PINO, SPIKE, ZOË EN BENJI **12-11 FOTO'S BENJI OP HAND ETEN :) **

Gestart door Annelies, 10 januari 2008, 20:27:52

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi hoi, fijn dat alles goed is gegaan onderweg .... je hebt lieve leuke dochters.  :D

Ik vond het gezellig vanmiddag.  :D

Heel veel plezier met Spike maar dat gaat vast allemaal goed komen.  :D

Dikke knuffel voor hem, ik mis hem wel hoor .... het wordt steeds leger en rustiger hier.  ::)

Ze blijven een speciaal plekkie in mijn hartje houden, mijn G-tjes.  :-*

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Annelies,

Wat heerlijk dat Spike nu lekker bij jullie is en dat het zo gezellig is !! Wat zal jij vanmorgen met een fijn gevoel zijn opgestaan  :D De meiden zullen ook wel helemaal in hun sas zijn .... hihi, super dat verliefde gevoel hè  ;D

Liefs, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Annelies,

Zo zie je dat we niks te veel hebben gezegd dat ze in het echt nog mooier zijn dan op de foto :D

Fijn dat alles zo gladjes is verlopen.
Ga nu voor je duimen dat je Zoë volgend weekend mag gaan halen en een positieve uitslag krijgt dat het andere valkje een poppetje is :D

Annelies

Hallo allemaal hier dan de foto's, eerst nog even van Pino alleen

En dan nu de kennismaking samen op de kooi vanmorgen, Pino is een beetje bitserig maar Spike trekt zich er echt niets van aan super lachen als je dat ziet  ;D ;D

En dan ook nog even op de door mijzelf gemaakte driehoek, hij hing echt nog geen 5 minuten of de heren moesten alweer even slopen echt super gaaf

Zoals jullie zien gaat het hartstikke goed hier.

Gr. Annelies

Caroline

Gaaf!!!!

Heeft ie ook al gegeten en gedronken??

En heeft ie lekker bij jullie gezeten??

Gek hoor om hem ineens daar te zien.  ;)

Heel veel plezier samen.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hallo Annelies,

Leuk dat Spike bij jullie is en dat alles zo goed gaat.

Super leuke foto's zeg!
Mooi die zelfgemaakte driehoek! Echt heel erg leuk gemaakt.

Groetjes Sally

Anke

Hoi Annelies,
Gefeliciteerd met de thuiskomst van Spike!!!!
Geniet er maar lekker van!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Annelies

Hoi Caroline

Ik heb je een IM gestuurd

Citaat van: Kaatje op 30 maart 2008, 10:11:27
Hoi Annelies,

Wat heerlijk dat Spike nu lekker bij jullie is en dat het zo gezellig is !! Wat zal jij vanmorgen met een fijn gevoel zijn opgestaan  :D De meiden zullen ook wel helemaal in hun sas zijn .... hihi, super dat verliefde gevoel hè  ;D

Liefs, Karin

Hoi Karin

En of ik met een heerlijk maar toch ook onzeker gevoel hoor.
Zou het wel goed gegaan zijn vannacht  ??? is hij niet in paniek geraakt  ??? Maar nee hoor meneer zat nog lekker op zijn stokje de ronte in te kijken.
Het is echt zo'n gave valk, mooi en heel lief.
Pino is echt een :censuur en hij laat alles gebeuren de sufferd, de lieverd.
Inderdaad Mandy is ook helemaal in haar ss ze vroeg zelf vanmorgen "zullen we ruilen Mam"toen ik heb ik maar gezegd dat de valkjes van ons allemaal zijn, maar wel gaaf een meisje van bijna 5 zo gek is op dieren.

Hoi Jeannine

Dank je wel dat je gaat duimen voor Zoë ik begreep vandaag van Caro dat ze samenwoont met haar zus, dus ze moet het nu zelf gaan doen, duas ook ik ga duimen dat ze het goed gaat doen.

Hoi Sally

Dank je wel ja ik heb van Sanna ideeen gekregen en het is idd heel leuk om te doen dat knopen, heb nog veel ideeen.

Hoi Anke

Dank je wel en genieten, nou dat doe ik iedere minuut van mijn koppel.

Gr. Annelies

Dierenfreackske

Hoi Annelies , wat een lieve en mooie foto's van Pino en Spike he en wat is je dochtertje lief voor haar valkje he ! Gefeliciteerd met Spike zijn goede thuiskomst hoor , en hij kan het al direct goed vinden met Pino he ...het is natuurlijk ook een prachtig en lief valkje net als Spike he ! Heel veel plezier met hem en Pino samen hoor ! Grtjs Ann

Annelies

Hoi Ann

Dank je wel en ja Mandy is echt super lief voor Pino, en het leuke is dat Pino ook steeds meer haar op gaat zoeken.

