28 april 2024, 23:44:15

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi marian,

nee ik heb geen antwoord op mijn vraag, maar ik heb de rozen in mijn slaapkamer gezet ::) krijg ik keer een bos bloemen, moet ik ze ook nog ergens anders neerzetten :-X

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian


sabine

Citaat van: Kimm op 15 september 2009, 21:32:27
hoi marian,

nee ik heb geen antwoord op mijn vraag, maar ik heb de rozen in mijn slaapkamer gezet ::) krijg ik keer een bos bloemen, moet ik ze ook nog ergens anders neerzetten :-X

liefs kim


Hoi Kim,

Ik denk niet dat rozen giftig zijn.
Ik heb het op gezocht in een plantenboekje. Daar stond niet aangegeven dat het gevaarlijk is voor de gezondheid bij inwendig gebruik. Bij tuincentra 's en bloemen/plantenzaken hebben ze ook wel eens dit boekje liggen, omdat dit een leerboek is voor bloemisten. Dus daar kun je voor de volgende keer ook navragen of planten (bloemen) giftig zijn.
Of je vraagt het aan mij, ik kan van veel planten op zoeken of ze giftig zijn :D

Ps: Ik heb ook mooie oranje en gele rozen staan maar bij mij blijven ze er keurig van af ;) ;D

Groetjes Sabine

Kimm

sabine, dank je wel :D
rozen staan nog steeds op de slaapkamer :P

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sabine

Citaat van: Kimm op 17 september 2009, 11:59:02
sabine, dank je wel :D
rozen staan nog steeds op de slaapkamer :P


Graag gedaan! ;D
Wel romantisch in je slaapkamer ;)

amazingleeuwtje

Whahahaha dit herken ik zooooo ;D
Rozen zijn niet giftig anders had ik vorig jaar 3 zieken valkjes gehad Kimm.. Ik had 2 vazen met 49 rozen staan, mijn amazing_flyers hadden in ongeveer 10 min. de helft gekopt...
Ik was even snel de hondjes gaan uitlaten grrrrrrrrrr... Eerste klas slopers kunnen het zijn ;D ;D ;D ;D...

Majaaaa op de slaapkamer rozen is wel errug romantisch ;)..


Roxy

Hoi Kim,

Ik ben weer een beetje bijgelezen :).
Jammer dat Bemmie een beetje vervelend is, hoop dat het snel weer over gaat. Fijn dat Miki het zo goed doet.

Groetjes Roxy

Kimm

hoi,

het gaat goed hier. bemmie negeer ik als hij vervelend doet. later op de avond komt hij dan vanzelf bij mij,dus dit werkt perfect. dan komt meneertje weer een knuffel halen.

met miki gaat het goed. voor het eerst vanmorgen floot hij mooie liedjes. hij maakte natuurlijk wel geluiden, maar nog geen deuntje. sinds vandaag wel!!
asha zit steeds kippetje voor hem haha.
ik heb al wat foto's gemaakt en zal ze z.s.m plaatsen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Kim,
Wat een leuke foto's heb je gemaakt van je schatjes!!
Hihi naar welk tv progamma kijken ze? ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

anke , ze kijken naar het weer ;D
maar asha zit kippetje op de tv :P

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Wahaha kippetje voor de weerman ;D ;D ;D ;D




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

haha ja mevrouw zit overal kippetje, maakt niet uit waar ze zit, hihihi. word tijd dat............... ::)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010