valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Kimm

Ik hoop echt dat ik er de volgende meeting wel bij kan zijn..
ik hoop inderdaad dat het nieuwe koppeltje ook samen blijft

Hoi Hermien

Ik had jullie ook graag ontmoet en wie weet lukt het nog wel..duimen maar
heerlijk die knuff van je vliegtuig..geef ze maar een dikke knuff van mij terug..
en skin tags is opzich niet zoveel bijzonders het ging alleen niet goed bij mij.

Hoi Yvon..

mijn skin tags zijn weg hihi maar ik heb inderdaad nog een weekje ik ga rustig aan doen ..ik wil wel graag heen

gr gerdy

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

spannend..ik heb net op een geelwang popje gereageerd ben benieuwd of het wat wordt

gr gerdy

Kimm

Hermien

Ja spannend en ook een béétje
GEEL!

Is een mooie kleur, hè?

;D   ;D   ;D
                                    ;D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

nou de geelwang gaat niet door..terwijl ik met die man aan het mailen ben over en weer heeft hij die geelwang aan een kennisje van mij verkocht..is niet Diana hoor..dus ik baal hier behoorlijk van..

gr gerdy

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

Hoi Caroline..is inderdaad ook niet zo fraai..ik ben er ook erg boos om geweest.

maar oke..gister weer wat foto s van mijn binnen valkjes Sunny en Ziggy genomen..Tika wilde dus echt niet op de foto

zo lief saampjes..elke avond zaten ze tegen elkaar aan te slapen..deze foto is gemaakt op de avond voordat Kuifje het witmaskertje is weggenaan.

eerst laat ik jullie mijn achterkantje zien

zijkant

en dan ook maar de voorkant

toch een foto van Tika
zien me nou wel of niet

oeps betrapt..toch

gr Gerdy

Hermien

;D   ;D   ;D  Spookjes zijn het, hè? Maar zó lief!

*Esther*

Mooie foto's!
Je zult nu niet aan bobdebouweren toe komen. Hopelijk knap je snel helemaal op!

gr Esther

Gerdy

hoi Hermien

het zijn echt spookjes met een eigen willetje..wat ze vandaag hadden weet ik niet..normaal als ik s avonds de kooi open doe dan weten ze niet hoe snel ze er uit moeten komen maar vanavond .ho maar..alleen Sunny heeft even langs de kooi geklommen en ging snel weer naar binnen..nou ja morgen dan maar weer

Hoi Esther

hahah boddebouweren hoeft voorlopig niet meer..ik heb weer een paar blokken in het grotere binnen hok gehangen en jawel hoor het is meteen een drukte van jawelste in het binnen hok
Baco heeft het fluiten ondekt..helaas neemt hij alleen het irritante fluitje van Dido ook over..het is dan net of een plaat blijft hangen op een schelle hoge toon..hahah dan roep ik naar buiten Dido ff ander nummer opzetten.

gr gerdy

Kimm

oh wat zijn ze mooi gerdy!

jammer van de geelwang voor jou :-\
hoe gaat het verder? leuk dat je probeert te komen zaterdag, zou fantastisch zijn hoor, kan ik je ontmoeten :D  :D

groetjes kim

Gerdy

Hoi Kimm

dank je

en ach er zal ooit wel een koppeltje geelwangen komen..
het gaat gelukkig steeds beter .. ik heb op route planner gekeken en het is bijna 190 km om naar het NOP te komen..dan zal het echt een stuk beter moeten gaan..maar het is nog geen zaterdag.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

ja dat is erg ver. voor mij is het 232 km maar ik ben niet ziek he. het wordt 3 uur reizen. ik ga het eerste stuk met de trein en dan rij ik verder met ria en henk. :D

groetjes kim