valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Kimm

Waar kom jij dan helemaal vandaan als ik vragen mag..jeetje ik dacht dat het voor mij ver weg was maar 232 km..woon je in groningen of zo hihi

gr Gerdy

Kimm

hihi je zit warm! ik woon in emmen. groningen is voor mij 45 minuten rijden ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Kimm..hahaha dat is inderdaad nog een stuk verder..maar zoals het er vandaag uit ziet gaat het helaas niet lukken..balennnn

gr gerdy

Kimm

balen meid. toch hoop ik nog wel een beetje, maar wat niet gaat, dat gaat niet he. veel sterkte hoor :-*

groetjes kim

Dierenfreackske

Hoi Gerdy ,  ga je ook naar het NOP ? Heel veel plezier als dat zo is he !  Ik zal ook wel eens gaan maar nu niet , haha ! Grtjs Ann

Kimm

hoi gerdy,

hoe gaat het vandaag met jou? ik hoop iets beter.

groetjes kim

Gerdy

Hoi Ann

helaas ga ik nu ook niet..hopenlijk dat we elkaar volgende keer treffen

Hoi Kimm

Zoals ik me nu nog voel durf ik het niet aan..volgende keer ga ik zeker mee..vind het echt jammer

gr Gerdy

*Esther*

Citaat van: Gerdy op 10 september 2008, 11:07:39
Hoi Kimm

dank je

en ach er zal ooit wel een koppeltje geelwangen komen..
het gaat gelukkig steeds beter .. ik heb op route planner gekeken en het is bijna 190 km om naar het NOP te komen..dan zal het echt een stuk beter moeten gaan..maar het is nog geen zaterdag.

gr gerdy

Straks willen de kwekers hun vogelbestand op orde brengen voor volgend seizoen. Dan zal er vast nog wel wat te koop komen staan. Ga je dan met split geelwang aan de gang?

gr Esther

Gerdy

Hoi Esther..

als ik een koppeltje geel wangen heb wil ik eerst kijken wat hier uit komt en anders ga ik inderdaad met split geel wang aan de gang..ik heb zelf een koppeltje wat heel goed als back up gebruikt kan worden ..heb ik afgelopen seizoen ook div malen moeten gebruiken. en baco wil ik op een albino zetten

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

ik vind het erg sneu voor jou dat je nog niet voldoende bent hersteld. doe lekker kalm aan en hou jij morgen het forum in de gaten? ;D
veel beterschap en een dikke knuffel,

liefs kim

Kimm

Gerdy

Hoi Kimm..thanxs hahaha ik hou het forum in de gaten en bij meetingen heb ik al geschreven dat ik met smacht op de foto s wacht.

gr gerdy

☺ Pita ☺

Heeej Gerdy alles goed hier?
Ik kan ook niet naar de meeting toe.
Houden wij hier de boel wel in de gaten :P

Kimm

hey gerdy,

er zijn al foto's geplaats hoor, dus kijken :D
hoe gaat het vandaag met je?

groetjes kim

Gerdy

Hoi Kimm

ooooooo sorry voor de late reactie...tuurlijk heb ik de foto's bewonderd..ze zijn echt allemaal geweldig.

het gaat met mij nu heel goed..alle hechtingen zijn eruit..pf wat een opluchting

Hoi Petra..

ja alles is helemaal prima hier en we hebben de site goed in de gaten gehouden hahah

verder heb ik wel heel leuk nieuws..

zondag krijg ik twee nieuwe aanwinsten..een albino man en een bonte witmasker..nog niet bekend of dit een pop of een mannetje is..
zodra ik deze Flip en Coco heb..zo heten ze al,,zal ik foto's van ze maken en ze plaatsen.Flip en Coco zijn drie maandjes oud.

Het koppeltje wat ik te koop heb aangeboden is tot nu gereserveerd

en morgen ga ik een grote ferplast kooi van 185 hoog..ophalen met een ..zo ver ik kon zien een opaline valkje..dit valkje is een half jaartje en hun zoontje vond het niet leuk meer en ze wilde ervanaf.

dus best wel drukkies met nieuwe valkjes.

gr Gerdy