valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Kimm

ik heb het gelezen nu.
gecondoleerd met je oom gerdy. heel veel sterkte :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

vandaag twee  broedblokken erbij gekocht..ik moet er nog drie bij hebben dan heb ik er genoeg..en zodra het iets beter weer wordt ga ik weer in de schuur aan de gang om kweekhokken te maken..plannen genoeg dus

met de valkjes gaat alles goed..ze zijn druk aan het wipwappen..maar het weer zal toch iets beter moeten gaan worden voordat ze een blok krijgen.

had ik ook nog snoepstengels meegenomen waar weer een speciale laag omheen zit..blé zit er allemaal spinrag omheen..kijk ik naar de datum..ja hoor van vorig jaar..moet ik weer terug en helaas ligt deze winkel niet om de hoek van de deur maar ik ga ze geen beschimmelde stokken geven..moet er niet aan denken zeg..

gr gerdy

bobbie

Hoi hoi,

bleh, smerig zeg. balen is dat he, moet je weer helemaal terug omdat ze de voorraad niet goed op datum houden. :-\

Succes met de kweek dit jaar.

Groetjes, Nel :)

Gerdy

Dank je Nel..ik ben heel erg benieuwd hoe het dit jaar gaat lopen allemaal..maar zoals ik net al aangaf ..ze moeten nog eventjes wachten

gr Gerdy

christa

hoi gerdy
ze zijn bij ons ook al druk in de volière.en ook hier moeten ze nog even wachten ga straks eerst het binnenhok schoonmaken.
groeten christa

Gerdy

25 januari 2009, 17:36:18 #1191 Last Edit: 25 januari 2009, 17:56:45 by Gerdy
ik

Gerdy

ik heb vanmiddag een beslissing genomen over de nieuwe voliere...ik heb besloten dat ik de gehele voorkant...350 cm.. van alluminium panelen ga maken..is stevig en mooi..donderdag ga ik ook nog een aantal kweekhokken bekijken en dan meteen doornemen over het hoe en wat voor de voliere..ik wil gewoon dat mijn vogies meer ruimte krijgen en ja dan moet je toch iets gaan doen.

gr gerdy

Kimm

goed van jou gerdy! ik ben zeer benieuwd hoe het gaat worden.

succes hoor :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Ja,

Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het gaat worden ! Lekker hoor een hele andere volière, het is even wat werk maar dan heb je wel weer ontzettend wat moois staan  :D

Gerdy

Ik ga jullie op de hoogte houden en natuurlijk dan foto's nemen....maaaaar het is nog niet zo ver hoor..eerst informeren

gr gerdy

christa

veel succes met de voorbereiding.
groeten christa

*Manon*

Spannend dus Gerdy een nieuwe voliere, altijd leuk en straks helemaal als je ziet hoe je valkjes genieten van de extra ruimte.

Het zal vast mooi worden ik ben benieuwd  ;D

Gerdy

Hoi Christa...dank je

Hoi Manon..ik ben zelf ook benieuwd hoe het gaat worden..spannend weer.

nou heerlijk hoor drie pubers in huis....behalve als ze het over de valkjes krijgen..vanavond was Sjaki gewoon lastig vonden ze..Sjaki bleef maar op hun hoofden landen ze was niet weg te krijgen..op een gegeven moment zegt de oudste ..mam heb je geen ADHD medicijnen meer ...jammer anders had je die wel aan Sjaki kunnen geven..kregen ze het over het aantal valkjes wat ik heb..nou zegt er eentje..hebben we straks met de kerst allemaal 4 valkjes op de qourmet en ze bleven maar met opmerkingen komen..ik vond het echt niet zo leuk meer..maar goed het blijven mijn scheetjes en ach...de kids vinden ze ook wel lief als ze maar niet op hun hoofd komen zitten.

gr gerdy

*Manon*

Ja leuk he die opmerkingen Gerdy....  :-\ :-\ :-\
Ik heb dan nog geen puberkind, maar wel een man die er ook helemaal niks aan vind... en ook graag van die domme opmerkingen erover maakt... wat een rotzooi ze wel nie geven en wat voor lawaai ze maken en wat heb je er aan  ??? ???

Zeg ik tegen hem dat hij ook rotzooi maakt met zijn shag en dat ik daarover ook niet zeur  ;) ;)
Ik laat m maar gewoon lullen, maar leuk is anders  >:(