9 mei 2024, 12:38:52

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Always look..


Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Hoi Kim,

Kom je ook ff een fijn weekend wensen! :D

Groetjes, Marian

Machootje

Hee Kim,

Nou, bijgelezen ben ik nog niet, zag wel mooie foto's voorbijkomen van Pebbles bij de gootsteen  :D maar ik wilde je even een fijn weekend wensen en alvast fijne feestdagen mocht ik daarvoor niet meer langskomen (maar ga het wel proberen!)

:-* Judith

Rust zacht, lieve Macho! 22-8-2009

Kimm

Citaat van: Machootje op 19 december 2009, 13:02:03
Hee Kim,

Nou, bijgelezen ben ik nog niet, zag wel mooie foto's voorbijkomen van Pebbles bij de gootsteen  :D maar ik wilde je even een fijn weekend wensen en alvast fijne feestdagen mocht ik daarvoor niet meer langskomen (maar ga het wel proberen!)

:-* Judith


hoi judith,
dank je wel! je hoeft niet alles in te halen hoor, gewoon weer in het boekje duiken en je bent erweer  ;)

caroline en marian, jullie ook een fijn weekend  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

zo ik heb vanmiddag inbetween opgehangen voor mijn houten jalouzieen. man er bleef niks meer van de houten latjes over zeg  :o allemaal happen eruit!
ik hoop dat het nu zo beter gaat met de boefjes. eens kijken wat er van de inbetween over zal blijven  ::)  ::)

ik heb ook zo;n leuke kleine kerstboom van hout/riet met lichtjes erin. ook dat is weer geen succes hier!
het is een kale kerst zo hoor :-\

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Nou, voorlopig gaat mijn combinatie van boom en 'Vliegtuig' nog steeds goed. Boven verwachting, mag ik wel zeggen.  ;D



Knuf.

                                :-*   :-*   :-*   :-*

amazingleeuwtje

whahahahaha ohhhh Kim jij hebt echt Bob de slopers ipv Bob de bouwers ;)..


Kimm

klopt helemaal sylvia, de kerstboom is ook bijna op  :-\  :censuur

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim, liep al weer wat achter, ik wens je een hele fijne en liefdevolle kerst hoor! Leuke en hele mooie handtekening heb je,  grtjs. Ann



Marian


Kimm

dank jullie wel  :-*

ik ben vandaag naar de kaakchirurg geweest, ik heb een implantaat gekregen. ik zit nu onder de pijnstillers en antibiotica. ik hoop dat het goed gaat met kerst  :-X

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim, oei, da's niet zo leuk he, maar wat nodig is ...moet dan ook maar he, ik hoop alvast dat je morgen niet te veel last hebt op kerstavond he meiss....hoop dat de pijnstillens hun werk doen hoor! Grtjs. Ann



sabine