28 april 2024, 20:07:03

verbouwing voliere!

Gestart door Stijn dc, 20 oktober 2003, 01:08:44

« vorige - volgende »

Stijn dc

hello

nog een week school en dan hebben wij weeral een weekje vakantie, hehe eindelijk!

maar kom, dan gaan mijn vader en ik aan de verbouwing van onze voliere beginnen.
hij bestaat nu uit twee delen. we gaam hem nu zo maken dat ie uit vier delen gaat bestaan, zo is de breedte nog steeds 1.5 m, ruim voldoende ook voor 2 koppels perdeel.
als de bouwwerken beginnen laat ik wel wat foto's zien.

SDC:D

Sander

hello stijn

Leuk dat je veranderingen aanbrengt aan je voliere. Vorig jaar hebben wij onze voliere ook verbouwd: van 1 deel naar 3 delen .
Ik wacht al op de foto's!

groetjes
sander

Stijn dc

hello

ik popel ook om eraan te beginnen! in de vakantie heb ik lekker veel tijd, buten dan die schoolwerken >:(
maar kom, ik hoop dat ie tijdens devakantie afgeraakt.

SDC:D

Sander

Hello

Ja idd,dat vervelende schoolwerk maar een weekje zal wel voldoende zijn zeker! Wat doe je met je vogels tijdens de werken?

groetjes
sander

Stijn dc

hello

we bouwen eerst panelen met gaas, dan gaan de vogels effe binnen, slopen we het buitenhok, zetten de panelen inelkaar, endan kunnen ze weer naar buiten.

zo simpel is dat:D

SDC:D

Sander

Hello stijn

Het zeggen is gemakkelijk maar ik denk dat het doen iets moeilijker zal zijn :D :D  Een goed idee van die panelen. Wij hebben een deel van onze vogels in de garage moeten steken in houten kooien die we geleend hadden van de dierenwinkel!!

groetjes
sander

Stijn dc

hello

nee, onze vogels blijven binnen want de hokken binnen blijven ongewijzigd.
ja, het zeggen is makkelijk, het maken daarentegen!
maar gelukkig heb ik een handige vader hoor!

SDC:D

Tara

Hoi Stijn,

de vakantie is hier al uitgebroken, bij jou ook? Dan kunnen jullie in de komende dagen beginnen :). Ben in ieder geval al benieuwd naar foto's. Klinkt wel leuk, om eens wat te veranderen.

Groetjes, Tara

Sander

hello stijn

de vakantie is nu al een eindje bezig en ik ben toch wel eens nieuwsgierig of je al begonnen bent met de werken!   ;D

groetjes
sander

Stijn dc

hello

nee, jammer genoeg nog neit, en het zal er ook niet mer van komen deze vakantie, want mijn vader heeft geen vakantie kunnnen nemen, en nu zijn ze ook nog eens begonnen aan mijn kamer opnieuw te behangen ::)
nog evne geduld denk ik.

SDC:D

Sander

Hello

Jammer dat het er niet van gekomen is. Volgende vakantie nog eens vragen aan je vader en het zal wel lukken ;D

groetjes
sander