29 april 2024, 04:33:38

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Kim,

Gelukkig kon je geen schade bij Asha vinden, maar kan me voorstellen dat je je een ongeluk bent geschrokken. Alleen dat gekrijs al gaat door merg en been en als ze dan ook nog ter aarde stort, dan heb je het helemaal niet meer natuurlijk  :-\

Ik denk dat ze met haar nageltje in het touw is blijven hangen en dit zeer deed en ze daarom met haar snaveltje naar pootje hapte. Kijk maar als onze nagel soms een beetje naar achteren klapt, dan hebben we het ook niet meer.

Gelukkig is er niks met je lieve Asha gebeurd, op gekrijs en angst na dan.

Geef haar maar een dikke knuffel, en neem er zelf ook één  :-*

Liefs, Karin


anika_en_spirit

Hoi Kim,

Hè bah, wat een naar berichtje. Ik kan me je schrik goed inbeelden, dat gekrijs gaat van top tot teen door je heen  :-\
Gelukkig lijkt het achteraf niks ernstigs te zijn. Ze houden je maar bezig, die lieve vogies.  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Saar

Agossie arme Asha..
Gelukkig heeft ze er niks aan overgehouden!

Kimm

ja gelukkig is het goed gegaan.
vanmorgen heeft asha mij van internet afgesloten  ;D  ;D
ze zal wel denken, ga eens achter dat forum weg! ze beet lekker de kabel door  :o ploep... weg was alles ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op  8 februari 2010, 13:31:10
ja gelukkig is het goed gegaan.
vanmorgen heeft asha mij van internet afgesloten  ;D  ;D
ze zal wel denken, ga eens achter dat forum weg! ze beet lekker de kabel door  :o ploep... weg was alles ;D


:o :o :o :o :o :o :o :o :o
Nou eeh... dat heeft ze niet van mijn valkjes geleerd ;D

Hermien

Dáárom loop ik hier ook altijd mijn 'Vliegtuig'  na te jagen. Overal zoeken ze kabels. Ik heb al geprobeerd om kabels voor ze te breien, maar dié willen ze dan juist weer niet.......grrrrrr....valkparkieten........grrrrr.

                             :(   :o   :-\   ;D

*Manon*

Hahahaha Kim, denk je haar te hebben geholpen, krijg je dit als cadeautje terug van haar.... wat een lekker miepje is het toch ook.

Gelukkig is er niks ernstigs aan de hand met Asha, maar dat je je de pestpokken bent geschrokken, begrijp ik erg goed!!

Liefs Manon

sabine

Wat is dat schrikken zeg :o Gelukkig heeft Asha er niks aan over gehouden.

Liefs Sabine

Dierenfreackske

Hoi Kim, aach, die Asha he, ...wat een kanjer is het , gelukkig heeft ze er niets ergs aan over gehouden he....grtjs. Ann



Kimm

Ik krijg er wat van  :-\

nu is pebbles niet zichzelf. ik hoop dat ze tegen de rui aanzit. ze is stilletjes en moe.
nou laat ik maar hopen dat zij niets heeft zeg.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Oowjee :-\
Nou hopelijk is het de rui, en wordt ze niet ziek!

Kimm

dat hoop ik ook saar. ik vond haar eral vreemdjes uitzien vanmorgen. oogjes op half 7 en haar veertjes wat uitelkaar. ook slaapt ze nu op 2 pootjes.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Hier had ik t ook hoor... Dan ben je eindelijk blij dat de ene valk beter is, wordt de ander weer ziek ::) Kan je anders niet alvast wat ontlasting opvangen en opsturen voor een onderzoek?

Kimm

ja dat kan wel, maar ik wacht nog een dagje af. als ik het niet vertrouw heb ik die ontlasting zo opgestuurd  ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Hè, wat vervelend nu weer. Natuurlijk hoop ik ook dat het de rui is, maar bij mij heb ik ze in die periode toch nooit op 2 pootjes zien slapen. Hou het maar goed in de gaten.

Sterkte.