29 april 2024, 04:52:54

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Caroline

Hey wijffie, ik kom je even een hele dikke knuffel geven!!!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske




Kimm

Bedankt allemaal  :-*  :-*
pfff, wat is dit toch een verdrietig iets  :-\
maar goed, ik ga proberen haar los te laten, zodat ik zelf ook wat meer rust ga krijgen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

•=Bonnie=•

Triest Kimm, maar wel heel erg fijn te weten dat je VA zo meeleeft. Sterkte nog.

Kimm

Citaat van: •=Bonnie=• op  1 april 2010, 22:19:52
Triest Kimm, maar wel heel erg fijn te weten dat je VA zo meeleeft. Sterkte nog.


dank je wel Bonnie, inderdaad een hele fijne steun.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Je hebt een fantastische va en nu ook weer een nieuwe vriendin erbij gekregen. Pebbeltje is dus niet helemaal voor niets gestorven (al zouden we het toch graag anders gezien hebben....). Je hebt er ook weer hele mooie dingen voor terug gekregen, hè? Hebben we het over de phone al over gehad. Sterkte!

Dikke kus van mij en mijn V.I.V.jes!



                                      :-*  :-*  :-*  :-*

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , haaaa...wil zo graag mijn dagboekie ........ :'( :'( :'( :'( grtjs Ann



bobbie

Citaat van: Dierenfreackske op  1 april 2010, 22:51:30
Hoi Kim , haaaa...wil zo graag mijn dagboekie ........ :'( :'( :'( :'( grtjs Ann


>:( Ik maak er verder maar geen woorden aan vuil :-X. Jammer dat je nu andermans boekjes vervuild >:(

----------------------------------





bobbie


Ha Kim,

Hoe gaat het met je? Ik kan niets voor je doen. :-\ Alleen laten weten dat ik aan je denk.

Veel sterkte en een dikke  :-* van mij (en ik ben echt niet zo knuffelig hoor  ::) ;))

Groetjes, Nel :)

Kimm

hoi nel,

bedankt voor je lieve knuffel ;)
het gaat goed met mij, dank je.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Christine

Wat geweldig dat je VA zo een lieve dingen voor je wilt doen!
Eigenlijk wel goed dat je nu echt afscheid van Pebbles hebt kunnen nemen. :-*
Maar één ding is zeker, ze zal altijd in je hart blijven bestaan!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kaatje

Hoi Kim,

Ik kom ook even krabbelen om te laten weten dat ik sterk aan je gedacht heb, maar dat weet je inmiddels wel hè meid  ;)

Vind het echt fijn dat je zo'n goede band met je va hebt, echt heel lief hoe jullie samen Pebbeltje hebben begraven en wat mooi dat de zon ineens zo fel ging schijnen  :-*

Pebbeltje zal nooit vergeten worden en ze zal altijd in je hartje zitten  :-*

Dikke knuffel lieve meid !

Liefs, Karin

anika_en_spirit

Hoi Kim,

Ik lees net dat je gisteren afscheid genomen hebt van joun lieve meisje. Wat zal dat zwaar geweest zijn  :-*

Je lieve meisje zal altijd in je hartje blijven Kim. Hier heeft zij een heel mooi warm plekje.

Ik hoop dat jij dit ook snel een mooi plekje kunt geven.

Ondanks dat je net afscheid hebt genomen van je lieve meisje, wil ik je toch een fijn paasweekend wensen.  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Marian

Hoi Kim,

Wat fijn dat je, ondanks alle pijn en verdriet, jouw mooie lieve meisje op deze wijze haar laatste rustplaats hebt kunnen geven.
Een mooi teken dat de zon is gaan schijnen, daarmee wil Pebbles je vast iets vertellen :-*
Ik vind het ook heel bijzonder dat de VA dit zo met jou heeft gedaan. Dat zegt ook iets over jou!

Ik hoop dat je fijne paasdagen hebt :-*