valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

hoi Kimm..

ze hebben vanmiddag inderdaad een tweede valkje uitgekozen..de eerste die is bijna zelfstandig is een witmaskertje en de tweede is een cinnamon witmasker die ze hebben gekozen..

vanmorgen de voliere lekker gedaan en ik voel me weer opperbest..

hoi hermien

het moet inderdaad slijten..maar ik voel me vandaag al weer een heel stuk beter..ik had gister de hele dag al een rare dag en dat van Rocky was nou net de druppel..

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

wat leuk dat ze nu nog eentje nemen! dan zijn ze straks tenminste met zijn 2en!

schoonmaken is vaak wel goed voor je emoties ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Kimm..ik vind het wel leuk hoor dat ze er twee nemen..de meeste mensen nemen bij mij er twee..ik weet niet hoe dat komt ..ik vind het alleen maar beter voor de vogies.

morgen weer wat foto s maken van het kleine grut.

gr gerdy

Kimm

Hermien

Mara

Hoi Gerdy

Heel veel sterkte met het verlies van Rocky. Ik denk ook dat als ik het zo hoor, dat Rocky zich verslikt heeft.

Groetjes

Mara

Gerdy

9 augustus 2008, 19:55:50 #546 Last Edit: 9 augustus 2008, 20:07:43 by Gerdy
Hoi mara..

dat zou mogenlijk kunnen zijn..maar zoals ik vandaag weer zie..is er eentje weer uitgevlogen..is deze vele malen activer als dat Rocky ooit is geweest..maar helaas het is gebeurd en of het nu de fout van mij is geweest..ik weet het niet.

vandaag weer heel veel nieuwe foto s gemaakt..ik zal er een aantal plaatsen..alle 67 zou een beetje veel zijn.

ik ben vandaag uitgevlogen

en ik heb vandaag voor het eerst zelf gegeten

nou binnen vermaken wij ons ook hoor

Yana en tricky

dit is Babbel die gaat zodra hij zelfstandig is met Knabbel naar zijn nieuwe baasje

en ik ben dus Knabbel

zucht...waarom ben ik nog niet zo mooi?

wat heb jij hier zitten?

ff verder kijken..zit wel stil hoor

wat zeg je? kijkt er iemand..

heej..zeur toch niet zo

ik heb nog een filmpje gemaakt maar die krijg ik er niet op.

gr gerdy

*Esther*

Hoi,

Hoe is het met Baco? Heeft hij al een 'vriendje' gevonden of is hij nog alleen op onderzoek uit.
Ik heb je net een email gestuurd met de gegevens.

groetjes Esther

Gerdy

Hoi esther..

met baco gaat het echt hartstikke goed..een echt vriendje heeft hij nog niet gevonden..ik heb op het ogenblik ook meer mannen als poppen in de voliere..het was vandaag zo lief met baco..Dido zat volop te fluiten en heel zachtjes begon Baco ook mee te doen..super om te horen..

ik heb je mail ontvangen thanxs hiervoor.

gr gerdy

Caroline

9 augustus 2008, 21:27:42 #549 Last Edit: 9 augustus 2008, 21:29:26 by Caroline
Jeetje, wat een berg leuke foto's heb je weer geplaatst.  :D

Je hebt er een hoop knappertjes bij zitten hoor.  :-*

En wat betreft Rocky, ik denk niet dat jij een fout hebt gemaakt hoor, ook al heeft Rocky zich mogelijk verslikt. Het feit dat hij vanaf heel in het begin al anders was geeft duidelijk aan dat hij niet oké was.  ;)

Ik denk zelfs dat hij juist door jouw goeie zorg veel ouder is geworden dan dat hij anders was geworden .... zijn ouders gaven hem niet voor niks niet voldoende te eten, mogelijk ging dit wel helemaal niet zoals het hoorde te gaan.  :-\

Dus ..... schuldgevoel in de kast en .... lekker genieten van al het jonge grut wat je nu weer hebt.  :D ;)

FIjne zondag morgen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

hoi Caroline..

het schuldgevoel staat al in de kast..ik moet alleen de deur nog dicht doen..

ik heb nu wel zoiets van..dit is de tweede keer dat ik een kleintje help met voeden omdat de ouders het niet meer doen en alletwee de keren is het valkje toch overleden..dat ik de volgende keer niet meer weet of ik zal helpen of niet.

gr gerdy

Hermien

Hoi Gerdy,

Heel begrijpelijk hoor, dat gevoel. Maar zoals Caroline zegt, je hebt er alles aan gedaan en dus gewoon pech gehad. Wie weet wat het valkje gescheeld heeft. En kop op, volgende keer doe je het echt wel wéér hoor. jij laat zeker weten geen donsje omkomen van de honger, als het niet door de ouders gevoed wordt. Dat kún je niet eens!

En nu gaat die mooie deur waar Caroline het over heeft dicht en op slot.

Van mijn ´Vliegtuig´ krijg je een hartelijke groet, stevige poot en hug.

:-*   :-*   :-*

Dierenfreackske

Hoi Gerdy , het is waar hoor , je hebt alles gedaan wat je kon , en het is waarschijnlijk net toeval dat ze elke keer toch overleden zijn , maar daarom gaat het de volgende keer niet misgaan hoor ! Ik vind dat je het moet blijven proberen , dan weet je ook dat je ze alle kansen hebt gegeven he meid , grtjs Ann

Kimm

hoi gerdy,

ik heb genoten van je mooie foto's!
erg lief allemaal en ze zien er zo leuk uit.

die ene word nog wel knap hoor ;)

groetjes kim

Gerdy

hoi  hoi..

Nou ik heb de deur dicht gedaan..en ik zal het inderdaad volgende keer weer doen hoor..ik moet er niet aan denken dat zo'n hummel dood gaat van de honger..

vandaag is er weer eentje uitgevlogen..nog vier in het blok..

woensdag komen ze de eerste ophalen..wat gaat dat toch weer snel..

gr gerdy