valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

*Manon*

Het jongt lekker aan bij je Gerdy, maar super dat het zo goed gaat joh!

Wat een vieze papa zeg....  >:( >:( Gelukkig gaat het kleintje nu zelf eten.... wel handig trouwens zon papa valk, als je de mutatie niet weet van een jong, kun je papa er even bij zetten, die vogelt het wel voor je uit  ;)

Groetjes Manon

Anja

Hoi Gerdy,

Mooie foto's zeg en alweer 21 eitjes. Het gaat super hier.

Liefs,

Anja

Caroline

:o Stoute papa.  >:(

Ik las pas in een dierentijdschrift over een beest, ik weet niet meer welke  :-[ en deze verkrachte standaard zijn dochters.  :o Zijn zaad zou in haar goed blijven en als ze geslachtrijp is, was ze automatisch zwanger, op deze manier was pa in ieder geval verzekerd van nog meer nageslacht.  ??? :-\

Wazige wereld leven we in.  :-X

Ik zal kijken of ik het nog terug kan vinden.  ;)

Ik zag  het hier nog eerder, zelfs niet met volwassen dochters. Ik heb dan ook hele trouwe en monogame valkjes.   :D

Groetjessssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

Hoi Manon..het jongt inderdaad heel goed bij mij..
kleintje zit inderdaad binnen nu en gaat het weekend naar haar nieuwe huisje..rare pa

Hoi Anja..er moeten echt niet veel meer eitjes bij komen hoor..dan is het weer haast niet te overzien.

Hoi Caroline..hele stoute papa..ik had het ook nog nooit eerder meegemaakt.
wat gaat het er toch raar aan toe in de dierenwereld ..inderdaad
ik hoor het wel van je als je het een keertje hebt gevonden.

ga ik net naar de voliere om even gewoon lekker te kijken en wat hoor ik???????? PIEPEN en nog eens PIEPEN
ik wist niet hoe snel ik naar het broedblok kon gaan..wel even op de valkjes gelet natuurlijk dat er niet eentje wilde ontsnappen..

en YESSSS er is een bonte witmasker geboren uit een nieuw koppeltje..alleen deze eitjes zijn wel overgelegd naar een ander koppel ivm plukken.

ik had echt geen idee wanneer deze eitjes uit zouden komen ik had er helaas niets van opgeschreven..gewoon te druk
ik had zoiets van..nou heel misschien het komend weekend maar nu had ik zeker nog niet verwacht..ik vind het weer zo leuk..ben helemaal blij
zal als het morgen redelijk weer is foto's maken.

dit is alweer het F nestje..

spannend allemaal weer.

groetjes gerdy

Hermien

Tja, het is met die vieze pa van bij de mensen af.....of....eh...toch bij de beesten af? Kennelijk is er weinig verschil meer tussen mens en dier. Smeerlap. Ik moest wel lachen om je verontwaardige reactie, maar kan me dat wel goed voorstellen. Wat bèn je nou voor een vader om je eigen dochter zó te bespringen. Gelukkig is ze nu veilig binnen. Sterkte ermee. En wat fijn dat de kweekrondes zo voorspoedig verlopen. Ook weer hele mooie foto's hier gezien.

Marian

Hoi Gerdy,

Nou, shocking inderdaad :o
zoals Hermien ook al schreef, er is weinig verschil tussen mensen- en dieren wereld.
En er zijn grenzen, ook bij dieren, wanneer wij in kunnen grijpen ;)
Fijn dat het kleintje nu bij jou binnen zit.
Verder lees ik dat het toppie gaat, dus ik zou zeggen:
Toppie, ga zo door ;D

Groetjes, Marian

*Manon*

Gefeliciteerd met het bonte witmaskertje... 

Leuk ook van een nieuw koppeltje zeg... ik ben benieuwd naar de foto's 

Gerdy

wil ik net naar het ene donsje kijken..doe ik het blok open liggen er ineens drie donsjes..super

meteen een foto gemaakt van de kleintjes bij hun pleeg mams.

zo lief weer

gr gerdy

Gerdy

Hoi Hermien ..het is letterlijk en figuurlijk bij de baasten af..maar ze zit inderdaad heerlijk binnen..en ze mag snel naar haar nieuwe huisje toe.

Hoi Marian..het gaat hier tot nu toe echt super..en het kleine dametjes zit nu veilig bij me binnen..ach arme ziel

Hoi Manon..dank je het zijn er ondertussen drie geworden..hahaha gaat echt snel

gr gerdy

hilde

*Manon*

wat een leuke cadeautjes vond je Gerdy toen je het blok opende  ;D ;D ;D ;D

Gerdy

ja dat was een heel leuk cadeau tje en vandaag weer een donsje erbij..de vier eitjes van het bonte witmasker/witmasker koppel zijn nu allemaal uitgekomen.

alle jongen zitten nu binnen..morgen worden er weer twee opgehaald en gister is er ook weer eentje naar haar nieuwe huisje gegaan.

als het laatste bonte witmasker jong zelfstandig eet dan kunnen zondag de laatste jongen naar hun nieuwe huisje gaan.

het is wel een drukte van belang in de kamer..de vier van mijzelf en acht jongen en een troep dat ze maken  ;D

vandaag naar Randy geweest en meteen de albino meegenomen die hij bij mij heeft besteld..tevens meteen een koppel bonte witmaskers van hem mee  terug genomen die bij mij in de broedkooi komen omdat Randy geen plaats meer had.

en natuurlijk mijn nieuwe aanwinst meegenomen..een witmasker man..die krijg ik zelf ook wel maar vanwege de inteelt vond ik dit een goeie oplossing.

morgen zal ik van Baily een foto maken.

groetjes Gerdy

christa

ha gerdy
wat een lekkere beestenboel heb je!!
fijn dat toch alles weer op zijn pootjes terecht komt.tja en vaders die kom je dus overal tegen....

veel succes met al je kuikentjes.
christa

*Manon*

Je hebt alles onder controle zo te lezen Gerdy... superleuk hoor!!  :D :D

Gerdy

vandaag de eitjes geteld en geschouwd..

Yana/Tricky     4 eitjes...bevrucht

Nala/Toy         4 eitjes...bevrucht

Droppie/Dinky  5 eitjes...bevrucht

Keiko/Noa        4 bonte witmasker donsjes

Tika/DD           4 eitjes ...onbevrucht

Baco/Sunny/Zoe  3 eitjes...nog niet te zien

gaat dus weer hartstikke goed.

net heb ik een paar foto's van Baily gemaakt die ik gister bij Randy heb opgehaald..dit moet het mannetje voor Dinky worden.

gr Gerdy