valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Marlies..

dank je..ik heb alleen nestjes buiten gehad..dan kan je het niet in de gaten houden..het is binnen inderdaad niet koud ..Sjaki zat weer op de eitjes toen ik vanmorgen beneden kwam..ik zal het toch af moeten wachten.

gr gerdy

Saar

Gefeliciteerd met je bevruchte eitjes :D

Kimm

hoi gerdy,

weer bevruchte eitjes? dat wordt weer leuk en spannend voor jou :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Saar....dank je

Hoi Kimm...ja heel leuk en spannend..vooral omdat ik geen idee heb welke mutatie's eruit komen.

het vierde eitje is ook gelegd nu..Sjaki zit wer volop te broeden en af en toe kruipt Coco bij haar in het broedblok.

gr gerdy

*Manon*

Komt allemaal wel goed denk ik Gerdy, leuk om het zo te volgen  :D

Groetjes!

Gerdy

Hoi Manon..

ik ga het ook zeker allemaal weer bijhouden.

gr gerdy

♪ Marlies

Citaat van: Gerdy op 13 februari 2009, 11:37:29
Hoi Marlies..

dank je..ik heb alleen nestjes buiten gehad..dan kan je het niet in de gaten houden..het is binnen inderdaad niet koud ..Sjaki zat weer op de eitjes toen ik vanmorgen beneden kwam..ik zal het toch af moeten wachten.

gr gerdy

Graag gedaan !! :D

krimhilde

Hoi hoi,

Met je bevruchte eitjes!!!!

Gr Krimhilde

Groetjes van Krimhilde

Sally

Hoi,

Kom hier ook nogis piepen se.
Leuk! Bevruchte eitjes. Ik kom je volgen hoor.
Spannend!!! :D

Groetjes!

Gerdy

hoi Sally..leuk dat je me komt volgen..

het 5e eitje is er ook..gister zag ik het eitje..er zijn  drie van de vijf eitjes tot nu toe bevrucht.

na lang denken toch een andere beslissing over de voliere genomen..hij komt er zeer zeker wel maar toch op een andere plek..
de nieuwe plaats die ik had uitgekozen komt wel beter uit voor de voliere maar dit is tegen de achterschutting van de tuin en het probleem hier is dat de poort achter de tuin loopt en er vaak jongens aan het voetballen zijn waardoor de bal af en toe wel eens met een rot klap tegen de schutting komt..dat lijkt mij niet echt prettig voor de valkjes.. zeker als ze in het blok zitten.

de nieuwe voliere komt dus op de plaatst waar de oude voliere staat maar wordt wel een stuk groter en het nachthok wat in de schuur zit kan dan ook in gebruik blijven..van de week ga ik de materialen bestellen en dan kan ik aan de gang gaan..
de achterkant van de oude voliere kan ik nu ook gewoon gebruiken en ik ben van het probleem met de ballen af.

gr gerdy

*Manon*

Leuke plannen voor je nieuwe voliere Gerdy...  ;D ;D

krimhilde

hoihoi,

Heel verstandig om de nieuwe voliere op de zelfde plaats te houden, anders heb je steeds de vogels onrustig als de jongens aan het voetballen zijn.

Fijn dat je tot nu alle eieren bevrucht hebt.
Ik durf hier de eieren er niet uit te halen want ik ben bang dat ik het dan wel kan vergeten.
Mn schoonpa zegt dat het gerust kan als ik het met een theelepeltje doe...dan blijven ze platliggen, dus ik sta ff in tweestrijd :-\

groetjes Krimhilde

Groetjes van Krimhilde

Gerdy

Hoi Krimhilde...ik pak de eitjes er gewoon uit hoor..doe er wel heel voorzichtig mee..schouw ze en leg ze weer terug..
dat kan makkelijk hoor..ik kan het alleen doen als het popje van de eitjes af is anders gaat ze mega tekeer en dan ben ik bang dat ze de eitjes vertrapt..
van de vijf eitjes zijn er drie bevrucht

gr gerdy

Caroline

SUper 5 eitjes!!!!

En Krimhilde, met een theelepeltje zou ik het in ieder geval NIET doen.  :o

Als pa en ma kwaad worden, en geloof me, dit worden ze meestal als je aan de eitjes komt, dan vallen ze het theelepeltje aan en valt het eitje eraf, grote kans dat het dan kapot is.  :-\

Gewoon met schone handen pakken kan helemaal geen kwaad. JE moet er nauurlijk niet de hele dag mee lopen zeueln maar even kijken .... kan echt geen kwaad.  ;)

Bedankt Gerdy, voor het even lenen van je boekje.  :D :-[

Succes met je eitjes.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

krimhilde

Hoi hoi,
Deze nachtbraker gaat zo dr bedje in en dan ga ik morgen een poging wagen  :)
Ik wacht wel tot schoonpa om half 11 komt voor zn bakkie leut dan ga ik het samen met hem doen  ;D ;D

Ik word nu heel nieuwschierig.....

Groetjes van Krimhilde