28 april 2024, 22:18:38

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Goh, deden die van mij dat nou ook maar eens. Maar mijn 'Vliegtuig' peert'em meteen zodra ik ze in de bak zet. Heel leuk filmpje Kimm!

B87

Hahah Suzy heeft 1x in een diep bord met water zich helemaal gewassen. Later vond hij dat helemaal niks.
Echt leuk als ze zo er van genieten zeg!
Super leuk gezicht ;D


Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

amazingleeuwtje

Gaaf filmpje Kim, heerlijk om te zien ;D..

Liefs Syl

Kaatje

Ach, wat een heerlijke vent is bemmie toch ! Je ziet hem gewoon genieten van het badje! Scheetje is het hoor  :-*  :-*

Anke

Hoi Kimm,
Leuk om te zien dat Bemmie er zo van geniet ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Zyra

Wat jammer dat Pheebee niet bij je komt wonen, maar wel een hele dappere beslissing. We blijven duimen voor Pheebee dat ze er boven op mag komen en natuurlijk duim ik mee dat er in het nieuwe nestje een mooi popje bij zal zitten voor je.

en wat kan Bemmie heerlijk badderen zeg, zoals Hermien haar vliegtuig hem peert, houden die van mij ook niet van een badje, alleen Tailey kan hier van genieten.

Groetjes Dees

Kimm

dank jullie wel  :D

Izzy doet het heel erg goed. ik heb haar vanavond weer op de webcam gezien, prachtig hoor en wat een poepie is zij en ze doet het gewoon super!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

hahahahahahahaha Kim gaat straks alsnog voor Izzie kiezen  ;)

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

9 maart 2010, 23:22:25 #6626 Last Edit: 9 maart 2010, 23:25:27 by Hermien
Dat denk ik ook en weet je, ik kan me dat nu levendig voorstellen! Karin en ik zijn vanavond op kraamvisite geweest en ik was aan de hand van eerdere verhalen en foto's echt op het ergste voorbereid. Kom ik daar binnen en wat zien ik....? Een ontzettend goed in de veren zittend valkje dat schreeuwt om eten. Izzy, Pheebee heeft de hele avond bij zowel Karin als bij mij op de schouder gezeten en is regelmatig in slaap gevallen. Rustig met haar koppie in de veren en op één poot, zoals het hoort. Als ik heel eerlijk ben, denk ik (en ik blijf het vurig hopen!!!) dat we hier toch wel met een klein wonder te maken hebben. Karin en ik zijn allebei voor haar en haar broertje Barry gevallen. Als het herstel op deze manier zich voortzet, denk ik dat we hier toch met een heel sterk dametjes te maken hebben en dan zou het misschien toch wel eens naar....................................kunnen verhuizen. Bij dit alles mogen we de huidige eigenaars ook wel even een dik verdiende pluim geven, want die hebben heel wat angstige momenten met Pheebee, Izzy meegemaakt! Dames, chappeau! Hartstikke goed gedaan!!!



                                     :-*   :-*   :-*   :-*

Caroline

Gaaf!!!!

Echt geweldig, wat een heerlijk ding.  :-*

Trusten Kim.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

amazingleeuwtje


B87

Citaat van: *Manon* op  9 maart 2010, 22:22:22
hahahahahahahaha Kim gaat straks alsnog voor Izzie kiezen  ;)


Dat denk ik ook ;)


Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10