2 augustus 2025, 22:01:16

(¯`°•Grisha en haar boy's•°´¯)

Gestart door Gerda, 12 januari 2008, 16:21:30

« vorige - volgende »

Hermien

14 augustus 2008, 15:44:28 #150 Last Edit: 14 augustus 2008, 18:10:23 by Gerda
Hoi Gerda, ik kom eigenlijk nu pas voor het eerst in je boekje kijken. Heb nog lang niet alles gelezen (zit op kantoor nl...), maar vindt het tot dusverre al een schitterend en aandoenlijk verhaal, zoals jij aan je valkjesbesmetting bent gekomen. ;D Vooral Nezumi, wat heeft dié het bij jou getroffen zeg! Zo ken ik nog wel valkjes die ik datzelfde gunstige lot wenste.

Vanavond thuis, ga ik verder lezen, mijn baas wil dat ik me hier ook nog enigszins nuttig maak (alhoewel het dus superstil is met het aanbod van werk....)

Tot vanavond dus! :D

Carin

Hoiii Gerda,

Ik kom ook hier even buurten!

Weer superleuke foto's! Grisha blijft echt een statige dame!

Hoe is het met de kleine donderstenen Azul en Yesil?? Ik moet altijd ook zo lachen om hun capriolen!

Liefs Carin

♥Debby♥

Hoi Gerda, dat is een tijd geleden.. en ik kwam gelijk een geweldige foto tegen van een mooie klimboom met 4 schitterende valkjes! hahaha.. wat een gave foto zeg!

IK hoop dat alles goed met je gaat.

Groetjes Debby

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Suzan

Hallo Gerda,

Ik heb me de afgelopen tijd in je boekje verdiept... Erg leuk om te lezen!
Afschuwelijk verhaaltje zeg met Nazumi, heerlijk om te lezen dat ie het zo goed heeft  ;) (Net als de rest van je clan!!)

Heeeeeeel mooie foto's overigens... Ik ga met veel plezier je boekje volgen  ;D

Groetjes,
Suzan

Suzan

euhm....  :-[..... ik bedoel natuurlijk Nezumi  :-[

solly

Gerda

Hoi allemaal,

Het gaat goed met de valkjes en grasjes. Grisha weer in de rui, dus ik mag haar niet op de foto zetten  ;D ;D

Anja, bedankt en ook tot morgen!

Hoi Suzan
Leuk dat je mijn boekje gelezen hebt. Gelukkig ben ik een nieuw begonnen want als je mijn oude boekje door had moeten spitten dan was je wel een tijdje zoet geweest!

Liefs, Gerda

Mara

Hoi Gerda

Leuk om je weer eens gezien te hebben!!!

Mara

Hermien

Hoi Gerda,

'k Heb het geweldig naar mijn zin gehad vandaag in het NOP en in de auto. Leuk om nu in het vervolg bij het opslaan van je boekje er ook een gezicht bij te hebben, en een stem! Kom gerust eens logeren bij me!

Groetjes en een kus van mijn 'Vliegtuig'

:-*   :-*   :-*   :-*

Bello

Hoi Gerda,

Leuk je weer eens te zien en ik ga zo in het boekje van NOP kijken of je ook je mooie foto's erin hebt gezet.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

* Sanne *

Lieve Gerda en Karin, ik ben heel erg blij met mijn sandalen en mijn slippers. ik vind het super lief van jullie. Ik vind ze super mooi :o
bedankt Gerda en Karin  :-* :-* :-*

Ik moet nu naar school doei. Groetjes van Sanne  :)

Kimm

hoi gerda,

ik wou even zeggen dat ik het onwijs leuk heb gehad en het super vind om jou ook ontmoet te hebben!!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerda

Hallo allemaal,

Eindelijk weer eens een berichtje van mij in mijn eigen dagboekje  ;D

Hoi Mara, Hermien, Dorothé en Kim, ik vond het ook erg leuk jullie te ontmoeten eergisteren. Het was echt, ondanks de regen, een super geslaagde dag!

Hoi Sanne,

Fijn dat je blij bent met de slippers en sandalen. Ze staan je echt super moet ik zeggen!
Mooi oranje, net als de wangen van een valkje!

En Nezumi is nu echt super-oranje. Ik heb net twee foto's van hem gemaakt:

Een echt sproetenkoppie!

Liefs, Gerda

Dafrinja

waw Gerda! Wat is Nezumi mooi met die oranje sproeten!!!

Groetjes Dafrinja

Kimm

jeeeeeeee echt super oranje!!!!!!! ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010