PINO, SPIKE, ZOË EN BENJI **12-11 FOTO'S BENJI OP HAND ETEN :) **

Gestart door Annelies, 10 januari 2008, 20:27:52

« vorige - volgende »

Annelies

Citaat van: Caroline op 31 maart 2008, 22:19:12
Ach, wat lief.  :-* :-*

Ik hoor het haar zeggen met haar lieve stemmetje.  :D

Super dat het zo goed gaat tussen Spike en Pino.  :)

Hoi Caroline

Ja het is een super meid

Citaat van: danielle op  1 april 2008, 13:04:59
Hoi Annelies

Zoe komt vrijdag al  :D . Dat is al lekker snel, nog maar een paar dagen wachten. Ik ben wel jalours hoor  ;) , hoop dat ik Spikey ook snel kan ophalen.

Groetjes Danielle

Hoi Daniëlle

Ja morgen ga ik mijn spetter 3 halen, heb er echt onwijze zin in.
Ik ben heel benieuwd of een pop nou anders is dan die 2 knulle hier.
Maar goed jij mag ook morgen dus kunnen we morgen avond onze ervaringen uitwisselen.

Citaat van: Dierenfreackske op  1 april 2008, 13:44:39
Hoi Annelies , Zoé komt vijdag al ? Wat ga je het lekker druk hebben he met de twee baby's en een puber , maar wel een gezellige drukte zeg maar ! Alvast veel succes vreijdag met het ophalen he ! Wat zal het daar gezellig zijn al met z'n drieeen he ! Grtjs Ann

Hoi Ann

Ja heb er echt super zin in om Zoë te halen .
En ja daar ben ik ook wel een beetje bang voor dat ik een zware opvoedende functie ga krijgen ;D maar goed krijg er ook veel liefde voor terug.

Citaat van: Kimm op  1 april 2008, 15:35:31
hoi annelies,

ik heb de foto's bekeken en ze zijn werkelijk waar prachtig!
ik vind pino erg mooi en je bontje ook super hoor!
wat heb je eigenlijk in je kooi staan in het hoekje, dat witte bakje? hihi, ik vraag mij af wat dat is?

groetjes kim

Hoi Kimm

ja ik heb 2 super kanjers en morgen 3.
Ik moest wel heel even goed kijken wat je bedoelde, maar als je goed kijkt zie je dat het een kartonnen doos is die op de grond staat achter de kooi.  ;D ;D ;)

Citaat van: Anke op  1 april 2008, 15:57:32
Hoi Annelies,
Fijn dat het zo goed gaat met Spike. En vrijdag Zoë halen, wat goed!!!
Groetjes Anke

Hoi Anke

Ja ik ben super blij met mijn 3 kanjersen ook dat het zo goed gaat, ben ik wel heel blij om.

Citaat van: Bonnie op  1 april 2008, 16:12:48
alvast heel veel plezier vrijdag :)

Hoi Bonnie

Dank je wel gaat wel lukken denk ik.

Citaat van: Jeannine op  2 april 2008, 20:00:22
Hoi Annelies,

Super dat je vrijdag Zoë kan gaan halen.  :D :D

Heb je ook al de uitslag gekregen of het andere valkje een poppetje is?

Alvast heel veel plezier vrijdag :D

Hoi Jeannine

Ik heb je een IM gestuurd en al antwoord gehad  ;)

Citaat van: Dierenfreackske op  3 april 2008, 05:18:10
Hoi Annelies , we zijn al donderdag he .... ;D ;DGrtjs Ann

Sorry Ann kwam iets tussen door maar heb ik hier boven uitgelegd  :D ;)

Citaat van: danielle op  3 april 2008, 09:49:26
Nog maar een dagje  :D   :D   :D.
HOu je het nog vol  :).

Veel plezier morgen!

