29 april 2024, 09:20:52

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Bello

Ja hoor!! te leen?? je mag Leo hebben!!

We hebben hem al verteld dat je een leuke spontane en lieve meid bent!!


Dusss

groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

whahahaha wie is leooooooooooooo  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bello

Een vriend van ons die nog vrijgezel is en is kok.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bello

Vanavond zien we hem weer..... dusssssss

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Machootje

Hee Kim,

Ik lees net dat je geopereerd bent, ik wens je nog heel veel beterschap!!

Wat een leuke foto van Happy trouwens!   :D

Nou, rustig aan enne... goed aanbod van Dorothe  ;D  ;D

:-* Judith

Rust zacht, lieve Macho! 22-8-2009

Anja

Citaat van: Kimm op 16 januari 2010, 13:53:09
hoi dorothe,

hier gaat het goed hoor. ja overgeven inderdaad aan dit.
hebben jullie dan nog een man te leen voor mij om koffie enzo voor mij te pakken  ;D


Je mag Ton ook wel lenen hoor :P :P :P :P

Kimm

dat is lief anja  ;D laat tonnie beer maar komen  :P

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Kim , hoe gaat het hier? Alles goed met de birdies, en hoe gaat het nu met Asha?? Ook heel veel beterschap met je revalidatie he,  hoop dat het prima gaat hoorGrtjs. Ann



Anja

Hoi Kim,

Heb aan Patty gevraagd of haar moeder bij jou ook niet wil soppen. De tonnie beer heb ik zelf nodig omdat ik met spit zit.

Liefs,

Anja

Kimm

hoi anja,

ach het is ook wat he!  :-\

ik ben vandaag super chagerijnig. bemmie heeft mij vanmorgen aangevallen in mijn gezicht! hij bleef aan mijn neus hangen! bloeden natuurlijk. nou toen had ik moordneigingen kan ik je vertellen.  >:(  >:(

spuugzat ben ik het. ik heb een email verstuurd naar mijn vogelarts en ik kreeg net al antwood terug. nou dat ga ik ff doorlezen en dan moet ik naar de winkel om bach bloesem op te halen. ook moet ik haar de ontlasting van bemmie opsturen en alle relevante gegevens van bemmie. ze wil een therapie gaan opzetten voor hem. ( homeopatisch)
ik denk dat zij eerst aan de hand van de ontlasting andere dingen wil gaan uitsluiten.
de bach bloesem moet ik geven door spa blauw. is zuiverder.

pfffffff ik was het helemaal zat zeg! mijn adrenaline steeg enorm, net zoals met happy toendertijd.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje

Citaat van: Kimm op 19 januari 2010, 14:04:29
hoi anja,

ach het is ook wat he!  :-\

ik ben vandaag super chagerijnig. bemmie heeft mij vanmorgen aangevallen in mijn gezicht! hij bleef aan mijn neus hangen! bloeden natuurlijk. nou toen had ik moordneigingen kan ik je vertellen.  >:(  >:(

spuugzat ben ik het. ik heb een email verstuurd naar mijn vogelarts en ik kreeg net al antwood terug. nou dat ga ik ff doorlezen en dan moet ik naar de winkel om bach bloesem op te halen. ook moet ik haar de ontlasting van bemmie opsturen en alle relevante gegevens van bemmie. ze wil een therapie gaan opzetten voor hem. ( homeopatisch)
ik denk dat zij eerst aan de hand van de ontlasting andere dingen wil gaan uitsluiten.
de bach bloesem moet ik geven door spa blauw. is zuiverder.

pfffffff ik was het helemaal zat zeg! mijn adrenaline steeg enorm, net zoals met happy toendertijd.

liefs kim


O jeeeeeeeeee sorry maar ik moest eerst erg lachen Kim ;) om jou moordneigingen, ik heb dit ook met Dylan mijn wildkleurtje gehad die heeft mij ooit zover gekregen dat even de stoppen bij mij doorsloegen nouuuu  hij was behoorlijk onder de indruk, hij heeft mij noooooit meer gebeten blijft wellis waar een felle donder maar ik overleef het nu..  Hoop dat de therapie gaat helpen Kim dit is niet leuk zo voor jou.. :-*..

Anja

Jeetje Kim je zou Bemmie zo de nek omdraaien. Ik hoop dat de therapie gaat werken en dat Bemmie bij gaat draaien.

Een kusje op je neus van mij.

Liefs,

Anja

Creatura

Hoi Kim,

O jeee, dat is wel erg zeg >:( Ik kan me zooooo goed voorstellen hoe je je dan voelt als zo'n klein demoontje in je gezicht hangt!! :-X
Tommy wil me ook wel aanvallen, maar dan dus mijn lip of mijn wang (of mijn vingers natuurlijk), en dan word ik me soms toch kwaad. Maar wat moet je nou doen op zo'n moment? Soms blaas ik hem heel hard in zijn gezicht, maar dat vindt hij geloof ik niet zo indrukwekkend. Som geef k hem een tik op zijn snavel, maar daar lijkt hij alleen maar opgewondener van te worden.

Anyway, ik hoop dat de therapie gaat helpen, want op zo'n manier is zo'n beestje niet zo leuk meer he... ::)

Succes!!

groetjes, Renske