En ja het zijn echt 2 kanjers, hoewel Pino nog wel een beetje lelijk doet hoor tegen Spike maar goed dat komt wel goed

Gr. Annelies

Dierenfreackske

Hoi Annelies , heel mooie foto's ook heb je gemaakt hoor , was ik vergeten zeggen en wat fijn dat Pino je Mandy ook zelf komt opzoeken,he , en Spike heeft een goede nacht gehad he , heel goed he ! Ik denk ook wel dat Pino een beetje moet wennen en het na een paar dagen heel goed zal gaan ,Grtjs Ann

caro

Hoi Annelies,

Wat een leuke foto's. Wat fijn dat het goed gaat met Spike. En misschien volgende week Zoe', ik hoop het zo voor jullie.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Caroline

:D Komt vast helemaal goed!!!

En lieve dappere Spike heeft wel voor hetere vuren gestaan hoor Pino .... die heeft gevochten voor zijn leventje .... die veeg je niet zomaar even aan de kant.  ;)

Och samen even de kat uit de boom kijken .... moet kunnen toch.

Lief dat je dochter zo reageerde .... had Bianca nou niet zo iets van Pino is van mandy, deze is van mij??  ::)

Heerlijk toch .... die meiden zo lekker met hun beestjes.

Sanne hier ook ook, gisteren hebben we enkele valkjes mee naar boven gedaan en laten douchen .... heerlijk vind ze dat, samen met mama valkjesdingen doen.  ;)

Het liefst helpt ze me ook me met voeren en zo maar dit kan alleen als ik het rustig heb want ik moet dan alle balkjes eruit halen, zij gaat ze dan vullen. is daarbij regelmatig de tel kwijt.  :-\ Er hangen hier per valkje een voerbak= 17 en dan nog per kooi 2 groentebakjes, 1 gritbakje, 1 eivoer/onkruidzaadbakjes, 2 waterflessen .... tel maar uit, ik kom over de 40 bakjes/flessen uit .... als we die allebei een paar keer in ons hand moeten houden .... nee .... dan liever maar als ze wat ouder is of vakantie heeft.  ;)

Heel veel plezier met je kereltjes en ik duim voor je dat je volgend weekend je dametje erbij mag gaan halen.  :D

Liefs Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

30 maart 2008, 22:55:48 #403 Last Edit: 30 maart 2008, 22:57:22 by Kaatje
Hoi Annelies,

Wat een heerlijk foto's van Mandy met Pino  :-* :-* Echt een heerlijk gezicht en wat straalt ze erbij hè  :D Je kan echt zien dat ze ontzettend lief voor de valkjes is en ik vind haar echt een hele lieve meid !! De valkjes mogen trost zijn op zo'n superlief baasje als Mandy  :D

En spike is echt een plaatje hoor, komt vast helemaal goed tussen Pino en Spike !!

Maar natuurlijk niet alleen de valkjes, maar ook de baasjes van de valkjes zullen supertrots zijn dat hun valkjes in jouw gezinnetje terecht zijn gekomen !! Eén al gezelligheid en liefde, wat willen ze nog meer  :D

Wat een gave schommel heb je zelf gemaakt zeg, ... echt heel creatief bedacht, .... heb je deze samen met de meiden gemaakt !?

Ik heb net naar jouw kooi zitten kijken maar volgens mij heb jij zelfs degene die een slag groter is als de mijne, hihi ... dus echt ruimte zat  ;D

Ik heb echt genoten van je verhaal en van de foto's ... helemaal top meid !!

Liefs, Karin

Annelies

Hoi Karin

Ik ben blij dat ik je kan laten genieten van mijn foto's.
Mandy is echt een dieren vriend, die gaat nog een kooitje kopen voor een verdwaalde mier bij wijze van.
Ze is echt super lief voor de valkjes en praten dat ze tegen ze doet, doet ze nog meer als ik.  ;)

Ja gaaf is Spike hé, ben ook echt verliefd op hem hoor het is echt een kanjer net als die andere dondersteen en gigantisch knuffelkont Pino.

Ik hoop echt dat de kwekers trots zijn dat de valkjes bij mij zijn.
Ik vind altijd hun hebben 6-8 weken hun best geadaan en nu mag ik het gaan doen voor de komende 8-10 jaar :D ;)

De schommel heb ik zelf gemaakt , maar mandy heeft wel de kleuren van de kralen uit gekozen, dus ja toch een beetje samen.

Neeeeeeeeeeeeeee ik heb de mini san Remo, we hebben lekker dezelfde alleen foto's vertekenen de heleboel denk ik.

Wel jammer hoor dat ik de grote niet heb want nu kan ik maar max 4 valkjes kwijt.  ;D ;D ;D ;D

Nee hoor zou er niet meer willen 4 is net leuk kan je ze alle 4 aandacht geven. Maar ik zie wel een heleboel mooie hoor.

Liefs Annelies