26 april 2024, 18:54:22

pino wordt verwelkomt

Gestart door bannanne, 21 oktober 2003, 23:18:56

« vorige - volgende »

bannanne

21 oktober 2003, 23:18:56 Last Edit: 21 oktober 2003, 23:20:30 by bannanne
hoi iedereen hieronder vind je het verhaal van pino

 allo allemale ik benne dus pinoooo, ikke mooi valkje zijn, baasje ook zeggen, ikke zondag 19 november bij broeries en zussies weggehaald ikke bang.
vreemde menskes mij meenemen, moet niet bang zijn, jong baasje lief, ouder baasje met minder haar ook lief maar iets zwaardere stem, kan wel mooi fluiten (deuntjes toch).
ikke toekomen krijg mooi kooitje met ladderke-> ik niet zo houden van ladderke een beetje veel schudden, wel mooi na uurtje of twee ikke moge losvliege omda ik braaf was, maar schoot in paniek en tegen ruitje gevlogen, ikke een beetje van de kaart maar vlug weer beter hoor , ikke harde kop, ben in slaap aan et vallen in baasjes handen ikke dodo doen dada -xxx- <piep>
en dan bannanne haar mening
jaja 'twas me wel wa toen da da klein ding ier toekwam schoon verzorgd en zo echt sjiek ik was zeer nieuwsgierig naar vriendje, hij niet zo was beetje verlegen,
ikke wil dichter gaan kijken maar traliesje tussen   :'(
dan hij mogen losvliegen, schiet in paniek en vliegt pardoes tegen de ruit, kan gebeuren heb et ook al eens gehad maar we hebben beiden een sterke kop ik was bezorgd maar het bleek minder te zijn dan ik dacht nu ga ik een beetje slapen want ben moe van de opwinding dada


jaja het zijn 2 lieve valkjes dat mag gezegd worden, morgen hoor je hoe pino zijn eerste lange vlucht is en punten zal hij krijgen voor het landen, het starten en het vliegen zelf hihihi
'k gok dat em een 6 in het totaal zal hebben  :D
 ejla beetje meer hé <geeuw>
weet ik wel was eens testen of je vast sliep

Tara

Hoi Bannanne,

al een mooie start, alleen jammer dat het valkje tegen de ruit is aangevlogen. Gelukkig heeft hij er niets aan overgehouden :). Zo te zien vermaakt hij zich prima bij je, en ik zal je dagboek blijven volgen hoor ;)

bannanne

21 oktober 2003, 23:38:18 #2 Last Edit: 21 oktober 2003, 23:39:06 by bannanne
ikke nu goed weten waar ruit is hoor  :-/

bannanne

22 oktober 2003, 22:03:06 #3 Last Edit: 22 oktober 2003, 22:05:01 by bannanne
jaja pino kreeg vandaag 2 vliegsessies en leutig dat em het vond. hieronder vind je de quotering die hij kreeg op verschillende soorten:
1STE SESSIE
*opstappen op vinger om eruit te mogen: 9/10 -> loopt soms nog een stukje verder maar daarna is em er hoor
*starten met vliegen: 10/10->doet em perfect
*vliegen zelf:6/10-> wil steeds hoger en kan nog niet zo goed afstanden inschatten(pino zegt: ikke wel slimme vogel zijn hoor ikke stelling van pietje goras gebruiken(pythagoras)wel nie zo vlug kunnen rekenen daarmee soms kleine mistelling*landen:6/10 weet niet zo goed dat je niet kan vastklampen op een muuur
----------
 2DE SESSIE
* opstappen: 9.5/10
*starten:10/10
vliegen zelf: 8/10-> begint de omgeving te herkennen en weten waar hij vlug en traag moet vliegen
*landen:7/10 -> weet waar em het best kan landenop het kader van de puzzel hihihihi
-----------
pino zelf aan het woord
ikke nu goed kunnen vliegen morgen mag ik weer zegt baasje jippie  :P