Ja ga lekker vroeg slapen Daniëlle is het snel morgen, ochtende zijn altijd druk hier dus is zo 09.45 uur en dan ga ik op weg.
Dank je wel jij ook

Groetjes Allemaal Annelies

amazingleeuwtje

Leuke foto's Lies....

Jou valkjes eten dus al met de pot mee ;)

Euh Lies? Ik heb de oplossing voor de zaadjes op je vloer...

Men pakt een stofzuiger, steekt de stekker in het stopcontact en binnen no time zijn je zaadjes ploeptie ;D

Grapje natuurlijk, Spike is gewoon een slim ding...

Even voor een iedereen die Lies kent hier, ik ben een hele goeie vriendin van haar :), en pas op haar 2 kleine dametjes..

Annelies

Hoi Syllie

Wat gaaf dat je ook komt schrijven is hier altijd heel gezellie.

Sylvia is idd mijn oppas voor mijn kindjes maar ook de oppas voor mijn valkjes zelf heeft ze er ook 2 en is ook nog opzoek naar 2 erbij  ;D  ;D   ;D

Hoe bedoel je valken virus

Liefs Lies

amazingleeuwtje

Hoi Lies,

Dankje voor dit leuke welkompie...

Ja wat betreft die virus, nog bedankt he.. muts!!!! woehahaha...

Suk6 en veel plezier morgen, ik kom uiteraard snel kijken..

By the way Dylan helpt tegenwoordig met het bed opmaken, moet niet gekker worden met hem..

Ayoo.... (is curacao's gloof ik)

Annelies

Annelies

Ja Zoë is er.

De reis is super verlopen, toen ik thuis kwam zat mevrouw lekker relaxed op de grond en toen ik het badlaken eraf haalde ging ze is kijken.
Nu heeft ze zoiets van doe die kooi open ik wil bij de jongens kijken.

Ga straks eerst mijn dochtertje naar de peuterspeelzaal brangen en dan mogen ze vanmiddag in alle rust kennis maken.

Ben heeeeeeel benieuwd, maar het zal vast goed gaan.

Gr. Annelies

Anja

Hoi Annelies,

Gefeliciteerd met Zoë. Fijn dat de reis goed verlopen is. We willen natuurlijk wel foto's zien hè :P

Groetejs Anja

♥Debby♥

Fijn dat je ook weer veilig thuis bent!!

Vond het erg gezellig bij Caro!!

Heel veel geluk met de kleine Zoë!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

danielle

Hoi Annelies,
Gefeliciteerd met Zoe! Super om dat uiteindelijk je valkje mee te kunnen nemen, vooral als je al zo'n lange tijd wacht.
Ook hier is Spikey nu bij mij thuis. Ik kan bijna niets anders dan constant kijken. Ook hier gaat het goed, hij is zich al lekker aan het wassen en voelt zich zo te zien al goed op zijn gemak.

Ik ben benieuwd hoe Pino en SPike op Zoe reageren.
Geniet lekker van je 'baby' valkje Zoe.

Groetjes Danielle

Kaatje

Hoi Annelies,

Heerlijk om te lezen dat de reis super verlopen is ! Je bent vast van je nieuwe aanwinst aan het genieten, gefeliciteerd meid ... Fijn dat Zoë eindelijk thuis is  :D

Liefs, Karin

caro

Hoi Annelies,

Ik vond het erg leuk je te ontmoeten. Het was erg gezellig, de tijd is om gevlogen. Ik ben erg blij dat Zoe' bij jullie mag wonen. Ze zal het goed krijgen bij jullie.

Heel erg veel plezier met mijn "Pridientje". ;).

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Annelies

Hoi Anja

Dank je wel, ja ik vind het ook altijd lekket als de reis goed verloopt.
Zo´n beestje wordt toch maar even uit zijn eigen vertrouwde omgeveing gehaald is toch altijd spannend.

