2 mei 2025, 02:23:00

tam geweest ik merk er niks van ?

Gestart door Bengeltje, 23 januari 2008, 16:35:55

« vorige - volgende »

Bengeltje

Ik heb zins kort een valkparkietje (edje)  na ja op fransie bauer reageerde die ook .
maar hy zou tam zijn geweest volgens de ouwe eigenaar resse heb nu ogenveer 4 dagen...
hy bibberde en nies en maak raspend geluid
Maar ik heb 2 dagen nu al de kooi open laten staan en hy gaat niet er uit als ik met trosgiest buiten de kooi dan pik die er wel op en als ik met me hand in de kooi ga dan gaat die zo vermogelijk weg kruipen of vliegen ... ik weet niet hoe oud die is maar de vraag is kan ik hem weer tam krijgen

yesterday is history today is a gift tomorrow is a mistery

Sander & Lenke

tam krijgen is altijd mogelijk. Wij kregen ook een wat ouder valkparkietje en hebben deze nu ook al zover dat hij op mijn hand gaat zitten, het gaat iedere dag beter. Het kost alleen heel veel tijd...
Groetjes,

Lenke & Sander

Rianne

Dat raspende geluid, lijkt me niet best. :-\ Wanneer doet hij dat?
Een valkje kan best snel verwilderen, als het tam zijn niet wordt bijgehouden. Je kunt het altijd weer proberen, heb je het stappenplan al gelezen? :)

talitha

goh ik vind het niet gek dat hij zo reageert.
je hebt hem pas vier dagen dus hij kent jou nog geeneens.
hij moet eerst aan je wennen, een aan de dagelijkse dingen die gebeuren.
dat raspende geluid wat je bedoeld is dat een soort van knarsetanden>? want dat betekend juist dat hij zich op dat moment op zijn gemak voelt poetsen ook.

groetjes talitha

Bello

Laat het valkje maar even tot rust komen en ziet hoe de daglijkse bezigheden bij je in huis gaan.

De een went sneller als de ander.

Veel succes!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel