PINO, SPIKE, ZOË EN BENJI **12-11 FOTO'S BENJI OP HAND ETEN :) **

Gestart door Annelies, 10 januari 2008, 20:27:52

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi hoi , ja he , Benji is gewoon super prachtig knap ! Grtjs Ann   ;D ;D ;D

Annelies

Hoi Caroline

En ja gezellig was het zeker ik heb altijd moeite om bij je weg te gaan, met jouw kunnen we zo lekker kletsen  :D tijd vliegt.  ;)

Dank je wel voor de gastvrijheid en de laatste schitterende foto's.

Liefs Annelies

Annelies

Hallo Allemaal

Ja het is even een dagje later heb gister met giga hoofdpijn gelopen.

Maar goed Dinsdag avond Benji wezen halen met mijn vriendin.
Zoals altijd wordt je natuurlijk weer gastvrij ontvangen bij Caroline met een lekker bakkie.
En ja dan is het weer ogen uitkijken naar alle mooie valkjes die er zitten.

Na 1.5 uur lekker gekletst te hebben zijn we dan toch maar weer huis waarts gegaan.
De reis ging super en de kerels hebben zich super goed gedragen.

Heb eerst mijn vriendin thuis gebracht en daarna zelf snel naar huis en mijn mannetje in zijn kooitje zetten.
Inmiddels was het half 12 en moest ik voor mijn gevoel even verplicht een uurtje blijven zitten, vond het zo zielig manntje net hier alles vreemd en dan in zijn kooi zetten en zeggen doei ik ga naar bed, neeeee dat kon ik niet.

Benji was de eerste paar minuten een beetje onrustig omdat hij de rest hoorde en zag maar er niet bij kon, nou daar snapte hij echt niets van.
Maar goed na verschillende pogingen om toch eruit te komen heeft hij het maar opgegeven en ging hij zichzelf lekker poetsen, en ja hoor na een half uurtje had meneer zoiets van doei ik ben moe en ga slapen.  :D
Hij trekt lekker 1 poot op laat zijn koppie zakken en ging lekker slapen, ja toen vond ik dat ik ook mocht gaan slapen.  ;)

Gister is hij er lekker uit geweest met de rest en dat ging ook super, vliegen nog iets onwennig en voor de rest zat hij als een prins op de kooi en de andere vonden het ook wel goed hebben even bij Benji gekeken maar gingen daarna weer hun eigen gang, zo gaaf om te zien .
Vanacht lekker bij de rest in de kooi gezeten met een lamp aan, en ik even spieken op de gang maar Benji had al snel zijn plekje gevonden en ging lekker slapen.

We gaan nu lekker met hem aan de slag en hem het vertrouwen geven dat ik eigenlijk best lief ben  ;D ;).

Caroline weer bedankt voor deze schitterende maar vooral lieve valk en het vertrouwen dat hij hier mag wonen  :D

Gr. Annelies

Caroline

Graag gedaan ,.... ik mis hem wel een beetje hoor, het is zo'n lieverd en hij begon al lekker op zijn maniertje te fluiten.  :-*

En jou vertrouwen .... dat komt best goed .... ik heb al in zijn oor gefluisterd dat je goei volk bent.  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi annelies,

gefeliciteerd met benji! geweldig hoor. lekker genieten weer en een lief valkje erbij. leuk hoor! tot hoeveel valkjes wil jij gaan?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Annelies , ok nog eens gefeliciteerd met je lieve Benji ! Een leuke naam hoor ! Grtjs Ann

Annelies

Hoi Caroline

;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

Hoi Kimm

Dank je wel en ja genieten van een nieuw valkje is het zeker lekker weer dat stuntelige.

En als het goed is Kimm zit ik nu vol, zou graag nog 2 soorten witmaskers willen maar mannetje lief vind het genoeg  :-\

Hoi Ann

Dank je wel

Anke

Hoi Annelies,
Gefeliciteerd met thuiskomst van Benji :)
Geniet maar lekker van je mooie ventje!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Annelies

Hoi Anke

Dank je wel  ;)

En genieten doe ik zeer zeker lig nu ook lang uit op de bank meneer te observeren hij wil zo veel maar kan nog zo weinig  ;D ;D

Gr. Annelies

Kimm

hoi annelies,

wat een verslaving is het toch he? tenminste dat vind ik wel ;D
ik wil er ook wel wat bij maar ik doe nu even kalm aan , eerst kijken of het hier nu zo goed gaat. stel je voor dat ik er weer eentje bij neem en het gaat weer niet goed in de kooi, ik kan geen kooien blijven kopen, dan moet ik er een huis bij huren ;D  ;D  ;D

groetjes kim

danielle

Hoi Annelies,
Fijn dat de eerste dagen zo goed zijn gegaan. Is altijd weer spannend he, hoe zo'n valkje reageerd bij aankomst.
Geniet lekker van je 'baby'.
Is Loekie naar je vriending gegaan? Ik heb dat stukje gemist  :-[ .

