29 april 2024, 02:12:45

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Always look..


Creatura

wat een leuke foto's van Pebbles die een douche neemt ;D

Die van mij zijn helaas nog een beetje bang voor de kraan, maar ik blijf volhouden :)

Wat een superleuke naam trouwens: Bambam ;D

anika_en_spirit

Hoi Kim,

Jess, je doek is binnen! Groot gelijk dat je er een lijst omheen doet, voordat die kliederaars van jou denken dat ze picasso zijn ;D.

Leuke douchefoto's van Pebles! Héérlijk om te zien dat ze zo geniet van een beetje water :D.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Kimm

Citaat van: anika_en_spirit op 14 december 2009, 23:03:15
Hoi Kim,

Jess, je doek is binnen! Groot gelijk dat je er een lijst omheen doet, voordat die kliederaars van jou denken dat ze picasso zijn ;D.

Leuke douchefoto's van Pebles! Héérlijk om te zien dat ze zo geniet van een beetje water :D.


haha ja die kliederaars van mij denken inderdaad dan dat zij ook mogen kliederen met groen  ;D  ;D  ;D

Citaat van: Creatura op 14 december 2009, 21:04:19
wat een leuke foto's van Pebbles die een douche neemt ;D

Die van mij zijn helaas nog een beetje bang voor de kraan, maar ik blijf volhouden :)

Wat een superleuke naam trouwens: Bambam ;D


blijven volhouden hoor. bambam is van de flinstones ;)  dank je wel trouwens!

sanne, dank je wel meis!

sabine, ja gekke pebbles he! ze moet het allemaal nog leren denk ik.

ann, dank je wel, inderdaad pret met pebbles.

vanavond zat ik heerlijk op de bank en toen werd ik omringd door valkjes. de 1 zat aan mijn linkeroorbel, de ander aan mijn rechteroorbel te trekken en toen was er nog eentje die aan mijn ketting zat te trekken  ::)
wow dat deed zeer toen ze aan mijn oren gingen trekken en allemaal tegelijk he. net alsof ze het hadden afgesproken, van jongens, nu trekken!!  haha jammer dat er niemand was om een foto te maken.

slaap lekker,
liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje

Heej Kim,

Ben wel benieuwd hoe jou schilderij hangt of hangt tie nog niet ???.

Leuke foto's van Pebbles ;D..

Soms zijn het net kraaien gek op alles wat glimt ;)

Dierenfreackske




Kimm

hoi sylvia,

nee hij hangt nog niet. ik moet op zoek naar een lijst of het zelf maken, maar ik ben niet zo handig  :-\
ik wil er graag naar kijken ( schilderij) want hij is erg mooi, maar ik vind het zo zonde als de valkjes de boel onder gaan poepen.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi Kim,

Ja ik ben ook benieuwd als je schilderij hangt hoe mooi die is... hij is nu al mooi en weet zeker dat hij een mooi plekje gaat krijgen.  ;)

Liefs Manon

Sally

Kiekeboe!

leuke foto's. En wat n prachtig doek heb je van Hermien gekregen!
Ben benieuwt hoe hij gaat hangen, dan ga je toch ook n foto maken he?

toch gezellig dat ze allemaal bij je komen zitten, oorbelletjetrek doen. :P

Ook jou wens ik:

Hermien

Leuk met kerst. Vogels die Jinglebell spelen aan je oorhangers.

                               ;D  ;D  ;D  ;D

Marian

Ach, pijnlijk lief dat ze allemaal bij je zitten.... HEERLIJK! ;) ;D


Anja

Hey meis,

Ik kom je even bedanken voor je mooie en lieve kerstkaart  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Liefs,

Anja

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kim,

Wat heb je toch een heerlijk stelletje zo  :-*  

Ik moest erg lachen van de foto dat Miki op Pebbles haar rug zat, want het is sprekend Paco en Vicky. Paco is meer aan het tap-dansen dan dat er wat anders gebeurd en dan schreeuwt Vicky ook moord en brand, daarbij weet ze niet hoe snel ze Paco van haar rug moet afgooien.

Je schilderij is schitterend geworden, echt een plaatje. Inderdaad zonde om dat onder te laten poepen. Toch denk ik dat je zulke schilderijen zo op hoort te hangen en er moeilijk een goede lijst voor te vinden is.

Succes met de zoektocht, enuhhh mocht je wat gevonden hebben dan hoor ik het graag .... je hoort vast nog waarom  ;)

Liefs, Karin  

Hermien

Ik  ben het met Kaatje eens hoor. Je zult je donderstenen gewoon ff strenger moeten aanpakken als ze op het schilderij willen gaan zitten.

                             ;D  ;D  ;D  ;D