valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

vandaag is het eerste valkje alweer naar zijn nieuwe huisje gegaan de andere drie worden vanmiddag opgehaald..

net de voliere ingeweest om wat foto's van de kleintjes te maken en van binnen de valkjes die al zelfstandig zijn..ze staan er alleen niet  allemaal op.

gr Gerdy

hilde

mooie foto's gerdy
en fijn dat er al valkjes zelfstandig zijn en naar een nieuw huisje gaan

groetjessssssssssss

Randy

hej gerdy 8)

wat een super scherpe leuke fotos van je beesies ;D
die laatste paar fotos, zijn dat de jongen die ik pas heb gezien, toen ze nog in dat blok zaten waar je kleppie af had gehaalt?? ;D

ennuh lekker dat er een paar ROMMELMAKERS gaan verhuizen :P

zie je snel weer,,, groetjes randy ;)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Manon*

Prachtige foto's Gerdy!!
Zijn alle valkjes die mochten verhuizen nu ook verhuist vandaag?
Zal wel effe stilletjes zijn hé zonder ze, maar volgens mij staat de volgende ronde al weer voor de deur.. dus lang stil zal het niet zijn hé  ;)

Groetjes!

Gerdy

Hoi Manon..de vier valkjes zijn allemaal verhuisd vandaag..maar stil is het hier nog lang niet..er zijn er nog veertien van de eerste ronde die moeten verhuizen..

vandaag heb ik er weer drie naar binnen gehaald ..er zitten nu zes jongen binnen en de rest nog buiten..

ik heb er echt twee luiwammessen tussen die het blok niet uit willen komen.

de tweede ronde staat inderdaad alweer voor de deur..ik heb alleen niet alle data's van de gelegde eitjes bij gehouden..

Hoi Randy..dat zijn inderdaad de jongen die jij hebt gezien..maar twee ervan zitten nog steeds in het blok..ik moest het blok verschonen en het zonnetje scheen dus had ik ze even in de voliere gezet.

Hoi Hilde..ja echt super dat ze naar hun nieuwe huisje gaan en als je dan ziet hoe blij de mensen ermee zijn ..vind ik dat alleen maar heel fijn.

gr Gerdy

hilde

een vraagje  gerdy zijn al jou valkjes die verhuizen tam?

groetjessssss

Gerdy

hoi Hilde..met zoveel valkjes wil dat niet lukken maar ze zijn wel handtam..elke dag neem ik ze in de handen en knuffel ik met ze..
gaat wel veel tijd inzitten maar is ook heel leuk om tedoen.

gr Gerdy

*Yvon

Hoi hoi

Mooie foto's weer !!  ;D
Toch wel lekker dat ze beetje voor beetje al kunnen gaan verhuizen.
Dat je het van de 2de ronde nou niet hebt bij kunnen houden is wel begrijpelijk.  ;)
Je hebt het ook zo druk met de jongen van de eerste ronde.  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi hoi, Gerdy, mooie foto's hoor! Grtjs Ann

Gerdy

vandaag de eitjes van de tweede ronde geschauwd..

Yana/Tricky    ..1 eitje..onbevrucht

Nala/Toy        ..8 eitjes..alle bevrucht

Dinky/Droppie ..4 eitjes..3 bevrucht

Tika/DD          ..3 eitjes onbevrucht   dit is een nieuw koppeltje
Tika is een albino popje en DD is een bonte witmasker man..is ook het eerste nestje van hun.

dan heb ik de eitjes van Keiko en Noa nog..
keiko is een opaline witmasker popje en Noa is een bonte witmasker man..maar doordat Keiko zo mega plukt heb ik de vier bevruchte eitjes bij Nala en Toy gelegd..

zodra Yana en Tricky volop op de eigen eitjes gaan broeden gaan de vier eitjes van Keiko en Noa naar hun toe..

is het nog te volgen?

vandaag is het één na laatste valke uitgevlogen..de laatste heeft er duidelijk nog geen zin in.

gr grdy

*Yvon

Hoi hoi

Ik kan het allemaal niet volgen.  :-[
Ik weet eigenlijk ook helemaal niet wie wie is.  ::) ;)
Maar het belangrijkste is dat jij het wel weet.  ;D
Ik wacht gewoon weer op de foto's met de opgroeiende donsjes.  :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Gaaf alweer een tweede ronde!!!!

Ik liep een beetje achter in veel boekjes maar ben hier weer helemaal bijgelezen.  ;)

Lekker, alles gereserveerd, de eerste al weer verhuisd, de laatste bijna uitgevlogen.  :D

Tot nu toe gaat jouw kweekjaar super!!!

Ik moest nog evne lachen om je avontuur om je mooie kweekkooien in de bijkeuken te plaatsen.  ;D

Ze zijn prachtig.   :o

Een heel fijn weekend. 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

Hoi Cacoline,

inderdaad het kweekjaar gaat echt super tot nu toe..is echt een heerlijk gevoel dat ze allemaal gereserveerd zijn en sommige al in hun nieuwe huisje wonen.

vandaag zijn er weer vier verhuisd..wat gaat dat toch allemaal snel.

wat ik vandaag toch heb zien gebeuren heb ik bij mij nog nooit gezien..ik stond ook helemaal perplex

zit een wildkleur popje van nu bijna 6 weken in de voliere op een touw heerlijk voor zich uit te staren en van het zonnetje genieten..komt paps eraan..ik denk nog nou die wil gaan voeden..

nou bah pa had hele andere plannen ...gaat die ouwe gewoon op zijn kleintje klimmen om zijn sexuele frustraties te uiten  :o :o..ik denk nog...dit zie ik verkeerd..nou echt niet..en huppetee nog een keer er boven op ..ik wist niet hoe snel ik bij ze moest zijn om pa weg te sturen..het kleintje is pas bijna 6 weken oud..
dit is toch niet normaal..maar pa bleef op het kleintje klimmen..nou huppetee dit kon ik echt niet aanzien en heb de kleine dame meteen mee naar binnen genomen en bij de andere net zelfstandige  gezet..madammetje begon vrijwel meteen zelf te eten dus dat komt alleen maar goed uit..zodra ze helemaal zelfstandig is mag ze naar haar nieuwe huisje.

ik vind dit nog steeds raar hoor..hij doet dit niet bij de andere popjes..ik moet maar afwachten hoe pa zich verder gaat gedragen..

groetjes Gerdy

hilde

stoute pa dat mag niet foei  ;D

ja vind het ook gek  dat pa dat doet op een kleintje van 6 weekjes jong

groetjesssss

Gerdy

vandaag de eitjes geteld..er zijn er al weer 21
één nieuw koppeltje heeft 4 eitjes maar deze zijn alle vier onbevrucht..ma broed de hele dag maar pa kijkt er niet naar om.

zo als het er nu uitziet kunnen alle jongen voor volgend weekend naar hun nieuwe huisje verhuizen..dan heb ik weer lucht in de voliere.

wordt allemaal weer spannend.

groetjes Gerdy