29 april 2024, 09:05:45

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

*Manon*

Ik ben ook benieuwd Kim hoe het met Miki is.... hopelijk is hij vandaag alweer een beetje het mannetje en zie je in ieder geval weer een stijgende lijn in zijn gezondheid... ook al zou het weinig zijn.... als hij maar beter wordt.

Ik denk aan je meis  :-*

bobbie

Ach arme Miki  :-\ Hopelijk slaat het goed aan allemaal en is tie er snel weer bovenop.

Jezelf ook goed in de gaten houden hoor, al komt dat voor jou nu even op de 2e plaats. :)

Sterkte ermee, Nel

Kimm

hallo allemaal,

pfff ik heb problemen met mijn pc....

maar goed, nu even over miki.
hij zit er nog steeds ziek bij. hij zit te slapen. ik heb hem vanmorgen weer zijn medicatie gegeven met voedingsstoffen erin.
dit heeft hij binnen gehouden gelukkig.
af en toe geeft hij een piepje. verder is het nog steeds afwachten.
zelf ben ik helemaal brak! ik voel mij niet happy vandaag, maar ja dat komt door dit soort dingen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kim,

Jeetje, meis toch ! Gewoon even laten weten dat ik sterk aan je denk  :-*

Liefs, Karin

Hermien

Gelukkig! Hij ís er nog. Ik durfde hier bijna niet te kijken. Èn Miki heeft het medicijn binnengehouden. Dat is tenminste al iéts. Veel slapen is niet erg, dan heeft hij ook geen pijn. Maar schroom niet om naar de va te gaan als je het niet vertrouwt. Tja, ik kan mij levendig voorstellen hoe brak jij je voelt. Kop op. Moed verloren, ál verloren. Mijn duimen blijven draaien en ik bel je vandaag nog wel een keer.

                                     :-*   :-*   :-*   :-*

Kimm

ik heb nog even een vraag: wat voor warmte lampen gebruiken jullie?

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

bobbie

Ik heb zo'n speciale die geen licht geeft, jeetje hoe heet ie nou? iets met stein achteraan.

Ik diep hem even op ver weg in de kast. Ben zo terug.


bobbie

ELSTEIN iot/75 60
230V 60W 350 *C MAX

Sterretje is het gradenteken zogenaamd, :P, kon de echte niet vinden op mijn toetsenbord. ;) ::) :P

Kimm

dat is zo;n biggenlamp? kan je die ophangen?

miki zit nu onder een rode lamp , maar het nadeel ervan is dat hij in het licht zit.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Heej Kim,

Ik vind het fijn te horen dat Miki zijn medicamenten heeft binnen gehouden... dat was gisteren wel anders dus vooruitgang lijkt er dan toch te zijn, al is het minimaal!

Waarom ga jij zo nie even een dekentje pakken, zet een potje thee, zet de tv aan of pak een boekkie en ga lekker op de bank liggen.. doe vandaag eens, naast de verzorging van Miki, even helemaal niks!!!

Zo...!!! dokter Manon heeft gesproken  :P :P

:-* :-*

Kimm

hai dokter manon  ;D

ach je bent een schat!! dank je wel. ik ga het proberen, maar miki is weer aan het kokhalzen. er komt alleen slijm uit.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Jeetje  :-\ daar word je dus ook nie vrolijker van  >:(
Wanneer moest je verbetering zien van de VA?

Kimm

weet ik niet  :-\ ik bel haar strakkies wel even.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Misschien toch een optie om Miki bij haar te brengen... zo heeft hij direct behandeling bij de hand, mocht het niet verbeteren, er gaat toch atijd tijd verloren als je nog eerst een afspraak moet maken en er naar toe moet rijden, maar ik denk dat het je zelf ook wat rust geeft.... dit is niet goed voor jou op dit moment, maar ik begrijp je wel, zou het zelf ook doen  :-\

bobbie

Citaat van: Kimm op 22 januari 2010, 11:25:57
dat is zo;n biggenlamp? kan je die ophangen?

miki zit nu onder een rode lamp , maar het nadeel ervan is dat hij in het licht zit.


http://www.baroen.nl/index.php?page=shop.product_details&product_id=164&flypage=flypage-ask.tpl&pop=0&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1&Itemid=1

Ik heb deze lamp in een stalen lampenkap gedraaid, kwam van Herman zijn kantoor vandaan. werkt heel goed. Ik hang hem hoger of lager, ligt eraan hoeveel warmte ik nodig heb voor de birdies als ze ziek zijn.

Ik weet niet hoe ik de link als "klik" moet maken dus hij is een beetje groot.

Doei, nel