29 april 2024, 00:42:50

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Serita

Of ze wacht gewoon hoelang wij het vol kunnen houden met vragen naar de nieuwe liefde, ze wil volgens mij het hele forum nieuwsgierig hebben voor ze wat komt vertellen ;)

Welkom terug trouwens in ons bloedhete kikkerlandje 8)

Caroline

Volgens mij is ze gewoon lekker aan het genieten met haar nieuwe lieverd.  ;)

Groot gelijk meis, lekker genieten.  :-*

Liefs vanuit Veghel.  8)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hahahaha,

hoi meiden,

hier alles ok hoor. ik ben 1 week ziek geweest. ik heb 2 vrienden meegenomen uit turkije  ;)
en eentje zit in mijn darmen  :-\ er is al onderzoek aan de gang en ik moest afgelopen donderdag gelijk aan de antibiotica. helaas kon ik niet tegen deze antibiotica dus ik ben gestopt. ik weet dat dat niet mag, maar ik werd er erg slecht van. ik wacht rustig de uitslag volgende week af.
en dan mijn liefde, ja die houdt van mijn valkjes en vooral van pheebee. :D
hij is een dierenvriend. maar dat was ook 1 van de eerste dingen die ik  vroeg natuurlijk  :P
verder gaat het hier met de valkjes goed. lekker in de rui, oh heerlijk al die veertjes!!
zo jullie zijn weer een beetje op de hoogte. voor vragen stel ze maar hoor  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

patty_dordtse valkjes

Vragen  ???

En wie is het andere vriendje dan die gelukkig gek van dieren is en vooral van Pheebee  ;D

meer info graag met foto  :P


;D ;D ;D


hopelijk krijg je goed nieuws te horen en dat dat vriendje tussen haakjes foetsie is

sterkte en beterschap nog
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

TheaV

Die ene vriend dus heel snel weer kwijt zien te raken......
En op die andere heel zuinig zijn....
En jjjjjaaaaa foto's!
Suc6 met de uitslag volgende week en geniet verder... ( en ik bedoel niet van de veertjes, hoor!)


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Caroline

Ik heb hem al gezien en hij is héééééél leuk!!  :D

Hé meis, balen van de problemen met je darmen. Ik duim voor je dat je de uitslagen allemaal goed uit vallen.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

jee twee vriendjes mee..alleen die ene is echt heel vervelend
ik hoop echt dat je die heel snel kwijt bent..

en die andere oooooooooo wil ik ook zien..

geniet er lekker van meis.

als je tijd hebt horen we je wel weer.

groetjes Gerdy

Paula

Heel veel succes met beide vriendjes, Kimm. De een om kwijt te worden en de ander om te laten blijven.

Hopelijk is de uitslag snel bekend zodat er snel iets gericht aan gedaan kan worden.
Heel veel beterschap!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

danielle

Hoi Kim,
Wat leuk om na zo'n lange tijd van die leuke berichtjes te lezen in je boekje!
WOuw wat een mooi en lief valkje is Pheebee zeg, ik heb de foto's met plezier bekeken. En wat bijzonder dat ze in zo veel dingen op Pebbles lijkt.
Ben je je vervelende vriend al kwijt geraakt. Ik hoop het voor je!
En een nieuwe liefde, wat leuk zeg, geniet er lekker van! En ook nog gek op je valkjes  :D , wat wil je nog meer he!

Groetjes Danielle

Kaatje

30 juni 2010, 18:46:41 #7119 Last Edit: 30 juni 2010, 23:25:30 by Kaatje
Hoi Kim,

Wat leuk dat je de liefde van je leven hebt gevonden en dat hij ook weg is van dieren. Wel balen dat je een één of ander gek iets hebt meegekregen uit Turkije en niet tegen de antibiotica kan  :(

Hoe is het met Miki en met Asha !? Heb je ze inmiddels, zo een tijdje na de logeerpartij, toen je moeder op had gepast nog een beetje in het gareel gekregen !?

