26 april 2024, 10:24:27

Ziek?

Gestart door jamy, 4 februari 2008, 15:52:38

« vorige - volgende »

jamy

heyyyy! ;D ben ik weer ! Ik heb een vraagje , mijn eerste valkparkiet slaapt tegenwoordig overdag (daar lijkt het toch op ) hij zit vaak op 1 poot met zijn ogen dicht..slaapt hij te weinig of is hij ziek of?

Greetz jamy! 8)

jamy

please iemand ik ben heel bezorgd om mijn valkje :(

Greetz jamy.

Anke

Hoi,
Valkjes slapen overdag ook gewoon hoor.
Zolang je valkje op 1 poot slaapt, niet bol zit en goed eet en drinkt hoef je je geen zorgen te maken :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

monkey

Ook mijn valkjes slapen overdag, ze zijn een tijdje aktief om vervolgens weer met zijn drieen tegelijk te gaan slapen,
Volgens mij om energie op te doen voor s'avonds ;D, dan beginnen ze heel aktief te doen tot een uur of elf. Dan begint het "ruzie" maken wie op de beste plek mag zitten ::)


jamy

Oh dank u dank u  ;D ik maakte me echt ongerust want het is de eerste keer dat ik het opmerk  ;D

Greetz jamy.. 8)

Hermien

Ha, dat is precies mijn ervaring. Om 22.00 gaat het vliegtuig op stok, althans dat is de bedoeling, maar ze eten en spelen dan eerst nog tot inderdaad zo een uur of elf. Het ruzie maken om de plek is ook herkenbaar. De ene avond duurt dat wat langer dan de andere avond, maar om 11.45 uur zitten het boeventuig dan toch op hun eigen stek en wordt het stil...

jamy

Ja, mijn nonkel had me geleerd dat je kon zien of een vogel ziek was door als hij langzaam met zijn ogen knippert maar dat is dus flauwekul ;D

Greetz jamy,