valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

*Esther*

Hoi Gerdy,

Hoe is de terug reis gegaan? Was het nog druk op de weg?
Ik ben helemaal de twee zakjes voer vergeten mee te geven en de papieren waar ik de gegevens e.d. op had gezet. Had ik klaar liggen op tafel voor je!

Mocht je nog wat willen weten over de ouders moet je maar effe mailen dan stuur ik je dat nog na.

groetjes Esther

Gerdy

Hoi Esther..

de terug reis is hartstikke goed gegaan..ze zijn lief stil geweest..wel heel druk op de weg..we zijn nu anders gereden en dat was echt een stuk korter..Baco heb ik in de voliere gezet met het vervoers mandje..hij klom er vrijwel meteen uit..vloog op een zit stok en begon zich meteen te wassen..heeft alles bekeken in de voliere en  voelt zich volgens mij helemaal thuis tussen mijn valkjes..ze zaten net allemaal aan twee kanten op een riggeltje en baco zat er heerlijk tussen..Trudy vind Dali heel erg mooi..

ik vind dat je heel erg mooie valkjes hebt zitten en het ziet er keurig uit bij je..ben erg blij en gelukkig met Baco..

als het straks droog en iets lichter is zal ik wat foto's maken en anders doe ik dat morgen..

zou je de papieren op kunnen sturen? en anders komt het wel een keertje.

gr gerdy

Gerdy

mijn nieuwe aanwinst  Baco

gr Gerdy

Kimm

hoi gerdy,

wat is hij mooiiiiiiiiii :o gefeliciteerd met baco!
leuk hoor.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

hoi gerdy,

ik heb je een pb gestuurd over de plaatjes.

groetjes kim

Gerdy

Bello

Jee Gerdy,

Wat een beauty heb je er bij gekregen.
Hoeveel valkjes heb je nu?

Dus kom maar op met mooie foto's, vervelen doen we hier ons op de site toch niet, er is zoveel te zien.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Yvon

Hoi hoi

Je Bacootje ziet er prachtig uit en kan nu alleen maar nog mooier worden.  ;) ;D

En wat zie ik hier achter Baco op een breodblok ?

Is het albinootje toch zelf zo hoog gekomen ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

Gerdy

Hoi Dorethé.

ik heb nu 11 valkjes buiten en twee valkjes binnen zitten..het is inderdaad een super mooi valkje Baco.

Hoi Yvon..

hahah inderdaad achter op het broedblok zit Rocky die nog steeds niet vliegt maar hij klimt gewoon naar boven en kan dan op het broedblok komen..gister zat hij ook op een touw is hij gewoon ook naar toe geklommen..die andere kleine die je ziet zitten..die heeft het vliegen ondekt en gaat de hele dag zijn gangetje..zijn pootje gebruikt hij gelukkig ook weer..hele opluchting.

Hoi Kimm..

Ik heb het nog niet geprobeerd..ga het van de week ff aan de slag ermee.

vandaag weer wat foto s gemaakt..er zit een witmasker tussen en die heeft op zijn rug vrijwel dezelfde twee banen lopen met witte pennen..ben heel benieuwd hoe dit er straks uit komt te zien.

bij dit valkje zitten die twee banen op zijn rug van de week probeer ik een foto te maken van zijn rug als hij tenminste stil wil zitten..dit valkje weegt al 110 gram en is net vier weken.

één valkje kreeg ik niet duidelijk op de foto..van de week nog maar een keertje proberen.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

110 gram :o  :o  :o
ik ben benieuwd wat dat moet worden ;D
verder super leuke foto's, zo schattig allemaal!

groetjes kim

Gerdy

ja erg hé 110 gr..nieuwe voliere voor hem maken..ahum of als huisdier..hihi hier hadden ze het er al over ..nou mam nog ff dan lijkt het wel een kalkoen..pfffffff..ze worden allemaal dus zeer goed gevoed..

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

whahahaha ja dan krijgt hij zijn eigen prive voliere ;D  ;D  ;D
een kalkoen ;D nou ik ben echt benieuwd hoor! zal wel een heel mooi valk(je) worden ;D  ;D  ;D

groetjes kim

Gerdy

vandaag weer veel foto s gemaakt..

ik snap er ff niets meer van..ik heb nu drie albino's zitten..waarvan twee met redelijk donkere oogjes en eentje met hel rode oogjes..

gr gerdy

Kimm