(¯`°•Grisha en haar boy's•°´¯)

Gestart door Gerda, 12 januari 2008, 16:21:30

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Monique,

Dank je wel!

Gisterenavond lekker op de bank geploft, met heerlijke vis en sushi. Het was een heerlijk dagje. Echt boffen met het weer, meestal regent het op mijn verjaardag!

Liefs, Gerda

Caroline

Lieve Gerda .... door alle toestanden met mijn laptop en internetverbinding is je verjaardag me gisteren helemaal ontschoten ....   :-[ sorry.

Bij deze .... van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Hoi Caroline,

Geeft niets!

Je hebt het druk genoeg met de kids, de valkjes, de jonkies en dan ook nog laptop-ellende  ;)

Liefs, Gerda

trienke

Hallo gerda

Hoe gaat het hier?

Groetjes trienke

Gerda

Hoi Trienke,

Alles gaat z'n gangetje.
Grisha en Nezumi zitten wederom op een nestje neppers en Spikey is nog steeds niet bij Ronald weg te slaan.

Grisha is nog steeds in de rui, ze heeft nu wel haar twee lange staartveren terug.

De grasjes zijn ook in de rui. Overal liggen mooie blauwe, groene en gele veertjes!

Liefs, Gerda

trienke

Hoi Gerda

Fijn dat het goed gaat, en de rui, die hoord er bij.

Groetjes trienke

Dierenfreackske

Hoi Gerda...ik ben even in je boekje gaan kijken en zie toevallig de mooie foto's die je hebt gemaakt van al je valkjes en de donsjes die je toen had , Xena , Nienah en Vicky ....wat waren ze mooi ook en wat een schatjes he !
Ik wist niet dat die van bij jou kwamen hoor , hihi ! Wel tof zeg ! Ik ga proberen je boekje ook bij te houden nu , hopelijk lukt het me , misschien kan ik het niet alle dagen bijhouden ,maar ik haal het dan wel in na twee dagen ofzo ! Het is zeker de moeite en wat een prachtig verhaal over je eerste valkje , gelukkig is ie goed terchtgekomen he ! En nu al 8 jaar bij jou zeg  ! Wat een mooie valkjes ook heb je ! Grtjs Ann



Gerda

Hoi Ann,

Ja Karin haar drietal komt bij mij vandaan. De mooie kindjes van Grisha en Nezumi!


Vandaag eindelijk ze weer eens op de foto gezet. Helaas gingen ze in het donkerste hoekje van de kamer zitten, dus het was even wat moeite, maar het is gelukt.







Komende tijd hopelijk meer foto's!
Liefs, Gerda

Kaatje

Hoi Gerda,

Wat leuk dat je Nezumi en Grisha weer even aan ons laat zien ! Ze hebben wel een prachtig hoekje uitgezocht, heerlijk zeg om Paco's schoonouders weer even te zien, wat zijn Nezumi en Grisha toch plaatjes  :D

Liefs, Karin


Gerda

Hoi Karin,

Ik heb Spikey ook op de foto proberen te zetten, maar elke keer als ie een beetje zat te dutten en ik maakte een foto, dan vloog hij meteen naar mijn schouder.

Maar uiteindelijk heb ik er toch een paar:









Toen vond hij het wel weer genoeg  ;D ;D

Liefs, Gerda

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Gerda,

Wat blijft Spikey toch een heerlijk manneke met zijn prachtige gele snoet en heerlijke bruine kraaloogjes !



Door de achtergrond lijkt het net alsof Spikey elk moment uit mijn beeldscherm kan stappen, prachtig !!

Geef ze alle drie maar een lieve kroel  :-*

Liefs, Karin

Gerda

Citaat van: Kaatje op 20 april 2008, 19:23:01
Hoi Gerda,

Wat blijft Spikey toch een heerlijk manneke met zijn prachtige gele snoet en heerlijke bruine kraaloogjes !



Door de achtergrond lijkt het net alsof Spikey elk moment uit mijn beeldscherm kan stappen, prachtig !!

Geef ze alle drie maar een lieve kroel  :-*

Liefs, Karin


Hoi Karin,

Ik had geisteren niet veel tijd, daarom foto's niet bewerkt.
Hier een bewerkte versie (bijgewerkt: kleurbalans, helderheid, contrast en scherpte).
Is best een verschil:



En dan deze: gecropt en met rand



Liefs, Gerda

trienke


Kaatje

Deze bewerkte foto vind ik echt geweldig mooi !! Spikey is bij zijn snaveltje nu ook een stukje geler ! Het is een prachtige valk, echt een dondersteentje en een heerlijke aandachtvrager  ;D



:-* :-* voor Spikey !

Liefs, Karin