(¯`°•Grisha en haar boy's•°´¯)

Gestart door Gerda, 12 januari 2008, 16:21:30

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Gerda,

Fijn om je ook weer even in je boekje tegen te komen, ... en wat je zelf al schrijft, .. de foto's komen vast weer op het moment dat jij er weer tijd, zin en gelegenheid voor hebt !!

Liefs, Karin

Monky

Hi Gerda,

Fijn dat je weer een beetje opknapt.
Die foto's en handtekeningen komen nog wel... het is wel een belangrijk deel van ons leven, maar we moeten maar even geduldig leren zijn  ;D ;D ;D

Ik hoop dat je verder herstel goed gaat.

Groetjes,
Monique

Sharon

Hoi Gerda

welkom terug! Ik ben blij weer van je te lezen. Wat ontzettend balen dat je met je gezondheid sukkelt. Ik hoop maar dat het snel weer helemaal over is hoor!

Enne... ik kijk weer uit naar de foto's! Maar wel pas als jij weer beter bent! Gezondheid gaat voor!

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

ROCKS

Hoi Gerda,

Ik hoorde via via via via, ik noem geen namen,  :-X dat jij moeilijk aan rooie trosgierst kan komen?
Toevallig, heel toevallig, heb ik nog een paar kilo die ik "over" heb..... ;)
Mocht je er wat van willen?

Trouwens, we hebben al heeeeeel lang een halve afspraak staan, weet je nog? Je zou een keertje komen "pootje bengelen" op het oh, zo mooie KATTUKSE strand ;) ;)
Dateert nog van de tijd dat je veel contact had met Roxanne, gaat er al een lampje bij je branden?
Je bent nog steeds van harte welkom, hoor.
Nu heb ik met iemand anders van het forum(en ik noem weer geen naaaaaaam) een leuk plannetje gesmeed, ik kan er nog niet veel over zeggen, maar binnenkort maken we het bekend, okeej?
Hmmm, spannend hé?
Rijd je eigenlijk auto?

Ik wacht geduldig af.....forever yours :D Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Gerda

Hoi Nellie,

Ja, ik weet het nog en ik weet ook met wie het plan is gesmeed en misschien kom ik meteen wel mee  ;D ;D

Wat weet ik toch veel he??  ;D ;D

Hoi Debby, Monique, Karin , Bonnie en Sharon,

Bedankt! Binnenkort echt weer foto's. Ik heb het wel gemist!

Liefs, Gerda

Sanna

Oooooeehhh... leuk!! Foto's kijken ;D ;D.

Anke

Hoi Gerda,
Fijn dat het weer wat beter met je gaat!!
Doe rustig aan, de foto's en handtekeningen lopen niet weg!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerda

15 maart 2008, 14:04:37 #67 Last Edit: 15 maart 2008, 14:45:50 by Gerda
Grisha is erg in de rui. Niet echt een kodak-moment zou je zeggen. Maar ze ziet er eigenlijk wel schattig uit met al die rommelige veertjes.

Zelf is ze het er niet echt mee eens dat ik haar zo op de foto heb gezet  ;)

klik hier voor iets groter formaat

Liefs, Gerda

Gerda

Grisha en Nezumi zijn gisterenavond oma en opa geworden!

Sissy van Margreet heeft samen met haar ventje Jazzy een wit donsje gekregen!

Nu maar hopen dat alles goed gaat. Het is het eerste nestje van Sissy. Maar het jonkie is al wel gevoerd  :D

G&N zijn al opa en oma van twee nestjes van Youppie, het valkje van Marvin en Andrea. Youppie is gekomen uit een ei van G&N, maar is uitgebroed door de ouders van Grisha (Tiamo en Ayla) de valkjes van Linda.

Liefs, Gerda

Kaatje

15 maart 2008, 16:08:42 #69 Last Edit: 15 maart 2008, 16:30:08 by Kaatje
Hoi Gerda,

Ik moet zeggen dat ik het een schitterende foto vind, ondanks dat Grisha er op dit moment wat "rommelig" uitziet vanwege haar rui !!

Dat oog, ... wat ontzettend prachtig !!!

Ik ben even op mijn mening terug gekomen en ik vond in eerste instantie dat Xena de uitstraling in haar ogen dus van haar moeder heeft maar nadat een foto van Nezumi zijn ogen zag ... kom ik hier toch echt op terug en is het twee druppels haar vader en heeft ze zijn ogen !!

Grisha heeft echt een prachtige en aparte kleur in haar ogen ... bij het bijzondere af gewoon, ik zie zelfs een beetje blauw erin .... wouw !!!

Liefs, Karin

Anke

Hoi,
Ach arme Grisha, heeft ze een "bad hairday"en dan moet ze op de foto...
Maar ze staat er prachtig op hoor!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerda

15 maart 2008, 16:33:12 #71 Last Edit: 15 maart 2008, 16:35:08 by Gerda
het oog van Nezumi

het oog van Grisha

Anja

Hoi Gerda,

Och och arme Grisha. Haar verenpak rommelig van de rui en dan toch op de foto moeten :o :o :o :o

De foto's van de ogen zijn schitterend zeg.

Groetejs Anja

Lisa

Hoi Gerda,

Arme Grisha in de rui. Heeft ze niet een beetje last van chagarijnige buien :o.

Het oog van Grisha is echt mooi :o :o.
En het oog van Nezumi ook.

Liefs

Gerda_Test

Hoi allemaal,

Grisha is nu alletwee de lange staartveren kwijt. En de veren blijven vallen.
Maar gelukkig komen er ook al weer wat stekeltjes doorzetten, dus binnenkort is ze hopenlijkl weer haar mooie zelf!

En Lisa, nee hoor, ze blijft even lief.

Groetjes, Gerda