valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Ik heb je dus weer aan het werk gezet.. hahahaha..  ;)

Fijn dat je voedergeluidjes hoorde.. benieuwd of ze weer gegroeid zijn.. ik ga de weegschaal er ook weer bijhalen vanmiddag..  :D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

ze zijn weer wat gegroeid..DD zelfs 9 gr de rest 1 en 2 gram

pa en ma waren even van het nest dus foto time

ik keek net wel heel vreemd op..doe ik een blok open waar dus 1 jong zit... kijken opeens drie grote en één klein koppie mij aan..zit er zomaar een andere man bij maar die werd blijkbaar wel geaccepteerd.

de oudste is dus toch een cinnamon ..daar ben ik echt blij mee..de mensen die hem gereserveerd hebben wilde echt een cinnamon.

DD + 9 gr

Angel + 2 gr

Benjamin + 1 gr
krijgt er pap bij vandaag

Aya + 1 gr krijgt er ook pap bij vandaag

♥Debby♥

ahhhhhhhh dat kuifje van Aya... wat lief he!

Zijn DD en Angel geplukt?

Fijn dat ze toch aan blijven komen Gerdy.. en succes met pappen van de jongste 2..  :)

Gerdy

de benjamin net pap gegeven met wat druivensuiker..het ging er als zoete koek in..zo lief en het is voor het eerst dat ik z'n kleintje moest pappen maar ging wonderwel goed..ik denk dat ik haar tegen het begin van de avond nog een keertje pap geef

Aya zou ik ook pappen ..die wilde ik net pakken maar ze heeft zo'n super volle krop dat ik maar even geen pap geef.

Gerdy

Gerdy

Hoi Debby..klopt Angel en DD zijn geplukt..dat doet mams vaker..ik moet dat goed in de gaten houden anders moet ik mams weer appart gaan zetten

Patries

heey!!

wat een sgattige foto's! echt heel lief! ik zag bij eentje rode oogjes, is het een albinotje?de andere dan ehm.. witmaskers? (ben beetje oefenen met alle mutaties, beginneling..)

hopen dat de moeder stopt met plukken!!

Gr. Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Gerdy

Hoi Patries..klopt die met de rode oogjes is een albino..de oudste is een witmasker cinnamon misschien ook nog bont

de twee andere kan ik nog niet zien het kan zijn dat Aya een witmasker is of een cinnamon witmasker

de moeder stopt niet met plukken was met de andere nestjes ook niet..zolang ze maar niet tot bloedens toe plukt

gr gerdy

Kimm

oh wat een lieve mooie foto's gerdy!!
prachtig weer hoor :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

☺ Pita ☺

Oooow wat een lieve foto's weer :)
Gaat dat snel met het grut he?

Gerdy

ik vind het veel te snel gaan met dat grut..voordat je het weet vliegen ze alweer door de kamer..en ze kijken zo eigenwijs uit hun oogjes

♥Debby♥

Dat vind ik inderdaad ook Gerdy.. als de oogjes dan helemaal open zijn... zooooo ondeugend!!

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

dat is ook een geweldig gevoel..zo vertederend

ik heb benjamin net zn tweede pap voeding gegeven..klein hummeltje..oogjes nog dicht..maar o o wat is dat snaveltje nog zacht..ik had al gelezen dat je dan om en om moet voeden..heb dat dus ook  gedaan.en nu maar hopen dat hij morgen iets meer is aangekomen.

Caroline

Ach wat een lieve foto's!!  :-*

Succes met pappen.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

ik weet het niet..ik heb vanavond zomaar een slecht gevoel over de benjamin..ik durf nu al morgen niet te gaan kijken..
toen ik hem vanmiddag pap gaf was hij daarna vol leven lekker koppie weer omhoog..vanavond vond ik dat niet..hij was erg aan het schreeuwen..ik hoop niet dat mijn gevoel waarheid wordt.

twee van de vier valkjes die ik binnen heb zitten dat zijn van die snoeshanen..vanavond ook weer..eentje kan er nog steeds niet vliegen..dan komen ze bij mij zitten en gaan echt niet meer van mij af..Sjakie gaat op mijn hoofd zitten en blijft gerust twee uur zitten en Flippy gaat op mijn schouder zitten en komt er niet eerder af als dat ik hem op mijn vinger laat opstappen..vanavond ook weer..ja op een gegeven moment moet ik toch even naar de wc..en die donders blijven gewoon zitten..ach ja dan maar met die twee naar de wc..zo n stom gevoel

gr gerdy