Foto´s ??? Ja natuurlijk ga ze zo uploaden. ;D ;)

Hoi Debby

Heb het ook super naar mijn zin gehad en ik vond het echt leuk dat je er ook was hoopte ik wel een beetje op.  ;)

Hoi Danielle

Dank je wel, en ja het is heerlijk om je babie bij je te hebben.

En ja genieten doe ik echt iedere minuut.

Hoi Karin

Ja ik wil niets anders doen dan kijken en genieten, heb nu echt 3 verschillende maar wel 3 kanjers zitten.

Hoi Caroline

Ik heb het bar naar mijn zin gehad bij je en vond het idd heel leuk om jouw en debby te ontmoeten, 2 leuke meiden zijn jullie. ;)
Ook ik ben blij dat zoe bij ons is komen wonen en ik hoop dat ik je kan plezieren met de foto´s in de tijd  ;D

Gr. Annelies

Annelies

4 april 2008, 19:51:08 #432 Last Edit: 4 april 2008, 19:53:36 by Annelies
Ja hier dan alvast een paar fotootjes

Nou zoals jullie kunnen zien hebben de kinders het best naar hun zin, deze foto heb ik gemaakt toen waren ze net een half uurtje los geweest.

Toen ik de kooien open deed was ik heel erg benieuwd naar de reacties van de heren.
Ik heb eerst Pino daarna Spike en toen Zoe eruit gehaald, en toen een kruis geslagen ;D.
Zoe ging gelijk bij de mannen kijken .
De reacties die ik had verwacht in ieder geval bij Pino die bleven uit.
Toen ik Spike voor het eerst los liet toen hij hier net was ging Pino er gelijk naar toe om even duidelijk te maken dat hij hier de baas is.
Vanmiddag had Pino zoiets van alweer een ik ben nog niet eens aan de andere gewend  ;D´

Spike daarin tegen ging gelijk kijken en ze reageerde naaar elkaar alsof ze elkaar al jaren kennen.
Niet happen niet aftasten, gewoon je gaat er naast zitten en je gaat alleen maar kijken  ::)
Die 2 waren ook vanaf dat moment onafscheidelijk, of dat nou komt omdat ze allebei bijna even oud zijn weet ik niet maar ze hebben allebei niet dat eigengereide van Pino.

Toen ik mijn kinderen moest gaan halen heb ik ze lekker in 1 kooi gezet en toen ik terug kwam zat Zoe lekker te eten en Pino en Spike waren samen aan een snoep staaf aan het knabbelen.

Kortom het gaat gewoon super hier.
Ze mogen er straks nog even lekker uit en dan maar weer even een half uurtje babie tijd.
Echte knuffels zijn Spike en Zoe nog niet los zitten vinden ze leuk maar op je vinger blijven zitten, nee dat hebben ze allebei nog niet, maar goed ik ben geen valk maar wel eigenwijs  ;D dus ik blijf het proberen.

Spike heeft vanmorgen zijn plantensproei beurt gehad en vond dat geweldig helemaal die vleugels uit en koppie naar beneden, terwijl Pino er dan zo bij zit van moet dit ik vind dit niet leuk ben je al klaar.
Ik vind het gaaf om te zien dat van de kleine valkjes al zulke verschillende karakters kunnen hebben.

Nou ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen plezieren.

Gr. Annelies

Kaatje

Hoi Annelies,

Hele gave en lieve foto's heb je geplaatst !! Hoe vinden de 2 kleine meiden het dat Zoë er is !?

Ze is om te  :-* :-*  echt een beauty !!

Liefs, Karin

Annelies

Hoi Karin

Bianca vind het allemaal wel grappig maar Mandy was weer helemaal uit haar bol toen ze uit school kwam. :D

Het eerste wat ze vroeg was ik mag toch ook wel met Zoe knuffelen mam.
En ze zegt tegen mij ze is net zo mooi als op de computer he, leuk he kinder logica  ;D  ;D  ;D  ;D

Gr. Annelies