Ik lees namelijk zo weinig over Miki. Of heb je de knoop nu doorgehakt en zitten Miki en Asha inmiddels in de volière bij je vriendin, omdat je met Asha vanaf het begin al niks had omdat zij een echte volière valk is en Miki dit gedrag na de logeerpartij, alleen nog maar meer is gaan kopiëren !

Uiteraard ben ik ook nieuwsgierig of de o zo welbegeerde Pino al geboren is waar je zo naar uit keek, of is dat een beetje op een laag pitje komen te staan nu met je nieuwe vlam en het op en neer reizen  ;)

Ik heb ook foto's van je nieuwe liefde gezien en van je vakantie op je hyves, en het is een poepie om te zien hoor, echt een sportman volgens mij  :D

Hoop dat je snel van je klachten af bent, vind het erg vervelend voor je  :-\

Wat een vragen hè ... maar goed, er stond "voor vragen stel ze maar hoor  ;D "

Beterschap meis  :-*




Kimm

Citaat van: Kaatje op 30 juni 2010, 18:46:41
Hoi Kim,





Ik lees namelijk zo weinig over Miki. Of heb je de knoop nu doorgehakt en zitten Miki en Asha inmiddels in de volière bij je vriendin, omdat je met Asha vanaf het begin al niks had omdat zij een echte volière valk is en Miki dit gedrag na de logeerpartij, alleen nog maar meer is gaan kopiëren !









kaatje, dit heb ik in vertrouwen met jou gedeeld. dit zet je niet zomaar in mijn boekje, dat vind ik niet netjes.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Always look..

1 juli 2010, 10:15:18 #7121 Last Edit: 1 juli 2010, 10:16:49 by Always look..
Haai Kim, Ondanks dat die tekst niet voor het boekje bedoeld was...



Sterkte met de beslissing die je gaat nemen!

xx

*Manon*

1 juli 2010, 10:16:20 #7122 Last Edit: 1 juli 2010, 10:18:27 by *Manon*
Hoi hoi,

Jeetje wat een openbaringen Kaatje  :o :o

Ik verbaas me erover dat je dit allemaal schrijft in het boekje van Kim!
snap het dan ook niet goed wat je hiermee bedoeld  ???

Ik lees ook weinig over Miki, maar ook over Happy, Bemmie, Asha, maar komt denk ik ook door de periode van Pebbles, dan het nieuwe valkje wat kwam.... even alles op de plek zetten en wat minder in je boekje schrijven doet soms even goed!

Sommige dingen spoken door je hoofd, dat deel je dan met anderen om eens te horen hoe die erover denkt en wie weet krijg je advies hierin, fijn dat Kim dit met jouw wilde delen, daar ben je vriendinnen voor. Het lijkt mij dan toch niet de bedoeling om dit zo even in het boekje open en bloot te schrijven... misschien had je Kim beter even een pb-tje kunnen sturen om te vragen of Kim er al uit was Kaatje  :)

Groetjes Manon

Kaatje

1 juli 2010, 10:24:11 #7123 Last Edit: 1 juli 2010, 15:07:36 by Kaatje
kaatje, dit heb ik in vertrouwen met jou gedeeld. dit zet je niet zomaar in mijn boekje, dat vind ik niet netjes.


Hoi Kim,

Het is voor mij dus absoluut niet bekend dat jij dit met mij in vertrouwen zou hebben besproken. Jij weet zelf wat wij in vertrouwen hebben besproken, waarvan sommige dingen zelfs best heel vertrouwelijk. Deze vertrouwelijke dingen zal ik nooit in jouw boekje of waar dan ook zetten.

Verder vind ik het jammer dat je zomaar van de gelegenheid gebruik maakt om een bericht aan te passen, zulke dingen kunnen wij wel in eigen maar niet in andermans reactie.

Verder laat ik het hierbij en wens je nog een fijn en zonnig weekend.

Groetjes, Karin

Kimm

karin, ik dacht dat ik jou niet hoefde te vertellen wat wel of niet vertrouwelijk was.

ik heb hier over lopen piekeren en als ik het wou doen, dan had ik het zelf wel in mijn boekje gezet. daar gaat het mij om.

jammer dat jij teleurgesteld bent, maar so be it!!!!

hierbij wil ik deze discussie stop zetten.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010