Pietje, en daar ben ik heel blij om. :)

Hallo Hanneke,
Dankjewel!

Groetjes Sally

Hallo,
zeg altijd maar zeggen dat jullie Pietje mooi vinden,
Vinden jullie mij niet mooi ofzo :(.Ik heb me net lekker gewassen, en ga lekker fluiten voor jullie, misschien vinden jullie me nu wel weer leuk?
Hihi

Kroeltje van Kenji

Sally

Hallo Iedereen,

Het filmpje is er dan eindelijk!

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,

geweldig hoor! en kenji kwam ook even kijken. happy floot vrolijk mee, die vond het ook zeer leuk  ;D  ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Sally

wat een heerlijke foto's weer zeg! Echt practig! Zowel Kenji als Pietje zijn echt super mooie vogels! Maar toch blijft Pietje mijn favoriet hoor  ;D

En dat filmpje:  :-*
Zo ontzettend lief!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

Hallo Kim,
Dankjewel, ja Kenji kwam ook even kijken. Die moest ook even op het filmpje. :P.
Leuk dat Happy gezellig mee aan het fluiten was, maar wat Pietje doet is niet echt fluiten he, dat is meer kwetteren. :P

Hallo Sharon,
Dankjewel voor je complimentje. Toch doet het goed voor Kenji dat je zegt dat je hem ook prachtig vind. Hihi.
Stiekem vind ik Pietje ook iets mooier, maar dat zeg ik niet te luid want anders is Kenji boos. :P
Maar Kenji vind ik ook prachtig! en super leuk hoe hij fluit.
Het zijn allebij schatjes, die ik nooit meer zou kunnen missen.

Nog even iets leuk. Net wat Pietje zich aan het wassen en Kenji schuifde steeds dichterbij naar Pieje toe, en stak zn koppie naar beneden dat hij gekroelt wilde worden. Zo lief!.
Maar Pietje ging niet op zijn avances in en bleef rustig verder wassen. :P
Net had ik ook het gedacht dat Kenji voor Pietje aan het fluiten was terwijl Pietje trostgierst aan het eten was, maar ook hetzelfste liedje, Pietje reageerde niet en bleef rustig verder eten. :P

Groetjes Sally

BaUkJe

Leuk filmpje en de foto's ook super! hahah