valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Manon..leuk dat je weer komt kijken bij me ..gezellie.

ik hoop echt dat het knapperts zijn ik heb ze nu alleen nog maar van de foto gezien

gr gerdy

Gerdy

dank je Kimm het is alleen jammer als je zo n stuk gaat rijden dat je alleen in de auto zit..tenminste op de heenweg de terug weg heb ik drie dondertjes bij me als het goed is

Kimm

hoi gerdy,

ja dat kan ik mij erg goed indenken hoor!
rij voorzichtig vandaag en ik wens je heel veel plezier hoor. het geeft toch wel weer een kick he, valkjes ophalen!

gisteren voelde ik dat ook weer, een lekker gevoel :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Kimm,

Ik BAAL zo verschrikkelijk dat wil je niet weten..stap ik in mijn auto en wil hem starten  :censuur dus niet hé.
Ik heb die man van de valkjes gebeld en gelukkig kan ik ze volgende week ophalen..gggggggrrrrrrr moet ik gewoon een week nog wachten. kan je je voorstellen hoe ik me voel..
nou ja volgende week dan maar

gr gerdy

Kimm

och meid, dat is zwaar  :censuur
dat is echt balen, ik kan mij dat goed voorstellen, want je steld je er toch op in dat je weggaat.
bah, sneu voor je hoor!

liefs kim

Anja

Hoi Gerdy,

Dat is balen zeg. En dan uitgerekend vandaag. Hoo pdat je auto snel is gemaakt zodat je volgende week je valkjes op kan gaan halen.

Heb je trouwens al namen gevonden?

Liefs Anja

Gerdy

Hoi Anja..ik ben nog niet aan het kijken geweest voor namen..nou ja heel eventjes op die site die jij aangaf maar ik had het geduld er niet voor..nu heb ik nog een hele week om te zoeken.
ik heb die man gebeld en ik mag ze ook volgende week komen halen pfffff gelukkig wel.

ik heb voor mezelf en de kids natuurlijk als troost maar een lekkere appeltaart gebakken..tenminste hij staat nog in de oven en vanmiddag een beker warme chocomel met heeeeeeel veel slagroom genomen..hihi ik moet mezelf toch met iets troosten.

gr gerdy

Anja

Gerdy

Gerdy

:censuur :censuur :censuur  :'(  :'(  :'(
nou de appeltaart smaakt me ook niet meer bah..vanmorgen heb ik nog nest controle gedaan en was er met alle donsjes niets aan de hand en nu ga ik net kijken om foto s te maken en is er één donsje dood..donsje was nu 9 dagen..snap er helemaal niets van..kropje was ook gevuld.

gr gerdy

Kimm

ach gerdy, wat sneu! het is jouw dag ook niet vandaag.
ik vind het verdrietig voor je hoor!
tja daar snap je niets van he?

voor jou een dikke knuffel van mij!

Gerdy

ik heb er hoofdpijn van het blijft balen

maar van mijn andere donsjes heb ik wel foto s gemaakt

en mijn zoon zegt ach mam jammer dan

gr gerdy

♥Debby♥

Citaat van: Gerdy op 19 oktober 2008, 16:45:51
:censuur :censuur :censuur  :'(  :'(  :'(
nou de appeltaart smaakt me ook niet meer bah..vanmorgen heb ik nog nest controle gedaan en was er met alle donsjes niets aan de hand en nu ga ik net kijken om foto s te maken en is er één donsje dood..donsje was nu 9 dagen..snap er helemaal niets van..kropje was ook gevuld.

gr gerdy

ach nee.. wat een rotnieuws gerdy... Daar ben ik nu ook wel heel bang voor inderdaad... het arme kleintje.. Rust zacht...

en voor jou heel veel sterkte gerdy..

oh en je foto's zijn om te ZOENEN!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Ach Gerdy toch,

Kan me er wel iets bij voorstellen dat je appeltaart niet meer smaakt. Arm klein donsje.
Heel veel sterkte met dit verlies.

Je foto's zijn weer superlief.

Wat ik me wel afvraag is het niet te koud buiten voor de donsjes.

Liefs Anja

Kimm