29 april 2024, 02:24:43

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

Citaat van: Creatura op  1 februari 2010, 15:28:30
Hey Kim,



Bij Tommy begin ik er niet aan, want dan amputeert hij mijn vingers of bijt mijn slagader open :P ::)

groetjes, Renske


;D  ;D  ;D  ;D

ja dat is niet leuk zo';n pittbull in huis he.
waar knipte jij de nagels mee?

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kim,

Ik heb bij Paco en Xena ook hun nageltjes geknipt nadat ik gezien had hoe de VA dit deed. Ik heb een wat grotere nagelknipper want zelfs bij valkjes met donkere nagels kan je "het leven' zien lopen.

Liefs, Karin

*Yvon

Hoi hoi

Even een late reaktie op de foto's.  :-[  :D
Miki ziet er zekerteweten een heel stuk beter uit.  ;D
Je kan ook ipv knippen de puntjes een klein beetje vijlen.  ;)

Groetjesss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

Citaat van: Kaatje op  1 februari 2010, 17:41:10
Hoi Kim,

Ik heb bij Paco en Xena ook hun nageltjes geknipt nadat ik gezien had hoe de VA dit deed. Ik heb een wat grotere nagelknipper want zelfs bij valkjes met donkere nagels kan je "het leven' zien lopen.

Liefs, Karin


hey karin,
ja dat is ook zo, dat had jij mij ook wel verteld. stom van mij  :-[    ;D

Citaat van: *Yvon op  1 februari 2010, 17:48:52
Hoi hoi

Even een late reaktie op de foto's.  :-[  :D
Miki ziet er zekerteweten een heel stuk beter uit.  ;D
Je kan ook ipv knippen de puntjes een klein beetje vijlen.  ;)

Groetjesss Yvon



dat is ook een goede tip. ik ga dat eerst maar eens proberen.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

dit gaat mij niet lukken in mijn eentje  ::)

hoe doen jullie dat?

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Yvon


Helaas kan ik je niet helpen aan een tip om te vijlen.  :)
Wij knippen en vijlen nooit.  :P :D
Misschien kan iemand anders je helpen om Miki vast te houden ?

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

anika_en_spirit

Hey Kim,

Ik ben blij dat ik lees dat Miki zich weer goed voelt.
Inderdaad, foto's zeggen soms meer dan 1000 woorden, de viezerikken! Openbaar, naast jou nog wel! Haha.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soƫ, Sterre, Sero & Sweet!


Dierenfreackske

Hoi Kim , hoe gaat het daar vandaag?? Fijn te horen dat Miki weer beter is hoor! Heb genoten van de foto's hoor! Wat zijn het toch schatjes allemaal, ik kan je ook niet helpen met advies over de nagels vijlen, heb dat hier ook nog niet gedaan...ik hoop dat het gelukt is ?? Grtjs. Ann



amazingleeuwtje

Heerlijk om te lezen dat Miki weer helemaal opgeknapt is, leuke foto's  volgens mij wordt er flink geoefend met wipwappen ;D ;)..

Liefs Syl

Kimm

Het is nu bijna 2 weken geleden dat miki doodziek in zijn kooitje zat. Ik had niet gedacht dat hij het zou redden.
Maar gelukkig is hij weer de oude en gisteravond heeft hij weer gezongen  :D  :D
Ik moet nog 2 dagen medicatie geven en dan is dat ook weer klaar.
Hij is nu toch wel speciaal geworden voor mij hoor. niet dat de andere valkjes niet speciaal zijn voor mij, maar dit geeft je toch een ander gevoel.
Ik hoop dit voorlopig ook niet meer mee te maken, maar dat hebben wij niet voor het zeggen helaas.
Gelukkig is miki weer miki en is hij druk aan het oefenen op pebbles  ;D

Ik wil jullie allemaal dan ook bedanken voor het enorme medeleven en steun die ik van jullie allemaal heb gehad.
Zonder het forum, zou je er toch maar alleen voor staan met je gevoel en zorgen, echt waar!
Voor jullie allemaal een hele dikke knuffel!!!  :-*

Liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Voor de echte valkparkietenliefhebber staan wij graag klaar, hoor! Kleine moeite en wij zijn net zo blij als jij dat Miki weer Miki is!

Geef het ventje maar een lekkere knuf van mij en mijn eigen donderstenen van het Vederkruid.


                                  :-*  :-*  :-*  :-*

Kaatje

Hoi Kim,

Ik kan dit ook niet alleen hoor! Of Rick, of Patrick hebt mij daar dan bij. Enuhhh heel graag gedaan, ik ben blij dat Miki helemaal weer de oude is  :-*

Dikke knuffel,

Liefs, Karin

carco

Wat geweldig dat Miki weer helemaal de oude is  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Dierenfreackske

Hoi Kim, wat heerlijk om je ventje weer zo te horen zingen he , ja is ie weer de oude nu?? Hopelijk blijft alles goed nu en junnen je valkjes weer lekker genieten van elkaar en jou he! Grtjs.  :D :D Ann



Saar

Fijn om te lezen dat Miki weer helemaal zichzelf is :D
En je krijgt inderdaad een speciale band met een vogel wat ziek is geweest... Heb het zelf ook meegemaakt en die band die je dan onderling hebt, is fantastisch :D