29 april 2024, 15:27:12

Voorstellen: Puc

Gestart door Puc, 28 januari 2008, 22:05:41

« vorige - volgende »

Puc

Hallo allemaal!

Ik heet zelf Thom, maar mijn valkje heet Puc. Ik heb geen idee wat voor kleuring hij heeft, en of het een mannetje of vrouwtje is. Puc is in ieder geval heel erg lief. Ik heb hem gekocht voor wat sociaal contact in huis, en dat gaat prima. Hij fluit (en schreeuwt soms) heel wat af. Hij neemt allemaal fluitgeluidjes over die ik gebruikte om aandacht van hem te krijgen, en doet een exacte kopie van het geluid dat mijn mobiel maakt als ik een SMS krijg. Aangezien ik in Leeuwarden woon, heb ik hem geprobeerd de eerste regel van het Fries volkslied te leren fluiten, en dat doet hij soms bijna perfect!

Ik heb de website al eens eerder bezocht, om wat dingen op te zoeken voor ik Puc kocht. Nu toch maar een account aangemaakt en ik stel me even voor. Ik heb wat foto's van puc op internet gezet. De laatste foto is zonder flitser, dus de kleuren zijn wat donkerder dan in werkelijkheid.
http://home.wanadoo.nl/marthijnkrause/puc.html

Groetjes,
Thom

Anja

Hoi Thom en Puc,



op het forum. ik hoop dat je hier veel gezellige maar zeker ook veel leerzame uurtjes door zult brengen.

Puc is een knappe vent hoor. Gezellig hè zo'n fluiter in huis.

Groetjes Anja

Yvette


Mara

Hoi Thom en Puc

Welkom op dit gezellige en leerzame forum. Hoop dat je hier heel wat gezellige uurtjes zult gaan doorbregen.

Puc is trouwens heel mooi, het lijkt me een bonte valk.

Mara