valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Ik heb ze alle 8 op de foto gezet..de drie andere zitten bij Kaybo en Sency..ik vind die nog erg klein en eentje is niet helemaal goed gevoed volgens mij..ik vond ze te klein om nu op de foto te zetten..van de week volgen die foto tjes nog.

ze doen het hartstikke goed en vind het echt spannend worden zo.

gr gerdy

Kimm

o gerdy, wat is dit schattig zeg

het lijkt mij erg leuk om dat eens een keertje mee te maken ;D
geniet maar lekker en heel erg fijn dat het zo goed gaat!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Emely

*smelt* wat een prachtige foto's..... ik smelt gewoon helemaal!!!!

Liefs, Emely

Anja

Hoi Gerdy,

Wat lief zeg al die donsjes. Wat een megafijn gevoel moet dat zijn.

En al 11 donsjes.............wow zeg.

Wat sneu dat er 1 donsje niet goed wordt gevoerd. Hoop dat het toch nog goed gaat komen.

Groetejs Anja

Gerdy

Hoi Kimm, ik geniet er ook echt van..zeker weten.

Hoi Emely, hihi als jij al smelt..kan je nagaan wat ik dan doe.

Hoi Anja, van die 11 donsjes zijn er 10 van twee popjes en 1 mannetje..zitten dus met zn drietjes op het nest.Ik heb het vandaag niet goed kunnen kontroleren of dat ene andere donsje goed gevoerd wordt..pa en mav ertikte het om van het nest af te komen ..ik zag nog wel twee donsjes bewegen maar het derde donsje zat misschien onder de ouders.

Er zitten dus 8 kleintjes in één blok wel veel hoor..toen ik vanmorgen even in de schuur ging kijken waar het binnen hok staat..zag ik iets  liggen in het hok..één van de grootste kleintjes was uit het blok gekropen en lag dus moederziel alleen te schreeuwen..die heb ik dus meteen maar weer terug gezet..ze was al behoorlijk koud..ik heb het voorschot niet voor het blok zitten omdat de ouders dan echt het blok niet ingaan..maar ja met deze drukte in het blok zal het wel vaker gebeuren dat er eentje de benen neemt.

morgen weer foto s

gr gerdy

Anja

Hoi Gerdy,

Kun je geen extra plankje ervoor zetten zodat de jonkies er niet zo snel uitvallen.

Wat uniek zeg 2 poppen en 1 man samen een nestje.

Ik kijk nu al naar je foto's uit. Heb ik wat te kijken als ik thuis kom van het werk.

Groetejs Anja

Emely

Drukke bedoeling in dat blok....

Hopen dat alles zo goed blijft gaan!!! Ik verheug  me ook al op de foto's!!!

Groetjes, Emely

Gerdy

Foto's maken is nu al iets moeilijker..ze blijven niet meer zitten en gaan gewoon aan de loop..nou ja nog niet allemaal.

en dit is nu het verschil tussen de oudste en de jongste van het nest.

ik zal proberen om van het andere nestje vanmiddag foto s te maken..ze waren net weer aan het voeren.

gr gerdy

Gerdy

het witte donsje hoort bij het nest van 9 maar die heb ik bij andere ouders gelegd..het waren twee witte donsjes maar eentje heeft het dus niet gehaald..het andere gele donsje is van deze ouders zelf ..het is hun derde nestje dit jaar en er liggen nog meerdere eitjes.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

o wat schattig weer. wat een verschil met die 2, de oudste en de jongste van het nest :o
echt mooie foto's!!!

groetjes kim

Emely

Hmmmm SMELT nog meer....

Ben toch heel hard aan het denken om...... je weet wel wat ik bedoel maar ik wacht nog even af......

Liefs, Emely

Gerdy

Hoi Kimm,

Ja het verschil is best wel heel erg groot en zeker als je de grootste ziet met het witte donsje op de tweede serie foto'tjs

Hoi Emely,

Ik weet wat je bedoeld..maar neem je tijd..het zijn echt poepies.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

hoe gaat het vandaag met je lieve donsjes?

groetjes kim

☺ Pita ☺

Gerdy

Yesssssss..vandaag weer een geel donsje erbij..jeetje ik krijg er nu wel heel erg veel..

Nu dus..9 witte donsjes en 2 gele donsjes.

Ik hoop toch wel dat ze gereserveerd gaan worden anders in mijn volliere wel erg klein met zoveel humpies.

Als ze allemaal iets groter zijn dan zet ik ze op de site..zucht snik..ik kan ze niet allemaal houden.

In het nestje van Yana en tricky liggen 7 eitjes maar deze zijn allemaal onbevrucht.

Hoi Kimm

Ze doen het allemaal heel erg goed..de witte pluizenbol wordt steeds hoger..ik maak me alleen wel een beetje zorgen om de grote van het blok met 8 van die ukkies erin.

gr gerdy