Groetjes Danielle

Caroline

Klopt Danielle, Kiaro van het K-nest van Pablo & Coco, nu dus Loekie is naar Ilona, de vriendin van Annelies gegaan en Kinky naar Sylvie, een andere vriendin.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi annelies,

ff je boekje ophijzen ;D die stond erg ver weg hoor :D
hoe gaat het met je lieverds?

liefs kim

Annelies

Hoi Caroline

Dank je wel voor de uitleg  :-*

Hoi Kimm

Dank je wel voor het ophalen je bent een kanjer  :-*

Hallo allemaal

Hier gaat alles oké.
Wij mensen hebben het super druk na de vakantie, mannetje heeft eigen zaak in verwarming en ineens wil ieder een de ketel na laten kijken  :-\ verwachten zeker een koude winter  ;D

Met de valkjes gaat het echt super.

Benji is een lekker eigenwijs valkje waarvoor ik Caroline al info heb gevraagd.
Hij wil namelijk van geen kanten opstappen  :-\ ga ik met hem op de WC zitten blijft hij weg vliegen totdat hij door heeft dat ik ringen draag.
Hij gaat dan met de ringen spelen in dan mag ik echt alles doen met hem, koppie kroelen, kusjes geven snaveltje wrijven, hij vind het dan ook zo lekker dat hij met zijn koppie schijn gaat zitten, maar vraag ik Benji op en gef ik hem een vinger dan vliegt meneer gewoon weer weg.  >:( ;D

Verder heb ik vrijdag Spike betrapt op een overheerlijke wipwap met .............. ja hoor Zoë. :o
Juist Zoë daar heeft hij echt nog nooit naar om gekeken  ??? ???

En ik het maar zo denken Pino en Spike zijn onafscheidelijk zitten ook vaak te kroelen.
Dus ik een mooie bonte cinnamon man voor mijn mooie bonte cinnamon vrouw gezocht gooien ze hier weer alles door elkaar.  :D

Maar goed het belangrijkste is dat ze het leuk hebben  ;D

Ook heb ik vandaag boodschappen gedaan bij Kirsten leuk om te doen ook.
Ik heb een kiemapparaat gekocht met zaad natuurlijk  ;D en nog wat lekkere dingen voor ze zoals een denneappel met zaad en 4 (geloof ik) verschillende maiskolfen.

Nou ik ben benieuwd of ze het eten, spannend weer.

Nou hoop dat jullie weer een beetje op de hoogte zijn ga mijn mannetje weer even helpen met factureren ;D (weer centjes voor je valkjes ssssssssssst)

Gr. Annelies

Annelies

Hallo allemaal

Hier gaat alles goed, ik heb weinig bijzonderheden  :D

Benji is een heerlijk ventje met een lekker eigenwijs karaktertje  ;D
Ik ben met hem bezig op het toilet, begrijp me goed ze hoeven niet bij me te zitten maar wil wel graag dat ze opstappen om weer in de kooi te doen.

Nou daar heeft meneer dus gewoon geen zin in  :D.
zodra mijn andere hand in de buurt komt vliegt meneer gewoon weg  >:( ;).

Het jammere ervan is dat hij doordat hij weg vliegt de andere 3 meeneemt en ik dan bijna een kwartier bezig ben om mijn valkjes in de kooi te krijgen.  :-\

Maar goed we gaan steeds de betere kant op met mijn ventje want hij blijft nu al zitten als in het toilet kom en dat deed hij eerst ook niet, dus we gaan goed.

Ook is hij dikke vriendjes aan het worden met Zoë, echt super leuk om te zien.

Ik heb mijn bestelling van Kirsten binnen, ik heb bij haar een kiemautomaat gekocht en ben dat nu aan het uitproberen.
Ook heb ik een grote dennenappel gekocht en van die leuke maisklofjes.
De maiskolfjes bekijken ze nog niet echt en de denneappel ga ik het weekend uitproberen.
Ben nu de batterij op aan het laden van toestel kan ik gelijk weer eens foto's maken van mijn kanjers maar vooral van mijn nieuwe ventje (sorry Caroline  :-[ dat ik dat nog niet gedaan heb )

Ik blijf versteld staan hoe gek je kan zijn op die beestjes ze hebben allemaal een ander karakter maar het zijn stuk voor stuk kanjers.

Later  :D ;)

Annelies