29 april 2024, 08:05:01

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Sassie

Heel fijn pasen....



En ook al is het heel treurig ben ik toch blij dat het zo mooi hebt kunnen afsluiten voor Pebbles.
En weet ook dat de emoties alleen maar een mooi teken zijn.
Deze laten je weten dat Pebbles nog altijd leeft in je hart... En daar zal ze ook altijd blijven leven  :-*
Geef het maar een mooi plekje en maak je niet druk over hoe lang het duurt of hoe je jezelf voelt...
Tijd heelt alle wonden en maar herinneringen van dierbare alleen maar sterker.

Veel liefs van ons en een dikke kroel
de Gevleugelde Bende
Magic, Twinkel, Harry en Potter     :-* :-* :-*

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Kim,

Fijn dat je Pebbles hebt kunnen begraven. Het verdriet blijft hoor. Ik heb dat nog steeds als ik aan Yeni denk. Het slijt wel maar vergeten doe je het nooit.

Dikke knuffel voor jou.

Liefs,

Anja

ps hoe is het met de andere valkjes?

Kimm

hier gaat het goed met de valkjes.

Ik zou vandaag naar sylvia gaan om donsjes te gaan kijken, maar sinds gisteren zit miki bol en zit hij heel erg veel te slapen.
Dus ik had het uitgesteld met syl, naar morgen toe. vandaag zit miki nog bol. Hij is niet ziek. Waarschijnlijk zit hij tegen de rui aan.
Ik moet van de va even de ontlasting goed in de gaten houden. Zij denkt ook dat het de rui zal zijn.
Dus ik ga nu niet echt met een gerust hart hier weg en ik heb de afspraak verzet met syl.
Miki zoekt steeds asha op en asha zoekt miki steeds op. Ze voelen het toch als er wat is. Ik vind het zo schattig hoe die 2 elkaar warm houden. Zo liefjes.

Bemmie begint ook te ruien net zoals happy en asha, alleen hebben hun er niet zoveel last van gelukkig.
Dus ik hoop dat Miki snel weer de oude is. Zingen doet meneer op dit moment ook niet meer.

Zo, dit was even een update van hoe het hier nu is met de valkjes ;)

Liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Jammer dat je afspraak met Syl af hebt moeten zetten maar ik begrijp het wel hoor.  :D

Het klinkt inderdaad een beetje als de rui die er aan zit te komen maar ik kan me je zorgen helemaal voorstellen.

Hou hem maar goed in de gaten (dat doe je vast al) en geef hem maar een lekkere knuffel van me.  :-*

Tuurlijk voor jou ook een dikke knuffel, je zult je toch zorgen maken.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Kim,

Jammer dat je de afspraak om naar Syl te gaan hebt moeten verzetten, maar ik kan heel goed begrijpen dat je Miki nu even in de gaten wilt houden. Xena hier, is ook niet helemaal fit en heeft ook wat rui problemen.

Ook Paco heeft er een beetje last van, bij Vicky en Nienah merk ik gelukkig nog niet veel. Xena slaapt veel, maar kan op sommige momenten weer heel fit zijn om vervolgens weer te gaan zitten dutten op 2 pootjes.

Ik hoop dat ze snel door de rui heen zijn, want als ik zie wat er voor wintervachtje nog aan hun huidje zit dan kan ik me voorstellen dat ze daar niet vrolijker van worden  ;)

Dikke knuffel voor je lieverdjes  :-*

Liefs, Karin

Kimm

hoi caroline,

ja en mijn moeder zou gaan oppassen, maar die vond het niet zo prettig als ik nu weg zou gaan en miki is niet fit. ik ben ook niet een kwartiertje van huis.
nou ik hoop volgende week hoor want ik heb er zo;n zin in :D

hoi kaatje,

ach arme xena. ook zo veel last  :-\. ze zijn er ook zo moe van.
ik hoop ook dat xena er snel door zal zijn.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje

Heej Kim,

Miki gaat voor FEIT ;) Volgende week zijn de kleintjes ook leuker dan kan je er 6 knuffelen ;D..

Liefs Syl

Kimm

Citaat van: sylvia59 op  7 april 2010, 22:18:08
Heej Kim,

Miki gaat voor FEIT ;) Volgende week zijn de kleintjes ook leuker dan kan je er 6 knuffelen ;D..

Liefs Syl



:-* :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Ach, ik lees nu pas dat je thuis bent gebleven vanwege Miki. Gisteren had Telfort een storing, dus een internetloze avond...grrr.

Nou meid, ik hoop dat Miki weer snel opknapt, hoor.

Geef hem maar een dikke knuf van mijn donderstenen.

                                :-*  :-*  :-*  :-*

*Manon*

Jammer van je dagje weg Kim  :-\

Hoe is het vandaag met Miki?

Liefs Manon

Sanna

Hoi Kim,

Ik kan het me helemaal voorstellen hoor. Na zulke dingen ga je alles wat er met de vogels gebeurt uitvergroten, je wordt er gek van :P. Gaat ook wel weer over, na een tijdje ;).

Groetjes, Sanna

Kimm

Citaat van: *Manon* op  8 april 2010, 11:34:37
Jammer van je dagje weg Kim  :-\

Hoe is het vandaag met Miki?

Liefs Manon


hoi manon,
het is nog hetzelfde met miki. inderdaad jammer. ik hoop dat ik volgende week weg kan.

Citaat van: Sanna op  8 april 2010, 11:59:08
Hoi Kim,

Ik kan het me helemaal voorstellen hoor. Na zulke dingen ga je alles wat er met de vogels gebeurt uitvergroten, je wordt er gek van :P. Gaat ook wel weer over, na een tijdje ;).

Groetjes, Sanna


ja sanna, ik hou nu alles in de gaten en vooral omdat miki al ziek was geweest en dat voeld niet lekker om dan weg te gaan ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hey meis, hoe is het nu met Miki??

Hopelijk laat hij snel weer een beter beeld zien.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

Citaat van: Caroline op  8 april 2010, 21:37:34
Hey meis, hoe is het nu met Miki??

Hopelijk laat hij snel weer een beter beeld zien.

Liefs Caroline  :-*


nog niet goed caroline  :-\
ik hoop dat dit niet te lang duurt. zingen doet hij ook al niet meer.
eten wel en de poepjes zijn goed.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010