1 november 2024, 01:13:55

kleurtjes

Gestart door ankje, 9 februari 2008, 22:19:34

« vorige - volgende »

ankje

nou ik snap er niets van maar als ik de foto's op het forum zie van dag 1 tot dag 42 dan hebben de donsjes met 6 dagen al donker grijze plekjes op de vleugels als ze wildkleur zijn,
volgens de calculator krijg ik met een wildkleur man en een albino of cinnamon pop wildkleur baby's maar ik zie nu met 8 dagen nog geen sprietje grijs alleen maar geel, wat kan ik hier uit verwachten? of ben ik nu zo dom????? :-\

een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Verenpakje

Hoi Ankje,

Wat voor mutatie is je popje?
Kan je ook al de kleur van de ogen van het jonkie zien? Als die roodachtig zijn, heb je waarschijnlijk een lutino. Dit zou kunnen als je mannetje ook split voor lutino is.
Zijn de ogen echt donker, dan is het waarschijnlijk een wildkleur of een bonte.

Onze lutino jonkie van 8 dagen had ook alleen nog maar gele donshaartjes.

En het ene valkje groeit nou eenmaal iets harder dan de andere.

hier 3 foto's van onze jonkies:

Dit is een Lutino jonkie van 8 dagen:

Dit is een wildkleur jonkie van 9 dagen:

Dit is een Bont jonkie van 8 dagen:

Klik op de banner voor onze vernieuwde homepage

Nu met filmpjes

ankje

hoi hoi
de oogjes van de donsjes zijn donker en ik zag vandaag bij 1 inderdaad grijze plekjes op de vleugeltjes dus zal bij de andere nog wel komen, ik ben weer veel te ongeduldig  ;D de mutaties van de ouders weet ik niet precies ik weet wel dat de moeder van de man een lutino was en mijn mannetje heeft achter op zijn hoofd lichte plekjes, ik weet niet of dit iets wil zeggen of dat alle wildkleur dit hebben

ankje

heb even geprobeerd foto's te maken maar zijn weer erg onduidelijk en ik zie dat mijn donsjes een heel stuk achter liggen

deze is 10 dagen

en deze is 8 dagen  en ze hebben ook nog allebei de oogjes dicht