PINO, SPIKE, ZOË EN BENJI **12-11 FOTO'S BENJI OP HAND ETEN :) **

Gestart door Annelies, 10 januari 2008, 20:27:52

« vorige - volgende »

Annelies

Hallo allemaal eerst even wat foto's zomaar

Annelies

Hallo allemaal

Vandaag heb ik zelf koekjes gebakken van een recept van het forum.
Wat is dat leuk om te doen zeg en zeker als Pino ze dan ook nog lekker vind ook nou kijk zelf maar ik lieg niet   ;D  ;D   ;)

Nou ik heb niet gelogen toch, hij smult er lekker van de dondersteen.

Liefs Annelies

Anja

Hoi Annelies,

Mooie foto's weer hoor. Enne............er wordt echt gesmuld van je koekjes. Dat zal ik ook eens gaan proberen.

Heb jij een hek om je huis staan?

Groetejs Anja

Annelies

Hoi Anja

Nee dat is alleen de zijkant daar kunnen de hedra's tegen aan groeien, die weg die daar loopt gaat naar een parkeerplaats achter ons huis en zo raken we een beetje de inkijk kwijt van die kant.

Gr. Annelies

Anja

aaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh nu is het duidelijk. Ik dacht ook al ;D ;D ;D

Sharon

Hoi Annelies

mooie foto's meid! Wat is Pino toch een ontzettend mooi valkje! En echt super om te zien dat hij zo lekker bij je dochter op de schouder zit. Daar zal je dochter ook vast heel erg blij mee zijn!

Je hebt trouwens een heel erg mooie kooi.
En wat kan hij smullen van je zelfgebakken koekjes zeg! Ik denk dat ik dat aankomende vakantie ook eens ga proberen te maken.

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Annelies

Hoi Sharon

Ja het is een kanjer echt waar, en als je nu eens bedenkt dat de schouder waar hij op zit dat is mijn jongste dochter Bianca en die was als de dood voor vogels, maar ja mijn zus heeft er een dus ik moet er ook een maar dan moet ik wel eerst mijn angsten overwinnen  ;D nou zie hier mevrouw is niet meer bang lachen hé.

Ik ben ook super blij met mijn kooi je hebt zoveel mogelijkheden om hem open te zetten, zodra ik de voorkant open zet zit pino al op het plateautje, echt heel leuk

Ja de koekjes vind ie echt lekker en het is ook heel leuk om te doen en met een half uurtje ben je alweer klaar, moet je echt gaan doen is leuk.

Gr. Annelies

ave

Hoi Annelies,

Wat een leuke foto's zeg! En wat een super gave schommel met al die gekleurde houtjes en touwtjes! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

Groetjes,
An

Kaatje

Hoi Annelies,

Wat is Pino toch een lekker stuk en wat een moppies van dochtertjes heb je zeg .... echt om te   :-* :-* en wat leuk dat Pino gewoon bij de meiden zit  :D

Ik heb echt genoten van je foto's, mooie kooi ...maar ja we hebben dan ook dezelfde hè   ;) Ik blijf hem geweldig vinden om te zien en ben er nog steeds super blij mee !!

Je hebt een heel gezellig huis om te zien hoor en lekker veel ruimte volgens mij  :D

Groetjes, Karin

♥Debby♥

Wat een superfoto's Annelies.. heel mooi.. schattig ook met je dochters.. waren ze chipz dansen aan het kijken?? hihi..

Leuk om te zien dat die koekjes zo goed in de smaak vallen.. en stoere schommel ook.. maar ja, die ken ik al.. hihi..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sharon

Hoi Annelies

hahahaha... kinderen en jaloezie hè  ;D :P ::)
Maar deze keer heeft het alleen maar voordelen gehad  ;) Ze is niet meer bang voor vogels, waardoor jij gewoon je verzameling lekker uit kunt gaan breiden  ;D ;D ;)

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Annelies,

Heb super genoten van je leuke foto's.

Enne het is echt te zien dat de koekjes in de smaak vallen ;D

Annelies

Hoi An

Ja gaaf is ie hé ik heb hem bij pets dream gekocht en dat is de internet winkel van mijn kweekster van Pino je kan het vinden op www.parkietendroom.nl.

Hoi Karin

Ja die meiden lijken heel lief  ;) nee hoor dat zijn ze ook en het is ook heel leuk om te zien hoe hoe |Pino ze steeds weer opzoekt.

Ben blij dat je genoten hebt en ja het is en blijft een heerlijke kooi ook ik blijf er steeds weer verliefd op.
Mijn vriendin had een andere kooi van nog geen 6 maanden ze zag mijn kooi en heeft er gelijk een besteld ze zijn gewoon gaaf.

Dank je wel voor mijn huis ja ik vind hem lekker gezellie en groot ja hij is best ruim mijn kamer is 5.5 mtr breed en 10 meter lang maar dan wel incl. mijn keuken

Hoi Debby

Dank je wel en ja ze waren idd chpz dansen aan het kijken, alleen toen ze door hadden dat ik een foto ging nemen gingen ze ineens stil staan   :-\

Ja gaaf hé die schommel vind Pino ook  ;D  ;D  ;D

Hoi Sharon

Soms is het idd niet verkeerd zoals nu en ja idd hierdoor krijg ik ook een beetje mijn zin.

Hoi Jeannine

Ja reken maar dat de koekjes in de smaak vielen meneer had hem vanmorgen helemaal op.
(nou moet ik wel zeggen dat hij maar een halve had gehad hoor gister  ;))

Gr. Annelies

Anke

Hoi Annelies,
Wat een heerlijke foto's van Pino.
Prachtig ook om te zien hoe hij naar buiten kijkt ;D
Wat leuk dat hij zo smult van de zelfgebakken valkjeskoekjes :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Annelies

Hoi Anke

Ben blij dat je genoten hebt, en hij vind het echt heerlijk om naar buiten te kijken naar de andere vogels.

Gr. Annelies