alles wat glimp proberen kapot te knagen

Gestart door Amber13, 23 januari 2008, 16:50:39

« vorige - volgende »

Amber13

hooi ik weet niet of het hoort maar mijn valkparkiet knaagt aan alles wat glimt. het is best vervelend want hij knaagt ook mijn oorbellen kapot behalve als ik ze uit doe als ik hem pak,hij word er ook best agressief van want als ik hem dan even wil pakken van mijn schouder gaat hij blazen terwijl hij dat nooit doet,behalve in de kooi dan.
Groetjes Amber

Hermien

Tja, het zijn soms echte ;D  knagers. Zelf doe ik als ik van mijn werk kom meteen alle sieraden af, zelfs het horloge. Want jongens, wat kun je toch lekker aan dat opwindknopje knagen!! Omdat mijn 'vliegtuig' altijd vrij in de kamer rondvliegt als ik thuis ben, doe ik ook oude kleren aan i.v.m. de vallende  :P flakjes van ze. Maar niet alleen glimmende spullen zijn onveilig voor hun snavels hoor. Ik heb een kast in de kamer van onbewerkt zacht hout. Dat hout van die kast 'werkt' zogezegd zelf ook, maar daarnaast worden alle randen door mijn valkjes ook nog eens  :-\ bewerkt. Hahaha. En boeken in de boekenkast heb ik juist gisteren verhuisd. Tenslotte heb ik overal structuurbehang. Je wilt niet weten hoe weing structuur dáár nog aan zit! Al het speeltuig in de kamer ten spijt knagen ze nu eenmaal liever aan de mooie dingen van het huis. Maar ik kan ze toch ook niet voortdurend overal ???  najagen? Het blijven toch mijn lieverdjes en dit moet ik er dus maar voor over hebben...... :D

Amber13

Hooi,Haha ja het is inderdaad zo dat je af en toe  wat naar beneden zietkomen :Bij mijn valkje heb ik alleen nog maar last gehad van alles wat glimt kapot maken,maar ja misschien kan dat andere ook nog komen want hij is nog niet zo heel oud,maar ik had een andere maar is die is maar 2 geworden hij was ziek,maar die deed het ook.mijne gaat inderdaad ook a;s ik van school kom uit de kooi en overal waar ik heen ga gaat hij mee (behalve nu naar buiten),ik ga proberen om nu niet meer te vergeten om me sierraden af te doen ;D

Groetjes Amber