19 juli 2025, 15:01:02

Mijn 6-tal EN Kietje (Foto's!!)

Gestart door Sally, 11 februari 2008, 13:37:22

« vorige - volgende »

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Ik hoop van wel en dat het goed nieuws is ... ;) :D :D
grtjs Ann

Sally

Hoi,

Ik denk niet dat het nog iets gaat worden met donsje 2.
Is nog steeds niet uit het eitje gekropen, en heb net nogis gekeken (vastgehad), en voelde niks bewegen en hoorde ook niks meer... Dus vrees het ergste.
Weet nu niet wat ik moet doen, nog even laten liggen?
Of open maken om te kijken? de 2e optie durf ik niet zo goed...
Zit altijd met STEL het sliep effe, maar eigenlijk kan ik dr wel vanuit gaan dat ie dood is :(...

Tinky doet het goed hoor, soms denk ik TE goed...
Tinky heeft echt een MEGA krop, en daarin vergeleken een super klein kopje. Ik ga dr is een foto van maken, en dan moeten jullie maar zeggen wat jullie ervan vinden..
Ik hoop dat ze hem/haar goed grootbrengen voor de rest, en dat er niks mis gaat...

Ik hoor hier en daar uitdrogingsverschijnselen dat ze dit bij hun donsjes zien, maar zoiets zie ik allemaal niet hoor... Ik weet ook niet hoe, en een harde krop enzo... Hoe weet je dat allemaal?
Ik heb hem/haar nog niet vastgehad ook niet, dus nog niet echt van dichtbij bekeken...

Groetjes!

danielle

Hoi Sally,
Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vragen  :-\ .
Ik vind het zo naar voor je dat het donsje er niet uit is gekomen. Echt erg hoor.
Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weet wat je moet doen.

Groetjes Danielle

Sally

Dankjewel hoor Danielle :)

Ik heb net al een eitje weggehaalt (onbevrucht) en ga nu stillekes aan per dag of om de 2 dagen een eitje weghalen.

Ook heb ik besloten om Tinky een andere naam te geven, omdat het eigenlijk de bedoeling was om Tinky en Winky te hebben, maar omdat Winky niet meer komt denk ik dat het het beste is voor mij om tinky een andere naam te geven, omdat ik anders te hard aan Winky denk...

Mijn keuze is gevallen op Dipsy (ook eentje van de tele-tubbies. ;D)
Of Niky...

Wat denken jullie?

Groetjes!

Christine

Ik vind Dipsy enorm mooi!
Hopelijk gaat het met je?
Want een jong afgeven is nooit leuk ook al is ie nog niet geboren :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Hoi Christine,

Weet je, ik besef het eigenlijk nog niet echt. :S
Ik denk dr wel veel aan, van hoe het komt dat ie niet geboren is kunnen worden enzo, en of ik iets had kunnen doen... Er spoken op deze moment gewoon veel vragen door mijn hoofd...
Ik ben aan het denken om morgen het eitje te breken om te kijken wat voor donsje erin zat, maar durf het niet goed aan de confrontatie. Als je begrijpt wat ik bedoel...

Ja, ik ga het toch maar op Dipsy houden dan. :P
Omdat jij ook al een Nicky hebt. ;D

Groetjes!

Christine

Citaat van: Sally op 20 april 2009, 21:59:27
Hoi Christine,

Weet je, ik besef het eigenlijk nog niet echt. :S
Ik denk dr wel veel aan, van hoe het komt dat ie niet geboren is kunnen worden enzo, en of ik iets had kunnen doen... Er spoken op deze moment gewoon veel vragen door mijn hoofd...
Ik ben aan het denken om morgen het eitje te breken om te kijken wat voor donsje erin zat, maar durf het niet goed aan de confrontatie. Als je begrijpt wat ik bedoel...

Ja, ik ga het toch maar op Dipsy houden dan. :P
Omdat jij ook al een Nicky hebt. ;D

Groetjes!

Door het te begraven kan je het ook al een plaatsje geven!
Desnoods met een deel van de onbevruchte eitjes...
In een mooi doosje deed ik dat altijd als er een diertje gestorven was :-[
Nu heb ik dit nog altijd! Ik heb MIJN plekje in de tuin waar de diertjes liggen, er groeien wel planten van papa maar het heeft toch het gevoel van: hier rusten met schatjes ;)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Ik denk dat je voorgevoelens juist zijn ....  :'(

Zeker omdat er al enkele dagen (sinds vrijdag) 2 gaatjes in het eitje zitten zoals je eerder schreef, het donsje heeft de weg naar buiten niet kunnen vinden om welke reden dan ook.

Triest.  :'( Sterkte  :-*

Geniet maar lekker van Dipsy.  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Sally,
Wat jammer dat het donsje niet uit het ei is gekomen :(
Veel sterkte hoor!!
Dipsy... leuke naam :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Wat triest voor je :'(
Sterkte ermee!

Ja, Dipsy is een leuke naam :D

Groetjes, Marian

Christine

Sally, wordt het niet eens tijd om foto's te maken van Dipsy? :P

Kimm

he sneu nou toch sally  :-\
sterkte hoor en ik weet ook niet of ik het eitje zou durven openmaken ;D
dipsy is leuk hoor!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Sally, wat sneu dat het donsje er niet uit ging, ach, meiss je kan er toch niks aan doen he...heel veel sterkte hoor!
Dipsy is heel leuk, grtjs Ann (wanneer komt Gipsy in the picture? )

Gerdy

Hoi Sally..

wat vervelend dat het tweede eitje niet is uitgekomen..
ik heb ooit ook een eitje opengemaakt dat niet was uitgekomen..ik weet niet of ik het nog een keertje zou doen.

ik vind Dipsy echt een hele leuke naam.

sterkte meis.

gr gerdy