6 mei 2025, 09:07:13

Mekko's eerste jonkies!

Gestart door Ingrid1970, 19 januari 2008, 17:37:15

« vorige - volgende »

Ingrid1970

Hoi
ik had eigenlijk niet verwacht dat de eitjes echt bevrucht waren. Aangezien Mekko het broedblok niet gebruikt en de vorige keer de eitjes ook niet bevrucht waren.
Maar ineen kwam daar gisteren een vogeltje uit het ei. En vandaag weer.
Ik heb foto's gemaakt. Op de eerste foto is eitje 2 net uitgekomen en op de 2de foto kun je zien dat Mekko aan het voeren is.

Ik ga proberen iedere dag nieuwe foto's te maken.

Ingrid1970

en o ja...dit zijn mijn andere vogels. Ze zitten bij 1 van mijn dochterjes op de schouder. De bovenste is Mekko. Rechts is Gijs en de lutino links is Sasha.

Dierenfreackske

Hallo ....wat een lieve foto's zeg  en jouw dochtertje
zit lekker te genieten van jullie valkjes zo te zien he !
Wat een lieve kleine donsjes heb je ook , ga je
ze houden ? Grtjs Ann

Ingrid1970

Ja, mijn dochter is helemaal weg van dieren. Ze heeft ook nog 2 angora konijnen om te knuffelen. Maar de vogels komen er hier iedere dag uit. En dat vind ze geweldig. Alleen nu laat ik ze maar in de kooi zitten omdat ze goed op de kleintjes moeten passen. Ik denk niet dat ik de vogeltjes houd want er ligt nog een eitje in en dat zou betekenen dat ik dan 6 vogels zou hebben. En daar is de kooi niet groot genoeg voor. Misschien in de toekomst en volliere, maar nu nog niet.
Ik zit nu konstant te kijken omdat ik hoop het 3de eitje vast te kunnen leggen als het uit komt.
Het gaat nog steeds erg goed, je ziet ze groeien! De kleintjes zijn heel erg levendig.

♥Debby♥

Echt zo bijzonder dat het goed gaat zo op de bodem van de kooi.. Hartstikke leuk hoor!!

geniet er maar van!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sally

Hallo Ingrid

Wat leuk dat er dan toch eitjes zijn uitgekomen, terwijl ze gewoon op de bodem van het kot liggen. Het zijn wel schatjes hoor, zo'n kleine lieve donsjes.

En de foto van je dochtertje met jullie 3 valkparkietjes is echt mooi, je ziet ze echt genieten.
Wie is de papa van de donsjes?
Je hebt hele mooie valkparkietjes!

Groetjes Sally

Kimm

hoi ingrid,

wat een verrassing voor je zeg! en erg leuk. foto met je dochter is ook mooi!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Heykes ...en ...is het derde eitje al open ?Ja zes valkjes in een kooi zou inderdaad te veel zijn denk ik ! Ja ...wat leuk dat je dochtertje ook zo gek is van dieren ! En ze heeft nog twee angorakonijntjes ook ! Wat leuk ook dat de valkjes bij je kleine meid kunnen en dat is ook wel belangrijk in hun kinderjaren , dieren he ! Het is heel goed ook voor hun
ontwikkeling zeggen ze he ! Mijn zoon is ook dol op dieren ,
gelukkig ! Grtjs Ann