valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Kimm

hoi gerdy,

dat zal inderdaad wel krapjes worden daar in het blok.

gefeliciteerd met je gele donsje! geweldig zeg!
tja en dan straks alles gaan plaatsen dat wordt weer moeilijk he? ik ben benieuwd hoor hoe het allemaal gaat.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Nou hehe denk ik eindelijk een goed foto toestel  te hebben..zijn mijn foto's nog wazig..dit is echt balen hoor..

het toestel is van mijn zoon ..ik zal vanavond maar eens vragen hoe je hem goed moet instellen..toch maar een paar redelijke foto's plaatsen..ik hoop dat je er iets op kan zien..

hihi de handdoek waar ze op staan is scherp alleen de vogie's niet pffffffff.

Ik had veel meer foto's gemaakt ..maar ja bij de meeste daar ging de flitser gewoon bij af..gggrrrrr..ik geloof dat alleen de laatste foto gelukt is.

gr gerdy

Kimm

HOI GERDY,

mooie handdoeken :P  :P ;D  ;D

haha nee hoor, ze zijn verder prima te zien hoor. erg lief hoor.
maar ik begrijp je wel , dat had ik ook vaak, dan had ik de kooi of de muur scherp en de valkjes wazig ;D  ;D

groetjes kim

Gerdy

Hoi Kimm

Ik ga het morgen gewoon weer proberen..ik moet trouwens het broedblok heel vaak schoonmaken maar ja wat wil je ook met zo'n dichte bevolking in het blok.

gr gerdy

Anja

Hoi Gerdy,

Allereerst nog gefeliciteerd met je gele donsje.

Ondanks de onscherpe foto's heb ik er toch van genoten hoor.
Kijk al weer uit naar de volgende sessie.

Groetejs Anja

Gerdy

snif..vandaag een klein witje dood gevonden..deze lag niet bij de eigen ouders maar bij een ander koppeltje die al twee kleine gele donsjes heeft..maar dit koppeltje heeft wel weer een piepeitje..dat is beter nieuws.

Vandaag toch maar eens opnieuw geprobeerd..en nu maar eens op een groene handdoek...ze zijn wederom niet allemaal duidelijk maar wel beter als de foto's van gisteren.

zijn er wel veel hoor ..maar ik kan het gewoon niet laten.

Ik had er geen zin in..poeppie voor je.

dit zijn de twee kleintjes van kaybo en Sency..die hebben nu dus nog een piepeitje liggen.

nou ik hoop niet dat het teveel is.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

teveel???????? nee joh dit is geweldig. super mooi allemaal!
jammer van dat donsje joh :'(
ik heb genoten van je foto;s vooral die ene met die poep is grappig ;D  ;D  ;D

groetjes kim

Hermien

Ah.....oh......geweldig.......wat lief........zó aandoenlijk. Wat een snoepertjes. Snap ik dus best dat je maar blijft fotograferen. Weet je welke foto ik echt gaaf vind? Welke foto er een prijs verdient? Je zult er misschien raar van opkijken maar door de combinatie van de foto, de beweging en het commentaar heeft de 'poep' foto gewonnen! Die met het onderschrift: "ik had er geen zin in....poeppie voor je....."
Jaja, ze zijn allemaal mooi, maar die springt er voor mij echt uit!
Succes met je donsjes! Ik kom gauw weer eens hier op 'kraamvisite'. ;D

Kimm

Gerdy

Hoi Kimm..

Vandaag even een mindere dag..er is een geel donsje dood..die kan ik niet eens meer vinden en de één na oudste van de witte ukkies heb ik vandaag dood gevonden..hij was uit het blok gekropen en lag dood naast het blok..het blok is open omdat de ouders er anders niet opgaan.. het blok staat in een grote kooi wat als nachthok dient in de schuur en in verbinding staat met de volliere buiten.
Ik heb vanmiddag wel foto's gemaakt maar die zal ik morgen plaatsen.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

ach jee, wat verdrietig voor je. bah, helaas moet je dat ook meemaken. dat is de mindere kant eraan.
sterkte hoor.

gr.kim

Gerdy

Dank je Kimm voor de knuffies.,.blijf het altijd moeilijk vinden als er eentje bij is die het niet red.

ik heb vandaag nog een paar foto s genomen..

er zijn wederom een aantal foto s die niet gelukt zijn..komende week ga ik er maar eens eventjes heel goed voor zitten om het nu maar een wel goed te krijgen.

gr gerdy

Anja

Hoi Gerdy,

Het was weer genieten van je foto's. Geeft niks hoor dat het veel foto's zijn. Dan hoor je ons ook niet klagen.

Jammer dat je donsjes dood hebt gevonden. Dat is altijd weer verdrietig hè.

Van mij ook een

Groetjes Anja

Kimm

goedemorgen gerdy,

wat een lieve foto's, echt schattig. ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. hoe gaat het vandaag bij de donsjes?

groetjes kim

Gerdy

Hoi Anja,

Jij ook heel erg bedankt voor je lieve knuffies..doet me echt goed.

Je echt dat blijft moeilijk..maar ja soms kan je er gewoon niets aan doen.ook al denk je hebt ik soms iets niet gezien.

gr gerdy