7 juli 2025, 17:53:25

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi ...begin maar al te dromen van je Pheebee...mooi van Hermien en Karin hoor! Zijn ook allebei echt toppie in mijn ogen hoor! Grtjs. Ann

B87

Hey Kim!

Ik voelde me zo stom vanmiddag dat ik je verhaal nog niet gelezen had van Pebbles. Ben gewoon een hele tijd niet actief geweest op het forum :(
Het is echt super *** dat het zo gelopen is. Ik had zo graag gehoopt dat Pebbles hetzelfde wonder had mogen overkomen als mijn Suzy van de zomer...
Heel erg veel sterkte met het verlies van je lieve mooie meisje!

Ook veel geluk met Pheebee :) (zo wilde ik Gina eerst ook noemen!!)

En super bedankt voor vanmiddag!! :-* Was heel gezellig ;D

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Kimm

hoi brigith,

ach meid, je kan niet alles volgen he. dat geeft niks.
wat grappig dat jij gina eerst ook zo wilde noemen :D

hoi allemaal,

gisteren was ik in houten bij mijn zus en toen ben ik gelijk even doorgegaan naar birgith. Ook heb ik gisteren een hele nieuwe gave schommel gekocht voor de valkjes en 2 hele leuke soort boomstammen die ik aan de kooi kan bevestigen met gekleurde touwtjes eraan gekocht. ik was helemaal blij, want dit was allemaal in de aanbieding!
ik ga het vandaag even bevestigen en dan zal ik even foto's ervan maken. ik weet nog niet waar ik de schommel moet neerhangen  :-[ ik denk dat er even iemand moet komen met een boormachine  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Kimm,
Fijn dat je goed geslaagd ben met nieuw speelgoed.
Ik ben al benieuwd naar de foto's van spelende valkjes :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

amazingleeuwtje

Gaaf Kim ik ben benieuwd naar de foto's ;D

knuffie van Pheebee :-*

Kimm

Kaatje

Hoi Kim,

Gaaf die schommel en die stokken  :o  :o

Hier hebben ze ook zo'n stok, alleen heb ik op een gegeven moment het touw en de kralen eraf geknipt want daar vielen steeds de poepjes tussen  ;D

Volgende week ga ik weer langs Syl, gezellig een bakje doen en uiteraard kijken naar je lieve Pheebee  :-*  :-*

Hermien

Ha, die stok met touwegies heb ik ook. Het hout was groen geverfd maar al binnen een week helemaal eraf gevreten. Mijn 'Vliegtuig' vindt die tak helemaal geweldig, dus moet het bij jou ook wel gaan lukken..

:-*   :-*   :-*   :-*

..Neline..

leuk zeg, die schommel en stokken!  :D wat vinden je valkjes ervan?  ;D

Dagboekje "Kattukse valkjes":    KLIK HIER

Fotoboekje "The Beauty of Nature": KLIK HIER

Kimm

neline, ze kijken er nu nog een beetje raar naar  ;D maar dat komt wel. ik vind ze in ieder geval gaaf!!!

dank je kaatje en hermien :D

Sanna

Citaat van: Kimm op 28 februari 2010, 10:54:19
gisteren was ik in houten bij mijn zus...

Joh! Dan had je gisteren je pellets al kunnen hebben.... Weet je hoe dicht De Bilt bij Houten ligt? Ik heb er vroeger gewerkt ;).

Groetjes, Sanna

Kimm

nou dat klopt sanna, ik heb ook inderdaad aan jou gedacht gisteren omdat ik wist dat jij daar woont.  :D
helaas had ik al een vol programma gisteren.  ;)

Sally

Hoi Meid,

Kom hier ook weer eens buurten. ;D

Wat n leuk cadeautje krijg je van Hermien en Karin, wat n schatje die Pheebee zeg!
En leuke naam heb je ervoor gekozen.

Leuk speelgoed heb je voor je valkjes gekocht, ze zullen wel raar kijken nu, maar ik weet zeker dat ze er snel van gaan genieten. ;D

Liefs,

Sally

Zyra

Hey Kim,

Jeetje na een poosje niet op het forum geweest te zijn is er een hoop gebeurd :(

een beetje laat, maar wil je alsnog heel veel sterkte wensen met dit grote verlies van jouw mooie Pebbles :-*

Gelukkig was het forum er voor je die je een hart onder de riem hebben gestoken. en dan je cadeautje van Hermien en Karin! wat geweldig zeg! je boft toch maar met zulke vriendinnen hoor.

Pheebee is een mooi valkje en zal zich vast snel thuis voelen bij jou en je valkenvriendjes. En natuurlijk zal ze net zoveel liefde krijgen als Pebbles daar twijfel ik geen moment aan.

Veel sterkte met het wachten op Pheebee en zal proberen nu echt je boekje bij te gaan houden :-[

Groetjes Dees

Saar