29 april 2024, 01:20:27

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Hermien

Je had mij de naam al doorgegeven en ik vind hem hartstikke mooi. Volgens mij is het valkje nu een week of 5, duss waarschijnlijk hoef je niet zo heel lang meer te wachten......als alles goed gaat natuurlijk.

Dikke knuf van mij en mijn 'Veertjes'.



                       :-*   :-*   :-*   :-*

amazingleeuwtje

Citaat van: Kimm op 25 februari 2010, 12:23:50
Citaat van: Sanna op 25 februari 2010, 12:22:44
Aaaaaahhh... schattige naam. Hoe lang moet je nog wachten? ;D ;D


dank je, ik weet niet hoelang ik nog moet wachten, ik hoop niet zo lang ;D  ;D


Pheebee is morgen precies 6 weekjes, af en toe eet ze al van de zaadjes, pellets eet ze als het zacht is als zoete koek ;D.. Pheebee moet eerst helemaal zelfstandig eten dus zonder pap en als ze dan een dag of 4 op gewicht blijft krijgt ze groen licht, ik hoop en denk over een dag of 10  ;) Trek je dit dan Kim ;)

anika_en_spirit

Hoi Kim,

Wat een prachtig kado! Heel erg mooi :D.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Pheebee, die overigens een prachtige naam heeft!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Kimm

dank je wel hermien en anika :D

syl, een dag of 10, euhhhhhhhhhhhhh :P
natuurlijk, dit meisje moet er helemaal klaar voor zijn hoor. maar nu kan ik wel alvast een beetje gaan aftellen :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

sylvia,

Pheebee is toch op 14 januari geboren, dus dan is zij vandaag toch precies 6 weken? of vergis ik mij nu  ::)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010


amazingleeuwtje

Citaat van: Kimm op 25 februari 2010, 16:02:36
sylvia,

Pheebee is toch op 14 januari geboren, dus dan is zij vandaag toch precies 6 weken? of vergis ik mij nu  ::)


Correctie :-[
Frodo is 13 januari geboren
Pheebee 14 januari  ;)
Largo   18 januari

Het is afwachten ze ontwikkelen zich erg snel nu, maar zal zeker niet eerder dan een week of 7 zijn.. En natuurlijk wil ik ze zo lang mogelijk hier houden :P ;).. Doe ik niet hoor ;)

☺ Pita ☺

Oooooh Kim komt Peebee hier wonen?
Wow bofkont ti's een mooi valkje hoor !! gefeliciteerd er mee :D

Kimm

Dank je manon, de naam is een ode aan Pebbles  :)

Syl, geniet jij maar lekker hoor, voor je het weet is het tijd.
:-*

ja pita, Pheebee komt bij mij gezellig! leuk he!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010


Dierenfreackske

Leuk en lief die ode aan je Pebbles ...zo kan je het ook een plaatsje geven he   en is Pebbles ook steeds bij je in gedachten .....ook al kan je ze niet vervangen he...maar het verzacht zeker de pijn , en is goed om te verwerken...grtjs. Ann



sabine

Hoi Kim,

Wat een prachtig kado heb je gekregen. Wat lief zeg :-*
Ze heeft ook een prachtige naam!

Liefs Sabine

bobbie

goedemorgen Kim,

lekker geslapen? Nog gedroomd over Pheebee? 8) Wat een schoonheid is het he, en wat heb je een mooie naam verzonnen.

Nog even geduld en ze komt bij je wonen.

Groetjes, Nel :)

amazingleeuwtje

Goedemorgen Kim, we hebben vanmorgen de ukkies gefilmd tijdens hun ontbijt ;) Eerst hebben ze wat pap gehad om vervolgens verder te gaan met hun dagelijks ontbijtje ;) Denk dat we vanaf zondag de ochtendpap niet meer hoeven te doen.. Ik moet zo eerst even gaan trainen met Mike ben dan rond 12.00 terug ga dan gelijk het filmpje bewerken ;D. Deze foto ff geschoten voor jou en Neline ;D

Liefs Syl en kroelie van Pheebee



Kimm

hoi nel,

ik heb heerlijk gedroomd  ;)

hoi syl,

ach wat lief :-* en ik ben erg benieuwd naar het filmpje :D  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010